Ik heb hem weer even aangepast. Maar misschien willen jullie het anders. je zet in het schema in welke fase je nu zit.... en als je over gaat naar de volgende fase pas je hem weer aan door te quote (haal de woordjes quote even weg als je hem aanpast) Zo blijft het document "levend" komt hij regelmatig weer terug en is iedereen steeds weer op de hoogte en heeft overzicht. in afwachting om te starten: tess 27 laatste pil geslikt, in afwachting op menstruatie snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1. onderdrukkende fase (lange protocol): espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8) kahlan start decapeptyl 15 aug elise start decapeptyl 18 aug Sterre start decapeptyl 30/7 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Ik ga een nachtje weg, met een vriendinnetje naar beekbergen. Hotelletje, lekker fietsen over de hoge Veluwe en vooral heel veel bijkletsen! Morgen mag ik weer beginnen, super spannend toch wel (vannacht erover gedroomd, dat ik het op de verkeerde tijd spoot en dat het weg was) .... dus laat maar beginnen Fijn weekend allemaal!
Geniet ervan Elize, prachtige omgeving!! ik ga er over 5 weken heen, naar Hoenderloo, ook daar in de buurt! heerlijk hoor, fietsen over de hoge Veluwe! nog even lekker ontspannen voor je morgen weer begint! Ik zal het schema'tje even aanpassen, maar ben er niet zo handig mee hoor, dus als ik iets niet goed doe...sorry maar aangezien ik vandaag over ga, naar de stimulerende fase, zal ik hem voor mij even aanpassen. Hoe gaat het verder met iedereen die al aan de deca is? Bijwerkignen? ik werd vanacht badend in het zweet wakker. Maar verder voel ik mij gelukkig weer helemaal prima! vanmorgen 7 km hardgelopen en dat ging ook gelukkig weer heel makkerlijk, niet meer moe. Hoop dat ik kan blijven lopen nog even nu ik met stimuleren begin.
in afwachting om te starten: tess 27 laatste pil geslikt, in afwachting op menstruatie snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1. onderdrukkende fase (lange protocol): espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8) kahlan start decapeptyl 15 aug elise start decapeptyl 18 aug stimulerende fase: Sterre start menopur 225 17 augustus (23 aug 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Tess, ik had vorige week dinsdag mijn laatste pil en begon vrijdag met bruinverlies en zaterdag zeg maar echt ongesteld. Ben er vandaag voor het eerst echt helemaal vanaf. Mijn ongesteldheid heeft 7 dagen geduurd, normaal 4, max 5. Zal wel door de deca komen. Heb je op je schema (dat vodje ) al wel staan wanneer je met menopur mag beginnen? Kahlan, jij vandaag ook stimuleren, handig dat jij zo'n pen hebt! ik moet drie ampullen gaan mengen. Ga er vanavond maar eens goed voor zitten...
Sterre dat komt inderdaad door de deca. Vervelend dat je die ook moet mengen het is al vervelend genoeg .
in afwachting om te starten: tess 27 laatste pil geslikt, in afwachting op menstruatie snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1. onderdrukkende fase (lange protocol): espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8) kahlan start decapeptyl 15 aug elise start decapeptyl 18 aug Sterre start decapeptyl 30/7 Tess start decapeptyl 12-08 stimulerende fase: Sterre start menopur 225 17 augustus (23 aug 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Geniet er lekker van Elise , heerlijk ff weg , en succes morgen met prikken !! Echt handig een schema ! Jij binnenkort ook lekker weg Sterre , lekker hoor. Vandaag dus stimuleren, altijd spannend dat gedoe met die ampullen, daarom heb ik een ampullen breker aan geschaft haha.. Op mijn vodje staat nog niet wanneer ik mag starten met menopur. Ik mag ze Bellen wanneer ik ongesteld word en dan datum stimuleren en echo. Nu vertel ik wat stoms , slik dus alle dagen netjes de pil , wil hem gister voor t laatst nemen , zie ik dat donderdag er nog in zit , sjonge vergeet dat normaal echt niet , gister wel gewoon braaf ingenomen maar vanmorgen dus al kramp dat ik ongesteld moet worden , en voor t douchen had ik dus al gelekt , zelfs op de toilet ( had bijna elke dag wel iets in t inlegkruisje zeg maar en daar ook voor gebeld maar dat kon voor komen met starten pil , dat begon vanaf m'n vorige menstruatie ) maar nu ook gelekt dus maar nog niet veel , denk dus dat t door gaat breken, die ene pil van gister zal wel niet meer helpen denk ik, maandag maar bellen , ze hadden op schema gezet rond di of woensdag ongesteld Maarja pech... Mooie omgeving gaan jullie heb , heb er 27 jaar gewoond daar in de buurt .. Woon sinds januari dan hier , ken niemand behalve m'n vriend natuurlijk en zijn familie woont in Amsterdam , dat is wel wennen omdat ik uit een dorp kom en echt iedereen kende , maar ach dit is wel lekker rustig haha..
Goedemorgen! Bedankt voor je pb Tess! Wij hadden gister een soort van housewarming voor de vriendenclub van mijn vriend. Die vonden het nodig de koelkast los te trekken tijdens de rondleiding:x, hoe asociaal. Ze hebben m'n medicijnen zien liggen een opmerking gemaakt van: Goh, er liggen allemaal spuiten. Verder geen vragen over gesteld, maar ik was zo pissig! Verder heb ik flink buikpijn, heb ook helder rood bloedverlies nu, maar nog niet schokkend veel ofzo..
hi tis al een tijdje terug dat ik gereageerd had, ik ben nu weer aan de pil, 26 augustus moet ik de 1e spuit zetten en 19 augustus stoppen met de pil en 5 september in zhuis komen voor echo, ga vandaag proberen de berichten allemaal terug te lezen hihi gr
wolfje, welkom terug espoir, wat een eikels, bah! en is dat bloedverlies je ongesteldheid of tussentijds bloedverlies. Dat heb ik namelijk zo nu en dan, word er gek van! heb ik net mijn paard helemaal opgezadeld en al, ga ik nog gauw ff plassen voor het rijden, bloed in mijn onderbroek, bleh! niets bij me natuurlijk. Nou ja, niets op toiletpapier, dus toch maar gaan rijden in de gok dat het bij vlek in onderbroek bleef. Maar zit dan toch niet lekker op mijn paard, idee dat het door het rijden weer erger wordt ofzo..
Ik hoop dat het nu ingi is en ik er dan ook eens een keer vanaf ben. He bah. Ongesteld paardrijden is niet fijn! Vond ik ook nooit prettig. Helemaal als ik op concours moest!
in afwachting om te starten: tess 27 laatste pil geslikt, in afwachting op menstruatie snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1. onderdrukkende fase (lange protocol): espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8) elise start decapeptyl 18 aug Sterre start decapeptyl 30/7 Tess start decapeptyl 12-08 stimulerende fase: Sterre start menopur 225 17 augustus (23 aug 1e echo) Kahlan start Puregon 17-8 (23-8 1e echo/fm) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Ik ben even een weekendje wat minder online en we hebben ineens een schema en we zijn verhuisd!!!! Haha, toch erg veel gemist dus. Ik heb alles bijgewerkt in het schema en zal morgen even wat uitgebreider gaan bijlezen wat ik allemaal nog meer heb gemist!
in afwachting om te starten: tess 27 laatste pil geslikt, in afwachting op menstruatie snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1. onderdrukkende fase (lange protocol): espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8) elise start decapeptyl 18 aug Tess start decapeptyl 12-08 stimulerende fase: Sterre start menopur 225 17 augustus (23 aug 1e echo) Kahlan start Puregon 17-8 (23-8 1e echo/fm) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
zo, heb het schema ook weer even aangepast, stond nog bij onderdrukkende fase en bij stimulerende. Dus even mijzelf bij onderdrukkende weg gehaald.
Wolfje , fijn dat je weer bijna mag beginnen..Gezellig dat je der weer bent! Espoir , nou maar hopen dat je er van af bent!! En was aso zo de koelkast open trekken , gelukkig vroegen ze niks. Sterre, hoe was je dagje gister en vandaag , ff weg geweest? Lijkt me idd lastig bloedend op t paard haha maar gelukkig was t weinig. Hier vandaag ook weer krampen en vandaag helder bloed! Dus ga morgen zkh bellen maar biecht niet op dat ik donderdag m'n pil vergeten was en vrijdag wel ingenomen haha, gewoon vrijdag gestopt en zondag ongesteld , al hoop ik wel dat t echt goed door breekt net zo als normaal. We gaan t zien. Verder heerlijk weekendje gehad met vriendlief , deze week werkt ie nog ergens in Amsterdam en vanaf 27ste tot 2 weken er na moet hij voor een klus naar Zandvoort , maar slaapt ook daar want anders werken van 8 tot 9 en dan nog naar huis rijden , beter daar op center parcs blijven , en die week van punctie ongeveer kan hij gewoon weg want dat is van te voren aangegeven das wel prettig.