Goedemorgen! De werkweek begint weer..... na zo een week vrij weer even wennen..... maar goed, vannacht slecht geslapen, bij het draaien steeds steken in mijn buik, dus niet fijn. Wolffje, succes met de echo, hopelijk een punctiedatum!!! @Snippie, soms gaat het lijf zo zijn eigen gang, grrrrr:x Hopelijk komt het wel vandaag zodat jij ook weer kunt beginnen. @Tess, dat kan zeker oor de utro komen (of door wat anders )
@Elise: Klinkt bekend die steken in je buik, bij mij begint het nu eindelijk een beetje af te nemen, maar ik werd er ook steeds wakker van. @snippie: vervelend he? Ik was bijna een week te laat toen ik wilde gaan starten met de Deca, werd er helemaal gek van!! @wolffje: succes vandaag, hopelijk nu een datum @Tess: die pijnlijke borsten heb ik ook echt heel veel last van, nu al ruim twee weken! @Sterre: met een cryo heb je dezelfde kansen als met een verse tp toch? Hier gaat alles goed, vanmorgen weer een test gedaan, maar nu van een ander merk. Gelukkig kwam daar ook een plus uit. Het is echt zenuwslopend dit, bij ieder pijntje denk ik dat het wel over zal zijn en echt heel erg blij zijn durf ik nog niet. Normaal gesproken ben ik toch een heel positief mens, maar dit hele proces doet echt wat me je...
Succes zo wolfje!! Snippie, hopelijk komt het vanmiddag! Ik zit in de wachtruimte van een overvol flevo...pffff zo geen zin in, hoop wel dat ik zekerheid krijg over of ik volgende menstruatie mag bellen voor Cryo. Snippie, alle drie je Cryo s niet ontdooit toendertijd... Wat een, zacht gezegd, domper moet dat zijn geweest. Ik heb zo een goed gevoel over mijn Cryo, ik denk dat ik echt stuk ga als die sneuvelen....
Snippie, hoop dat het vandaag doorzet. Wolffje ,succes in t zkh!! Sterre, bah toch vervelend zeg bloed prikken.. succes vandaag. Kahlan, logisch dat je bang bent voor van alles wat je voelt.. maar wat mooi alweer een positieve test!!!!! Elise, werkse vandaag!! Kon niet eens op mn buik liggen zulke zere borsten, als dat van utro komt nou fijn haha.. verder geen klachten daarvan.. voel ook laatste dagen steekjes in eierstokken ook beetje vreemd.. denk echt voorbereiding menstruatie , afwachten en afwachten
Even ego berichtje zit.nu al half uur te wachten voor bloed.prikken, Echo was goed maar.punctie waschijnlijk donderdag pas, wat een onzekerheid pff
Balen zeg Wolfje!! Hopelijk weten ze snel meer. Tess kan bij alles horen hoor. Ik duim gewoon heel hard voor je. sterre hoop dat je snel door mag voor cryo. Kahlan mooi die banner! En logisch meis dat je het spannend vind. Elise werkse . Hier even relaxen. Zo weer ijsmaken .
@snippie ik was door dat ik graag wou beginnen 3 dagen later ongie (vast beetje de spanning) hopelijk begint het bij jouw snel @elise lekker weer ant werk probeer der van te genieten @kahlan blijft toch spannend he maar tis een plakkertje hihi probeer der ook beetje van te genieten (zal moeilijk gaan eerste weken) je weet diep van binnen dat het raak is maar blijft toch moeilijk door alles wat je nu mee hebt gemaakt snap ik wel meis!! @sterre zaten wij even tegelijketijd in zhuis (wel ander zhuis maar toch gedeelde smart is halve smart) wanneer kun je bellen voor uitslagen?
Haha lieve meiden ik ben niet overtijd hoor. Mijn ongi kan tussen zaterdag en vandaag komen gewoon netals normaal. Ben gewoon ongeduld dus van kortste cyclus uit gegaan. Haha
Hoi dames, Ik lees altijd wel mee maar tijd vinden om te reageren is een tweede. Kahlan, gefeliciteerd! Wat fijn zeg. Sterre, wat jammer voor je, ik hoop dat je snel voor je cryo door mag. Bij mij hadden ze gezegd dat er voor cryo's een wachtlijst is van 1/2 jaar, ik hoop dat jij wat sneller mag. Wolfje, hopelijk voor jou ook snel wat duidelijkheid. Snippie: lekker, ijsmaken. Je zit alleen een beetje uit het seizoen. Het is hier weer tijd voor de boerenkool Tess, oei, dat is niet prettig zere borsten, nu maar hopen dat dit gunstig is. Ik heb vrijdag bloedgeprikt, volgende week vrijdag hebben we het gesprek met uitleg over de medicijnen. Ik ben benieuwd.
yvi zeker een spannende tijd zo samen hopelijk gaat de tijd snel en ben je snel gestart. hier ik hoop echt op meer duidelijkeheid, word der beetje gek van, eerst misschien maandag punctie, dan woensdag nu ist weer donderdag. misschien doe ik wel te rustig aan en groeien ze daarom niet zo snel haha nee gekkigheid maar hopelijk bloed uitslagen goed en morgen meer duidelijkheid. sterre vandaag nog naar tpaard toe? zo met de zon is wel heerlijk om te rijden buiten. ik moet ook echt een hobby gaan zoeken denk ik
Zo maar eens richting werk. Veel last va mijn buik maar denk niet dat me ongi komt voor 6uur dus op naar morgen!! Het enige wat ik verlies is vocht (sorry voor vieze praatje.)
@snippie, hmm, ja ik vind ijs ook altijd heerlijk maar als het buiten vriest dan wil ik het alleen als ik dik ingepakt op de bank lig. @Wolfje, ik snap het meid, zo irritant. Ik denk dan: zeg dan niks of zeg dat het nog een week duurt. Maar kwaliteit is het belangrijkste.
@snippie vieze praat maakt niet uit we maken het allemaal mee, hopelijk toch nog iets voor 6 uur, maar je laatste dag zou ook zaterdag kunnen zijn? hopelijk duurt het niet zo lang meer. @ivy nou precies laat ze dan zeggen volgende week maandag is nog een dikke vette tegenvaller maar als het dan eerder is is altijd fijn maarja zo eerst maar is ff bellen naar verpleegkundige
GGGGGGRRRRRGGGGGRRRRRR ben der met gemakt klaar mee, pffffff net gebelt voor uitslag bloed mijn hormoon waarden waren te hoog, (was iemand ook hier die dat had toch?) nu geen gonal spuiten morgen weer komen voor echo en weer bloedprikken, de waardes zullen eerst stijgen maar pas als ze minder worden mag een punctie gedaan worden, duss kort en met dat ik donderdag dus nog geen punctie zal hebben owwwww word der moe vannnnn
Hallo Dames! Sorry ik ben een paar dagen niet meer online geweest... Maar vanochtend heb ik de punctie gehad... en maar liefs 18 eitjes hebben ze eruit gehaald!! Morgen worden we gebeld of er bevruchting heeft plaats gevonden, heel spannend dus!! Hoe is het verder met iedereen? en hoe zit het met het schema? Liefs Denise
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? stimulerende fase: Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (16-9 3 echo) punctie/terugplaatsing: Elize -- dinsdag 10 september punctie-- TP 13/9 Denise -- maandag 16-9 punctie gehad, 18 eitjes -- in afwachting of bevruchting plaats vind. wachtbankje/nod: Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen zwanger: Jolin van het wachtbankje afgevallen: Sterre