oeww duurt nog zo lang hihi en dan gewoon in zhuis toch? vanmiddag maar is even naar de mooie hoedjes kijken haha
Ja die echo is in het ziekenhuis. Als het goed is kunnen ze dan ook het hartje al zien Ik hoop het zo!!!!
JJAAAAAAAJJJAAAAAA!!!!!!! in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Denise -- donderdag 19-9 terugplaatsing Wolffje -- donderdag 19-9 punctie wachtbankje/nod: Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen zwanger: Jolin van het wachtbankje afgevallen: [/QUOTE][/QUOTE]
Yeeeee, wat een goed nieuws wolfje, op naar de punctie!!!!! Vanavond dus de pregnyl... Spannend hoor meid!
oww ben zo blij he hihi en gelukkig met de punctie mn eigen arts zij is ook de enige die met de echos maken altijd niet pijn doet die andere heb ik nog wel is pijn met echo maken dat is nog een werkje die pregnyl klaarmaken trouwens
haha, kan wel zien dat jij geen menopur hebt gespoten, ik moest dat namelijk elke dag klaarmaken, en dat waren zelfs drie ampullen met 1 ampul vloeistof die steeds weer over moesten. De pregnyl was haast een verademing fijn dat je je eigen arts hebt voor de punctie wolfje!! ik had ook mijn favoriete arts en hij heeft mijn vertrouwen waar gemaakt, echt amper pijn gehad! ik duim dat jij ook een "fijne" punctie hebt donderdag!
oeww sterre dan ben ik heel erg blij dat ik dat niet had. ik had ze mooi kant en klaar bij de gonal moest ik alleen de hoeveelheid in stellen en naald op doen. jij ook veel succes donderdag denise, hoe ist bij jouw gezegend? hier net dubbel gelegen van het lachen, we zouden samen die pregnyl spuit klaar maken, ik haal spuit uit verpakking en naald plaats ik op de spuit. zeg tegen manlief haal jij de bescherm huls er even af, dat lukte maar hij prikte zich zelf volop in zn vinger haha bloede goed haha. spoed nummer gebelt want ja ik kan natuurlijk niet meer met die naald de vloeistof opzuigen zit bloed van hem aan haha, konden we bij de spoedeisende hulp in zwolle nieuwe naald en spuit ophalen haha oww tis zoon lekkerding, nu ligt hij klaar in de koelkast
Wollfje wat goed zeg!! Veel succes donderdag en met pregnyl zetten Hier vanavond ongesteld geworden! Dus morgen avond eerste spuit!
in afwachting om te starten: Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? Snippie23--decapeptyl 18/9 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Denise -- donderdag 19-9 terugplaatsing Wolffje -- donderdag 19-9 punctie wachtbankje/nod: Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen zwanger: Jolin van het wachtbankje afgevallen:
in afwachting om te starten: Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? Snippie23--decapeptyl 18/9 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Denise -- donderdag 19-9 terugplaatsing Wolffje -- donderdag 19-9 punctie wachtbankje/nod: Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen zwanger: Jolin Kahlan van het wachtbankje afgevallen:
Denise en wolffje fijn dat jullie donderdag de punctie hebben!!! Ik ben doodmoe.... dus haak ook weer af...... Fijne avond!
Ik ga ook slapen. Ben echt uitgeput. Snippie: wat fijn dat je eindelijk kan beginnen!!!! Wolffje: eindelijk duidelijkheid over je punctie, top!