Haha niks te danken Kahlan!! Nee hoor grapje! De eerste echo is het spannends vonden wij! Elise ja ik volg korte protecole! Gezegend wat spannend zeg!! Wolffje dat is meer dan logisch hoor. Dit wordt mijn 3de punctie maar blijft wel spannend vind ik.
gezegend nou he dat spreken we af, en met iedereen dat we allemaal telijk zwanger zijn hihi snippie das alleen maar goed spanning, het is iets wat je graag wilt en dan is het spannend 3e keer al ook 3x een icisi behandeling?
Wolfjje dit wordt de 3de ICSi behandeling in mijn leven maar nummer 1 Voor een brusje. En ja bij de andere keren ook echt behandeling gehad, dus terugplaatsing. eerste ICSI was vmk Tweede is mijn zoontje uit ontstaan.
Hallo! Ik kom ook weer eens voorbij waaien, hou het allemaal niet bij hoor! Wil iig wolfje even succes wensen, eindelijk een datum voor de punctie!
Wolfje, tuurlijk spanning houd je toch hoor. Ongetwijfeld zit je morgen echt niet op je gemak in die wachtkamer. Dat vond ik nog het ergste, het wachten voor ik aan de beurt was voor de punctie. Maar niet vaak is iets me zo meegevallen. Ik zag er ook wel extreem tegenop, maar ik vond het echt super goed te doen!! dus komt helemaal goed morgen, ik ga aan je denken hoor!! Tess, ben je er helemaal klaar voor meid? heerlijk een weekje weg!! geniet er maar van, hier is het weer prut! Ik hoop van harte dat je positief gaat testen op je vakantie!!! Snippie, vandaag dan ook beginnen! toch best snel gegaan achteraf! op naar een mooie stimulatie! Denise, bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat als je zover bent dat je een terugplaatsing hebt, en het is een 8 cellige van goede kwaliteit, dat je dan 50% kans hebt. Maar probeer je niet teveel aan cijfertjes te houden, ik zat ook enorm naar cijfers te zoeken, maar je wordt er niet beter van, het lukt of niet...maar ik ga gewoon heel hard duimen dat er een toppertje wordt teruggeplaatst en dat die lekker blijft zitten!! Tot nu toe gaat het gelukkig voorspoedig bij je, dat is alvast binnen! Veel plezier morgen bij de tp! Gezegend, ook voor jou een punctiedatum! fijn, weer iets om naar uit te kijken. Heb het geloof ik wel ergens gelezen, maar is dit voor jou nou de eerste punctie? Kahlan, nog geen klachtjes? had jij eigenlijk symptomen voor je er een testje aan waagde? blauwe aders etc? en heb jij eigenlijk nog speciale dingen gedaan na je tp? ik helemaal niets, geloof er normaal nooit zo in, maar nu voor de cryo heb ik toch een afspraak bij de accupunctuur en ga ik maar granaatappelsap drinken. Ben eigenlijk vrij nuchter, denk dat ik een beetje hopeloos begin te worden haha. Maar doe het maar onder het motto baat het niet dan schaad het niet.. Hier ook aan het aftellen voor mijn vakantie. Gelukkig maar, ben kapot! Vanavond nog ff lopen en dan lekker op de bank. Morgen dan nog een half dagje werken. Vanaf morgenmiddag lekker vrij. Vrijdag naar "hij gelooft in mij" Zondag de Dam tot damloop en maandag lekker een midweekje weg, zin in! Elize, Wat balen dat je zolang napijntjes hebt van de punctie. Gaat het wel langzaam aan wat beter nu?
heee Espoir, tijdje niet gezien jij mag al bijna testen! ergens volgende week toch? hoe gaat het met je, nog geen tekenen dat je ongesteldheid eraan komt? ik duim voor je meid, het zwanger bankje mag best wat groter worden!!
Hier gaat het zn gangetje. Heb iedere ochtend wat krampjes. Maar daar blijft het bij. Zit wel ieder uur op het toilet en heb een vervelend gevoel in mn buik.. maandag mag ik testen.
Dames met punctie's , heeeeel veel succes en zal echt aan jullie denken!! Verder voor iedereen die bezig is of wacht sterkte en succes! Dank jullie wel..Ben er idd klaar voor , koffers zijn gepakt en mams en vriend van ons komen zo aan met trein..10 uur duikje we ons bedje in en 3 u gaat mijn wekker,ff lekker douchen en 4 uur weg.. 7 uur vliegen we. Als de wifi goed werkt kom ik zeker kijken.. Hier wel kramp alweer dus beloofd weinig goeds.. Poezekind zat er goed bij in der hotel hahaha.. Liefs mij..
Sterre wat heerlijk bijna op vakantie. En wat goed dam tot dam loop. En wat een leuk uitje zeg!! Ja maand gaat snel voorbij. Ben echt blij dat mijn zh geen wachtlijsten kent Zo even deca uit de koelkast en dan 20.00 spuiten. Tess hele fijne vakantie meis!! Espior ik duim voor je!! Ga je niet eerder testen?!
Succes met de eerste spuit Snippie. Fijne vakantie Tess! Ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen Snippie, ik durf niet zo goed. Heb 8-9 de tp gehad en 5-9 de punctie.
Espoir: je zou 2 weken na de punctie datum al kunnen testen. Die datum geldt bij icsi als je nod. Dus volgens mij moet je morgen al kunnen testen en wat meer weten
Espoir, dan zou je zaterdag toch wel kunnen testen hoor, denk morgen zelfs wel, maar als je het vol kan houden, zou ik gewoon tot het ziekenhuis wachten
@snippie oke 3e keer maar blijft toch altijd spannend.nou 3x is schreepsrecht dus dan nog een keer een plakkertje prikken weer goed gegaan? @sterre ik moet er om half 9 zijn moeten kwartier van te voren melden en zorg ook echt dat ik niet zo lang in die wachtkamer zit, pff vreet mezelf op daar haha, @espoir je weet maar nooit en mag je ook lekker op het zwangerschaps bankje aanschruiven "i hope so!!!" 23e mag je testen toch? @tess wensen je een heerlijke vakantie toe en met goed bericht terugkeren!! geniet er lekker van fijn dat poes goed terecht is @hier dankjulliewel voor de lieve berichtjes, nog even stukje ajax kijken en dan de laatste tablet er in en slapen, 6.15 uur gaat de wekker weer. wat verstaan ze onder een licht ontbijt?
Wolffje heel veel succes morgen meis. Eerste spuit ging een twee en doorduwen maar haha. Brande heel even een beetje maar ging verder goed!! Op naar nummer twee en vrijdag al die andere er bij! Espior krijg jij bloed test?
Wolfje ik had een bakje magere yoghurt met cruesli, geen idee of dat licht is, maar ik deed het er prima op ik was ook maar twee minuten voor tijd, alleen liep het weer eens uit dus lieten ze me een kwartier wachten, niet fijn... Nou meid, probeer een beetje te slapen en heel veel succes morgen, hopelijk lekker veel eitjes!!
oke want ze zeiden wel licht ontbijt nemen neem wel broodje (halve) met appelstoop ofzo. khoop echt niet dat het uit loopt haha ik heb een slaaptabletje gekregen jullie niet? maar voor mijn gevoel kan ik ook wel zonder haha ben zo moe. (pilletje is ook voor mensen met angstaanvallen bijv. 1e keer met vliegtuig enzo maar ook voor slapen) wedstijd is bijna afgelopen zo lekker naar bed tot morgeennnnnn