Dank jullie wel!!! Wolffje jij heel veel succes met de punctie! Dat je mooie resultaten mag hebben!! Spannend allemaal!! Liefs Denise
Goedemorgen! Wolffje, succes!!! Denise, succes met de tp! Vanmiddag moet ik aan de Remicade (medicijninfuus) en ik vind het nu toch wel erg spannend met een embryo in mijn buik..... Ik weet dat deze medicijnen kunnen, maar toch....bij de KIDS wist je natuurlijk niet of er een bevruchting had plaats gevonden en bij de vorige ICSI had ik het infuus pas nadat ik ongesteld was geworden. Ik ben altijd 2 dagen dood en doodmoe en wat ziekjes, dus als jullie me tot zaterdag niet mee zien schrijven, geen zorgen
Ze konden het wel begrijpen hoor. Ik mocht eigenlijk natuurlijk vandaag pas testen, maar ik heb afgelopen maandag al gebeld met de fertiliteitsverpleegkundige dat het positief was Ze deed er in ieder geval heel normaal over, haha. Ik zal vast niet de eerste zijn die zo super ongeduldig is... Ik ga over een paar dagen ook MvM maar eens bellen denk ik. Het lijkt me super om iets terug te doen. Zonder pregnyl was ik natuurlijk ook nergens geweest nu, dus dat vind ik wel echt een heel fijn idee!
Daar zijn we weer zal vsnmiddag even helemaal reageren Punctie viel me mee deed beetje pijn 11 mooie eitjes morgen tussen 12 en 2 worden we gebelt if er een trugplastsing zal zijn
Ohhh dat zijn goede resultaten wolfje! Doe maar lekker rustig aan en laat je maar verwennen! Ik heb zojuist terug plaatsing gehad! Waren 6 eitjes bevrucht waarvan 1 top embryo! De rest is te slecht om in te vriezen.. Nou hopen dat dit ons wondertje word! Op naar 3oktober!
Mooie score Wolfje! Doe nog maar lekker rustig aan. Gefeliciteerd met je top emmy Denise! Mn baarmoedermond? zit heel laag en voelt knetterhard aan.. heb ook een heel drukkend gevoel in mn onderbuik bij oa plassen en niezen. Herkent iemand dit,
Denisje gefeliciteerd met je Emmy! ! Je hebt er maar 1nodig he meis. Wolffje fijn dat het mee viel. Nu duimen op goede bevruchting. Espior dan kan je ook tot morgen ochtend wachten. Maar hoeft niet uit te maken hoor. Sommige testen juist duidelijker als ze niet met ochtend urine doen.
Wolfje, fijn dat het meeviel lekker snel wordt je al gebeld! Denise, mooi een topper! jammer van de rest maar met een beetje mazzel heb je maar een topper nodig! flink broeden nu maar espoir, het klinkt mij wel goed in de oren, jou symptomen en ook nog geen bloedverlies, ik zou er een testje aan wagen hoor!! Elize, beterschap meid!
Goed trouwens kahlan dat je mee wilt doen aan mvm heb ik niet gedaan. Ik was vanaf begin 24uur misselijk en gaf elke dag een paar keer over dus zag dat niet zitten
wolfje goed dat alles goed gaan, Op naar de terugplaatsing van prachtige bevruchtingen! Hier gister pregnyl gespoten viel gelijk knock out op de bank en vannochtend opgestaan met spierpijn...Maar maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt niet uit tis voor een goed doel!
in afwachting om te starten: Ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? Snippie23--decapeptyl 18/9--20/9 puregon er bij ---26/9 1e fm! stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Wolffje -- donderdag 19-9 punctie wachtbankje/nod: Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen Denise -- donderdag 3 oktober testen zwanger: Jolin Kahlan van het wachtbankje afgevallen: