ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Gezegend, jij vandaag toch de punctie? heel veel succes!!

2. Sterre1977

Elize, hoe gaat het met jou? nog ziekjes? Voor jou zit de eerste wachtweek er alweer op! spannend nu de tweede week, hoop zo ontzettend voor je dat het raak is! Voor iedereen natuurlijk!!

Espoir, kan jij nog steeds jezelf bedwingen om niet al te gaan testen?

Tess, mocht deze escape IUI niet lukken, en ik hoop natuurlijk echt van harte dat het hem gewoon wordt hoor!!!, dat even voorop gesteld, maar mocht het niet lukken, moet je dan weer een gesprek aan voor hoe jullie de derde icsi aan gaan pakken?

hier: ik ben lekker vrij! gisterochtend was mijn laatste werkochtendje. Ik ga zo even nog wat werkdingetjes doen en dan eind van de ochtend even hardlopen, vanmiddag poetsen en vanavond lekker uit eten en naar hij gelooft in mij...

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Heerlijk sterre geniet er van! Heel veel plezier alvast vanavond.

Ik vandaag hele dag op passen tot half 6!

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @elise wat betekend dat dan dat je een remicade doet?is dat voor medicijnen testen?

@kahlan het zal wel vaker gebeuren dat er vrouwen eerder getest hebben hihi maakt vast niet uit
    als je maar niet meteen dag na de tp doet hihi. zeker goed dat je mee doet aan de mvm
    mocht het bij mij lukken wil ik dat ook graag gaan doen.

@denise je hebt een mooie terugplaatsing gehad, nu duimen tot 3 okt. en hopelijk gaan de dagen snel

@espoir oeww met je baarmoedermond geen idee waneer mag je testen?

@gezegend heel veel succes vandaag

@tess heerlijk geniet er lekker van wel fijn dat ze zo goed zijn om je iets terug aan te bieden top!!niet te druk maken meid gewoon lekker genieten.

@snippie ja word tussen 12 en 2 uur gebelt, ben heeeel erg misselijk bleehh

@sterre lekker een dagje niksen heeerlijk geniet er lekker van, ik wou ook graag naar die musical
    maar manlief wil niet mee maar hij schijnt echt heel erg goed te zijn veel plezier geniet er van

@hier tussen 12 en 2 uitslag vanacht goed beroerd geweest nu bellen ze hopelijk snel

5. Sterre1977

spannend Wolfje, ik mocht zelf bellen, vond dat toen ook zo spannend, maar als je 11 eitjes hebt, moet het wel heel gek lopen dat je geen bevruchting hebt! ik had 9 eitjes, 8 waren er bruikbaar en had 4 bevruchtingen. En dat was magertjes hoor, 4 van de 8 bevrucht (wel gelukkig 3 toppers. Dus denk dat het wel goed zit bij je. Ik duim in ieder geval voor je!!

Ik ging net mijn verzekering bellen om te vragen welke stappen ik moet zetten als ik een eventuele 3e poging in Gent wil gaan doen. Ik zeg dus dat ik nog een tweede poging in NL wel doen, maar mocht het zover komen dat die niet lukt, wil ik vast weten wat de mogelijkheden voor Gent zijn. Zegt ze "u eerste poging is mislukt?" dus ik zeg ja. Zegt ze"mag ik u een persoonlijke vraag stellen, waarom gaat u ermee door!?" nou mijn bek viel open, ik zei ook PARDON!! maar ze bedoelde dus, waarom niet gelijk naar Gent. Tsja...waarom niet gelijk, ze zit me net te vertellen dat het eerst allemaal door hun goed gekeurd moet worden, dat daar maanden overheen gaat etc... pfff....

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre volgens mij is dat niet zo hoor. Maar als je alleen een nederlandse arts zou willen is het langer wachten.
    Wel moeten sommige onderzoeken opnieuw.
    Ook wordt niet alles vergoed vanuit Nederland. Je krijgt daar narcose moet je zelf voor betalen en nog iets wat je sowieso zelf moet betalen.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wolffje spannend! !!

Sterre anders eens op het forum na vragen. Is vast een topic van.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Pff deca remt volgens mij nu al. Ongi lijkt alweer opterug weg. Normaal een week. Nu dag 3

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    5 bevruchte eitjes :) zondag 12:00 uur terug plaatsing!!! jjeeejj

@sterre wat een vreselijk dom mens heb je dan aan de telefoon gehad, je zou ze toch de telefoon door trekken!!! kheb geen idee hoe dat gaat in buitenland, maar hopelijk heb je het niet nodig meis

10. Sterre1977

thanx Wofje, lief van je, ik hoop het ook dat het niet nodig gaat zijn.... nou he, ik kon haar ook wel door die telefoon trekken, grrrr...

Yoehoe!!!! 5 bevruchte eitjes!!! op naar de terugplaatsting!!!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre inderdaad wat ren mens. Verstand van een pepernoot zeker!!
    Maar je gaat gent niet nodig hebben hoor!! Jouw cryo gaat het worden! !

Wolffje wat goed zeg!! Op naar zondag

12. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames ben weer thuis...ohh wat deed het dit keer pijn bijna wat traantjes moeten laten:(

Maar uiteindelijk resultaat met 22 eitjes.. Maandag moet ik terug bellen of de terugplaatsing plaats vindt en natuurlijj hoeveel er bevrucht zijn..blij dat dit weer geweest is..zucht...ben nog een beetje dizy van de verdoving daarom ga ik nu ff dutte met een warm kruikje voor mn buik:)

13. Sterre1977

gezegend wat een monsterscore, 22 eitjes!! deed het vorige keer geen pijn? nou ja, je hebt het gehad, op naar maandag, dan heb je ook gelijk de tp neem ik aan? er zit vast minimaal 1 topper tussen, dat kan niet anders!!

Snippie, thanx!! ik hoop dat je gelijk hebt en dat de cryo hem gewoon gaat worden inderdaad....

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wow wat veel gezegend.hoelang heb jij gestimileert?

@sterrre ik duim voor je meis!!

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    wow gezegend dat is zeker een mooie score daar zit vast een hele boel mooie tussen maandag ook meteen je tp?

sterre komt wel goed met jouw!!!

16. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige keer had ik 24 uiteindelijk maar 2 bevrucht maar helaas geen zwangerschap... Ben benieuwd hoeveel het er dit keer gaan worden:)

@snippie: sinds vorige week en woensdag was laatste dag purogon.

@sterre: vorige keer voelde ik nauwelijks wat bij het prikken...vandaaag leek het net een bevalling haha..

@ wolfje: hoest met jouw? Beetje hersteld? Jah ik moet ze bellen en krijg dan die middag de tp. Jij zondag he? Dan komen de slopende wachttijden er aan haha te spannend allemaaaal!

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @gezegend en andere kon niet ingevroren worden? ik had 23 eitjes, 11 vruchtbare waarvan 5 bevrucht. maar khoop voor je dat ze bij jullie er nu ook meer bevruchten en dat er zelfs nog wat in vriezen.

kmoet zeggen dat ik vandaag toch nog wel pijn heb en vreselijk misselijk. maar kan ook komen van de bolletjes, heb jij die nu ook?

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wow Gezegend mooie score zeg!!!! Rustig aan..

Wolffje, goed nieuws 5 emmy's!!

Sterre, ik denk echt ongesteld maar ga door met utro miss houd het wel ff tegen hiero.. Testje gewaagd en niet zwanger. Ook elke dag kramp wat ik normaal 1 a 2 keer in maand heb.. daarna bel ik gewoon gelijk op en lely zei terug naar 150 en ingeborg zei 112.5 , ben benieuwd.
    Wat een reactie van haar.. snap dat je eerst ff boos was.. gedoe met wachten zeg!!!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Gezegend hopelijk zitten er nu meer bevruchtingen.

Wolffje denk dat het door puntie komt dat je niet lekker bent zijn ook wel heel wat he. Kan best dat je nog last hebt sommige zeker een paar dagen.

Hier zo even puregon klaar leggen.

20. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel me best goed vergeleken met de vorige keeer veel last van krampjes nu niet.. Heb wel bloedverlies trouwens..

Share This Page