@snippie denk het ook, en beetje spanning wat er allemaal uit komt nu. puregon zit er ook in zie ik lekker he om weer helemaal bezig te zijn? @gezegend alleen maar fijn als nu beter gaat, ik had gisteren met punctie ook bloed en eigenlijk hele dag wel beetje nu alleen viezigheid van die balletjes (lekker smakelijk)
Ja heerlijk begonnne. Ik ga er vanuit dat donderdag nog niks te zien is. Ben dan nog niet zolang aan het stumileren. Vorige keren 3echo voor opunctie.
Jaa inderdaad tgaat goed nu..hebben jullie nog tips zodat de eitjes mooi blijven plakken?ik dacht zelf aan warm kleden,dikke sokken,kruikje.
Ik heb er helemaal niks speciaals aan gedaan. Alleen even geen seks hebben. Verder niks speciaals gedaan.
nou snippie daar over gezegt he, het lijkt me toch ook niet heel erg fijn om sex te hebben als je elke keer die bollen inbrengt en troep der uit komt haha ze hebben ons wel geadviseerd tussen punctie en tp geen sex en na tp 3 dagen volgends mij en gezegend ook goed drinken!!!
Wolffje moet zeggen town wij na de eerste icsi wel seks hadden gehad. Ik geen last hadden van de bollen haha. We deden de bollen dan gewoon na de seks in en dan merkte je er niks van haha.
Morgen! Met icsi op laatst had ik er geen behoefte aan.. alles voelde zo vol aan bah.. Espoir al meer nieuws?? Hoe gaat het nu gezegend en wollfje? Hier grote blaar op tong en onder me lip auw, denk door die droge lucht ofz van airco.. heb t alleen als ik super verkouden ben en dat is nu niet zo
Goedemorgen meis. Ik hoop stiekem dat je tevroeg getest hebt!! Vervelend van die blaar zeg. Hopelijk snel weg.
in afwachting om te starten: Ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? Snippie23--decapeptyl 18/9--20/9 puregon er bij ---26/9 1e fm! stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Wolffje -- donderdag 19-9 punctie Gezegend-- Vrijdag 20-9 punctie wachtbankje/nod: Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen Denise -- donderdag 3 oktober testen zwanger: Jolin Kahlan van het wachtbankje afgevallen:
Zo kan je het ook zien. Ik zelf hoop toch dat ik ergens vrij kan krijgen. en anders misschien toch uit stellen het testen of juist eerder. Bij mijn zoontje viel het in het weekend. was zo leuk samen testen. en dat kan door de weeks niet.
@snippie dat is ook nog wel een goede oplossing, ik moet zeggen dat ik er op dit moment nog niet zo zin in heb met die pijn in de buik nog steeds, ik heb geluk met mijn test dag ik mag ook op zondag testen @tess hier nog zoon eentje hoor ook nog echt geen zin vanacht beter geslapen alleen nog wel veel pijn, het meeste smorgens met plassen oeww pijnlijk. dat is niet fijn als je zo last hebt van een airco kword der altijd heel erg ziek van.wanneer is jouw officele test dag? geniet er lekker van daar!!! @espoir heel goed van je ik denk dat ik ook niet eerder ga testen zo als ik me nu voel. hoe gaat verder met jouw? @gezegend dat is fijn als het daar alleen bij blijft op naar maandag
in afwachting om te starten: Ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)??? Snippie23--decapeptyl 18/9--20/9 puregon er bij ---26/9 1e fm! stimulerende fase: punctie/terugplaatsing: Wolffje -- zondag 22-9 Tp Gezegend-- Vrijdag 20-9 punctie wachtbankje/nod: Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen Elise -- vrijdag 27 september testen Denise -- donderdag 3 oktober testen zwanger: Jolin Kahlan van het wachtbankje afgevallen:[/QUOTE]
Na punctie had ik ook geen zin hoor. bij me zoontje hadden we het toen 3 maanden niet gedaan. haha e dat is heel lang voor ons.