ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    vraagje ik moet morgen met de tp een volleblaas hebben,
    wie heeft dit ook gehad? en voel je nog iets van de tp?

hoe gaat dat allemaal een tp?

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Goedemorgen!
    Daar ben ik weer. Het infuus was goed gegaan.... De remicade krijg ik voor de ziekte van Crohn. Elke 6 weken een infuus in het ziekenhuis. Is maar een middagje en dan ben ik weer thuis. Lekker slapen en rustig aan doen de dag erna en dan ben ik er weer!

Het wordt een spannend weekje hier... om de dag mag iemand van ons testen.... leuk, leuk, leuk.....

@Gezegend, fijn dat de punctie goed is gegaan! Ik ben een ontzettende koukleum en ik heb gehoord (wordt vooral geadviseerd binnen de accupunctuur) om warme voeten te houden. Nou zijn die van mij altijd ijsklompjes, dus ik heb dikke sokken aan, ga slapen met een kruikje aan mijn voeten... baat het niet, dan schaadt het niet ;)

@Wolffje, spannend, morgen de tp... wel fijn dat jullie al zo snel horen dat er eitjes zich aan het delen zijn....

@Snippie, ik kan me wel voorstellen dat het leuker is om samen te testen!
    Ik mag vrijdag testen en dat is mooi op mijn vrije dag en lekker voor mijn vakantie...

@Tess, verder lekker aan het geniet daar? Heb je mooi weer? Is het resort goed te doen ;)

Verder ben ik het geloof ik even kwijt:)
    Maar een fijne zaterdag allen!!

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    @Wolffje, een tp gaat als volgt: (ik had geen volle blaas, is mij ook nooit verteld) Je gaat in de beugels, wordt een eendenbek ingebracht, ze maken alles schoon met steriele gazen, dan brengen ze de embryo in de baarmoeder, dan controleren ze of het rietje waar de embryo in zat, leeg is, dan halen ze de eendenbek er weer uit en je bent klaar!
    Ik vond het totaal niet vervelend.

Veel succes!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Nou als je zwanger bent wel hoor Wolffje! ! Mijnan vond het eng!
    Tp voel je niks van. Behalve even die eendenbek.

Elise fijn dat het infuus goed ging.lijkt me heftig die ziekte.
    Misschien straks tijdens zw minder last hoor je soms toch?

Zo heb ik me maar voelde me tijdens me zw qua vermoeidheid wel beter.

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @elise dat is toch wel een heel gebeuren elke keer meid petje af!!! dankje voor de uitleg hihi steld toch beetje gerust als je al beetje weet wat ze gaan doen.

@snippie haha man lief zegt net al denk niet dat ik de eerste tijd zou willen. hihi

@hier net de tegenoverbuuf in huis die verteld even dat mn tante midden in de supermarkt ons gebeuren heeft uitgelegd. grrrr somsss.maarja de buuf was er zo van ondersteboven (wat ik me kan voorstellen) dat ze het met een andere buuf over heeft gehad, LEUKK :S zou mn tante nu wel zo vreselijk boos op willen bellen!!!

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    om even terug te komen op mn tante ze heeft niet met opzet gedaan, ze zag er niks ergs in, en is ook wel zo eigenlijk he, maar moest ff stoom afblazen,

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    #1387 snippie23, Sep 21, 2013
    Last edited: Sep 21, 2013
    Wolffje dat is dan een soort van fijn dat ze niet express deed maar toch vind ik het wel erg dat zei het verteld aan anderen. Het is aan jouw om te vertellen hoe of wat.
    Maar ieder staat er anders in. Ik zou het zo niet tof vinden en zou dan dus ook boos zijn.

Succes en vooral plezier morgen meis bij de Terug plaatsing!!

Sterre hoe was je avondje uit en succes bij de dam tot dam loop morgen. Mijn broertje doet ook mee!

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Thanx snippie, was heerlijk, echt geweldige musical! En Thanx, heb er zin in morgen!!

Ik zou ook boos zijn, maar wij zijn er ook niet zo vrij in. Slechts een paar mensen weten het en die weten dat ze hun mond moeten houden...

Wolfje succes morgen, ik had daarvoor twee glazen water op zodat ik halfvolle blaas had..

Elize, klopt, ik had vrijdag accu en die zei dat ook. Ik heb ook altijd ijsklompem als voeten en blauwe handen van de kou

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre, succes morgen!!!!

Verder beetje last s avonds van blaren in mond auw auw..

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Uhhh daar achter is t strand

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Jaloers tess.

Sterre wat fijn dat leuk was.

Hier vanavond flink bloeden haha maar hij zit er weer in

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Espior en tess hoe voelen jullie je?

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Uh hoofdpijn.. zere (.)(.) Test negatief en elke dag kramp..

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ja maar wie weet was je te vroeg.

15. Sterre1977

Oh Tess, dat ziet er heerlijk uit!!

Snippie, gaat spuiten niet helemaal lekker?

16. Sterre1977

Ik hoop ook gewoon te vroeg getest, duim nog steeds voor je hoor! Ik ben benieuwd, mocht het nodig zijn, een nieuwe icsi, gok ik ook terug naar 150 en dan moeten ze je maar gewoon heel goed in de gaten houden, maar laten we hopen dat het helemaal niet nodig gaat zijn!!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wollfje veel plezier bij tp!!

Sterre veel succes vandaag.

Spuiten gaat opzich goed. Doet geen pijn. Moest gisteren alleen flink door duwen want hij wilde er niet in .

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @snippie nee is ook niet leuk maar weet nu wel dat ik volgende keer niks tegen haar zeg,
    ik heb ook heel vaak bloed gehad met prikken echt niet fijn

@sterre ja he echt mooie musical? ik probeer manlief nog steeds te overhalen hihi succes met lopen vandaag!! dankje voor de tip met drinken!!

@tess wat zit jij er vreselijk bij zeg hahaha heeeerlijk :) geniet er lekker van ziet er goed uit, hoop ook dat de test nog te vroeg was, echt!!

19. Sterre1977

oh ja, dat had ik ook wel eens snippie, irritant is dat. Soms zoch ik dan een ander plekje en daar gleed de naald er wel zo in, raar is dat...

ja vond hem echt erg mooi Wolfje, en zelfs mijn man vond hem mooi! die is ook niet zo van de musicals!

Thanx meiden, ik heb er erg veel zin in! ga voor een tijd onder de 39 in ieder geval...

Wofje, succes zo met de tp of nou ja, veel plezier, succes heb je niet nodig, doet geen pijn, zo gepiept, leukste deel van het hele traject! hoor je zo ook of die 4 andere die je over houdt, ingevroren mogen worden?

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wolffje , succes!!!

Share This Page