Tess, balen meid, maar je kan gelukkig snel terecht voor het planningsgesprek. Zijn jullie verder wel lekker aan het genieten daar? Stoel na tp? Ik moest gewoon meteen opstaan en aankleden...
@tess nee he dikke knuff @ik heb niet die spuit gehad maar ik had ook wel is vloeistof op mn buik na het spuiten zal wel geen kwaad kunnen @gezegend zeker raar, ik moest in zoon echo stoel gewoon met de benen omhoog en na de tp 10 min. blijven liggen. maar wat een mooie hebben ze terug gezet!!! 8 oktober testen? @sterre goed aangekomen? beetje leuk daar? ik moest nog 10 min. blijven liggen na tp
Ik moest ook in zon echo stoel moet een volle blaas en na de terugplaatsing mocht je gelijk naar de wc rennen haha
Tanx wollffje we gaan het zien hihi. Vanavond nieuwe kans haha. Ben erg benieuwd naar donderdag. Denise ik mocht ook gelijk plassen
Goedemorgen! Ik leef nog, maar ben erg druk. Heb deze week zo vol gepland, hahahaha mooi de tijd doorkomen tot ik mag testen. Gisteren voor het eerst weer gesport in de sportschool, pfff... viel even tegen maar was wel weer erg lekker. Vanavond eten bij vrienden, morgen na het werken eten in amsterdam met een vriendin en donderdag uiteten met mijn collega's. Vandaag mijn laatste dag utro (dag 15) en dan maar wachten, zenuwen bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest enz. enz... @Tess, wat balen... dikke knuffel! @Gezegend, mooie Emmy terug.... nu is het grote wachten begonnen. De eerste week vind ik altijd goed te doen, maar de 2de,pffff Ik moet ook meteen opstaan, aankleden en wegwezen Maar ja, kan er ook echt niet uit aangezien hij in de baarmoeder is geplaatst. @Sterre, lekker genieten!! Veel plezier. @Snippe, hier geen puregon, maar bij de deca soms ook wel een druppeltje hoor. @Denise, dat dromen herken ik wel hoor! Heb ik ook veel meer nu....
Dank jullie dames! Sterre, geniet er van!! Lekker in Hoenderloo ijsjes eten he! Haha.. Gezegend, mooi embryo dus! Spannende wacht weken.. Denise , hoe voel jij je? En de zwangere dames? Elise, gelukkig ben je lekker druk.. Dat scheelt wel! Bah ben beetje sip vandaag.. Zal zo vast goed komen in de zon, strak blauw en 30 graden.. Dan maar niet zwemmen want hou niet van tampons...
Hey Elise, spannend hoor. Wanneer ga je testen? Vandaag is je NOD toch? twee weken na punctie is dat... Ik ben heel benieuwd, hopelijk mogen we je snel aan het zwanger rijtje toevoegen!!!
Daar gaan verschillende verhalen de ronde over Khalan, Ik ga er vanuit dat je NOD is 2 weken na terugplaatsing. Dus ik ga pas vrijdag testen. Dat adviseren ze ook vanuit het ziekenhuis (daar zelfs pas zaterdag) @Tess, dat snap ik wel hoor, wees een beetje lief voor jezelf!!
@ Tess, jammer hoor, maar als je je dan ergens sip moet voelen, dan maar in 30 graden en zonnetje toch? Hopelijk kunnen jullie snel weer verder. Hier gaat alles ok, veel buikpijn, maar dat zie ik maar als een goed teken dat er flink wat aan de hand is daar Donderdag komt MvM bij me langs, dus ik ben heel erg benieuwd of ik daar al lekker kan starten.
Ohhhh echt spannend he Elise!! Voel me vandaag weer een stuk beter dan gister... pff toen zag ik t even niet meer zitten.. stom is dat he? ik droom van die dingen dat ik zwangerschapstest ben aan het doen en dat ik het verspest met te veel druppeltjes enzo haha... Wist niet dat het zo moeilijk was hoor die wachtweken... eerst ben je met van alles bezig constant en nu is het enige dat je kunt is afwachten... en in je hoofd word de kans toch iedere dag kleiner dat het lukt... Hele dag door ben ik kaarsjes aan het aansteken hihi Laatste dag utrogestan bedoel je Elise? Ik zou die 5 weken moeten gebruiken (mocht het gelukt zijn) ?
En Tess ik hoop dat je toch een beetje van je vakantie kunt genieten, je hebt t verdiend!!! Hier is het een stuk kouder!!
Ik heb die Utro ook helemaal niet zo lang hoeven gebruiken hoor. Protocollen verschillen hierover per ziekenhuis. Ik mocht 12 dagen na tp stoppen met de Utro.
Ik moest op de dag van positieve test (eigenlijk gisteren, maar in werkelijkheid vrijdag) nog 3x2 utro. Daarna in 6 dgn afbouwen.
zwaar balen dat ik met mijn volle blaas nog 10 minuten moest blijven liggen :S @elise goed bezig denk dat ik ookmaar is van alles ga plannen haha, ik hoef deze week nog niet te werken, ik moet 18 dagen utro gebruiken en als test negatief is nog 2 dagen door als test positief is afbouwen @tess khoop dat je der nog wel even van kan genieten meid, ik hou ook niet zo van tampons met zwemmen, toch altijd bang dat niet goed gaat. @kahlan vind heel goed dat je mee doet met mvm als goed is doe je dan ook nog een test (verschild per gemeente hoor) maar wel leuk en je helpt er een ander mee. je hebt wel kort de utro gebruikt, ik heb het idee dat ik ze er elke keer steeds moeilijker in krijg (beetje raar verhaal sorry) @denise echt vreselijk die dromen, ik droom elke keer van een negatieve test en als je dan wakker word voeld het soms zo echt :S ik steek hier ook elke avond 2 kaarsjes aan, geeft me een stukje geruststelling, hopelijk snel mooie droomen
Het stond op mijn ziekenhuis protocol, dus ik ben niet eerder gestopt dan de bedoel was hoor! Wat vervelend dat je ze steeds lastiger inkrijgt, heel naar. Heb je wel zo'n huls? Ik vond het daarmee nog wel redelijk te doen.
Ik heb me ook aangemeld voor MvM! Wolfje, ik moest ook 10 minuten blijven liggen, duh, zelfde ziekenhuis!
Tess dikke knuffel hopelijk kan je nog genieten. Elise ik duim meis!! Goed vol gepland zo te horen. Denise wat naar die dromen Kahlan die pijn in je buik kunnen oprekken van je banden zijn. Ustro stom he dat het zo verschilt. Maar ook met kort gebruik blijven kindjes zitten. Gelukkig maar.
Wat goed dat jullie mee doen ana MVM afhankelijk hoe ik me voel ga ik ook mee doen. Vorige keer niet mee Gedaan. Negen maanden elke dag gespuugd.
Ik gebruik maar 15 dagen utro... dus ja, ieder ziekenhuis heeft een ander protocol. Net lekker even bij de paarden geweest, gelongeerd, gewandeld..... beetje tutten. Nu even op de bank hangen, ik ben echt doodmoe. En vanavond gezellig naar Sliedrecht.
Ja inderdaad netals dat het ene ziekenhuis lang doet rn andere kort etc. Heerlijk even met je paarden beestje wat doen ! Ga nu maar lekker rusten meis. Veel plezier alvast