Elise Ik moet vanmiddag werken. Nu even relaxen. Zoonlief ligt op bed. verlies nog steeds veel vocht beneden haah! Ja donderdag al eerste echo. Graag gedaan Kahlan.
Pff ik doe niks anders als boeren laten sinds de tp, bleh soms komt er gewoon wat omhoog , soms heb je wel is van die boertjes die opluchten masr deze echt niet word dr misselijk van
Haha burrrrp... wolffje.. Dag is al beter geworden.. boxer aan, kort strand broekje er over en zonnen maar.. aardig bij gekleurd!! Vanaaf ff shoppen
Zo gaat goed met al die zwangere dames erbij! Echt fijn dat er zo'n goede score is, dat geeft de burger moed. Ik kan helaas nog niet zoveel meepraten over prikken, utro etc. Zit met spanning te wachten op het gesprek. Mijn duimen draaien ook voor degenen die nog op het wachtbankje zitten. Ik zag dat er een paar al bijna mogen testen. Spannend hoor.
Drinken jullie eigenlijk nog koffie?? Lees dat dat ook niet goed zou zijn voor de innesteling??? hmmmmm
2 kopjes per dag kan geen kwaad tijdens je zwangrschap, Te veel gewone thee drinken is ook ni goed dan raden ze rooibos thee aan
Ik heb tijdens de wacht weken echt flink veel koffie en thee op hoor. Nu probeer ik te minderen naar max 5 bakken cafeïne per dag, maar tijdens het wachten en innesteling heb ik daar helemaal geen rekening mee gehouden.
Klopt maar er zit wel een bepaalf stofje in als je day te veel binnen krijgt is ook niet goed,ik had daar speciaal naar gevraagd omdat ik zelf een grote thee drinker ben en op mn werk in de thuiszorg ook veel thee krijg
Je mag max 4koppen koffie perdag zelfs dus. Dat scheelt. Ik drink op het werk 2a3 kopjes cap Maar dat is dan dus maar 3keer per week.
in afwachting om te starten: Ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo Tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: Snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij.don26/9 1ste fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: Elise -- vrijdag 27 september Testen Denise -- donderdag 3 oktober Testen Wolffje -- zondag 6 oktober Testen Gezegend--maandag 7oktober Testen zwanger: Jolin Kahlan Espoir van het wachtbankje afgevallen:
Ja hihi. Ook al verwacht ik dat er nog niet veel te zien zou zijn. (Andere keren steeds 3echo's nodig gehad, eerste echo was toen te weinig te zien) maarjah kan nu ook erg anders gaan.
Blijft toch altijd spannend zoon eerste echo Dames even een vraagje hoeveel zijn jullie aangekomen door de utro bollen?
2d]in afwachting om te starten:[/COLOR] Ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake Cryo Tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: Snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij.don26/9 1ste fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: Elise -- vrijdag 27 september Testen Denise -- donderdag 3 oktober Testen Wolffje -- maandag 7 oktober Testen Gezegend--dinsdag 8 oktober Testen zwanger: Jolin Kahlan Espoir van het wachtbankje afgevallen:[/QUOTE]