Het wachten is inderdaad slopend.. Zit pas op dag4...pfff... Verder gaat het goed, kruikje is mijn beste maatje geworden
Ik kan het ook eigenlijk nog niet bevatten na al die jaren.... ik kan zwanger worden!!!!! Ik ga nu naar mijn moeder om het te vertellen.... tot laters weer!!!
]in afwachting om te starten:[/color] ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij.don26/9 1ste fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: denise -- donderdag 3 oktober testen wolffje -- maandag 7 oktober testen gezegend--dinsdag 8 oktober testen zwanger: jolin kahlan espoire elise van het wachtbankje afgevallen:[/quote][/quote]
Wauw!!! wat goed!!!! Elize, van harte meid, ben zo blij voor je!! net terug van vakantie en gelijk achter de computer gedoken om te checken en wat een heerlijk nieuws!! Stiekem geeft mij dat ook weer wat moed voor mezelf...ik heb altijd het idee dat het bij poging 1 raak is of dat het echt een weg van jaren wordt...niet dus, als poging 1 mislukt, kan poging 2 heel goed raak zijn! ook het feit dat jij net als ik wat ouder bent, geeft mij weer moed Geniet ervan meid!! het is je zo gegund!! Hier, net terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad!! nu even uitpakken en dan zo naar het ziekenhuis! Ik zal van het weekend uitgebreid bijlezen!
Elise, gefeliciteerd!! Blij voor je!! Geniet er van. Sterre , suc6 in zkh.. Hier ook uitpakken, poetsen en wassen, lekker gevoel!! Poes weer opgehaald.. die had het daar echt leuk! Verder nog ff druk...