Sterre succes in zhuis ben benieuwd Tess gelukkig weer veilig thuis Allebij veel succes met het wasgoed, de leuke klus na de vakantie hiji
Sterre succes in het ziekenhuis. Evy hoe is jouw afspraak gegaan? Tess succes meis met al het was goed.wat was ik blij met mijn wasmachine op vakantie. Hoefde thuis maar 1wasje te doen.
Zo vandaag het medicijngesprek gehad en ik heb het lange protocol gekregen. Dus volgende menstruatie bellen en beginnen met deca op dag 2. Pff wel ingewikkeld allemaal hoor. Ik moet dan ook nog een pilletje slikken voor een extra onttrekkingsbloeding en daarna beginnen met puregon. Ook al gelijk het recept mee voor de beruchte bolletjes. Ik vroeg alleen aan de verpleegkundige of ze ook nog een inbrenghuls hadden, nou daar had ze nog nooit van gehoord . Afijn de apotheek gaat hun best doen om er iets voor te regelen. Gefeliciteerd elise!!! Hoe was je gesprek gegaan sterre? Hebben ze bij jullie ook op het hart gedrukt vooral niet weg te gaan? Zelfs de eerste paar weken van een eventuele zwangerschap niet. Nou ja ik ga het zien.
Nee ik heb wel een paar dagen geleden van zon steekjes links in mn buik gehad.. Maar niet branderig..
@ ivy Nee tegen mij hebben ze gezegd als ik op vakantie zou gaan dat ik rekening moest houden met de medicijnen dat deze altijd in de koeling moeten.. verder geen probleem.. Spannend he.. heb je zin dr in?
nee niet gehad, maar ik ben ook niet zwanger, dus aan mij moet je je niet spiegelen Misschien is het wel innestelingspijn ik lees wel vaker dat mensen dat als innestelingspijn herkennen (wil je geen valse hoop geven hoor Wolfje, maar ik had helemaal geen pijntjes en dat was niet goed, dus wie weet ) vanmiddag ziekenhuis geweest, stond snel weer buiten.. we gaan de cryo terugplaatsen in natuurlijke cyclus, krijg wel utro gelukkig. Op CD 1 bellen voor afspraak voor eerste echo. Is mijn eitje 18 mm, dan pregnyl en 6 dagen later de terugplaatsing, mits de VU niet vol zit, dan moet ik een maand overslaan. Nu maar hopen dat 1 van de 2 cryo's het ontdooien overleeft!
@ivy wel fijn dat je bij de volgende ongie weer lekker mag beginnen, hihi de bollen krijgen al helemaal een naam he ik heb dr ook geen inbrenghuls bij gekregen, soms wel jammer, wanneer verwacht je je aankomende ongie? succes meis hopelijk deze keer gewenste resultaat!! hoe bedoel je niet weg te gaan? @sterre daar zat ik zelf ook aan te denken maar ben ook bang dat ik mezelf valse hoop geef, wanneer verwacht jij zelf je ongie weer? hopelijk mag je snel en nog meer hoop dat ze goed ontdooien, maar dat zal vast wel dat kunnen ze daar wel!!! ga duimen voor een geslaagde ronde deze keer @didder hoe ist bij jouw? @gezegend fijn he die steekjes maar ook wel weer teken dat er iets gebeurt denk ik dan maar zo @denise hoe ist met jouw?
Ivy spannend zeg! bijna beginnen. nee hoor is mij niks over verteld.Zou ook niet weten waarom je niet weg zou mogen gaan. Sterre ook bijna beginnen of niet ? fijn dat je wel ustro krijgt, spannend Wolffje spannend hopelijk is het goed
Zit nu op dag 16. Mijn cyclus is normaal standaard 29 dagen, dus schiet alweer lekker op. Hoop wel dat deze cyclus ook gewoon 29 dagen is en niet ontregeld is door de hormonen. Ik verwacht eind oktober de tp, mits hij goed ontdooit en de vu niet teveel Cryo s heeft die dag. Dan schuif ik namelijk weer maand op.
Hihi vond het wel een goeie!! Ik weet niet of ik ze al voel groeien haha wel rek baarslijm enzo. En steekjes. Normaal voel ik me ei heel goed.maar nu twijfel je al snel door die hormonen. Dus we gaan het zien. Sterre Hopelijk zit alles mee meis.
@ wolfje ik voel tot nu toe nog niks.. Ik trap er ook niet meer gauw in haha ken mij lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden de afgelopen tijden zoooooooveeeel zwangerschapssymptomen dat ik dacht en en geloofde dat ik zwanger zou zijn maar helaas zitten we nu in de 2e icsi poging..dus ik ben voorzichtig
@sterre dan moet je nog wel even wachten hopelijk niet later ongie, wat raar dat ze er niet zo veel doen dan op een dag. @gezegend ik herken dat niet zo als die dingetjes omdat wij eigenlijk al heel lang weten dat het op de natuurlijke manier niet kon dus die gevoelens heb ik niet gehad, vandaar dat nu bij alles ik denk oeww haha