ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Morgen!

Hoe is het met de zwangere dames??

Wolffje.. Spannend allemaal he wat je voelt enz..

Ivy, schiet nu echt op, hier hadden ze ook nog nooit gehoord van inbreng hulzen, maar bij jou doen ze hun best nog.. hier was t nou pech.

Sterre, opzich redelijk snel mag je verder maar lijkt me lastig dat afwachten i
    of het VU wel plek heeft...

Didder, hoe is het??

Gisteravond verjaardag gehad, werd laat dus was na korte nacht er voor echt moe, verder vandaag geen was meer!! En straks lekker samen ff ergens broodje eten.. Verder lekker thuis en morgen weer een verjaardag.. Maandag is vriend lief weer werken, altijd jammer na zo'n vakantie samen. Ben nog steeds ongesteld bleh.. Zelf denk ik dat ik met planning te horen krijg dat ik nog keer ongesteld moet worden en dan starten met pil dus ergens november echt begin.. ben echt benieuwd

2. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Zojuist een mini klein beetje bruine afscheiding..
    Begin nu echt bang te worden!

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @denise kan ook innestelingsbloed zijn he!!!

4. Denise8787

Jaa dat hoop ik echt! Maja zo maak ik mezelf gek :(

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kan ik me voor stellen zou ik ook doen, goed drinken en afwachten niet (te) druk maken meis (makkelijker gezegd dan gedaan)

6. Denise8787

Iemand enig idee hoe t de test kan beinvloeden als ik nu een testje zou doen?

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    op hoeveel dagen na pregnyl zit je nu?

8. Denise8787

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Dan kan het best hoor Denise. Na tien dagen is het uit je ayteem.

10. Denise8787

Ja maar maak je dan wel al genoeg hormonen aan?

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    tess rustig aan meis. Je bent alweer druk met van alles.
    Ik hoop toch dat je eerder mag beginnen.

Denise spannend !! Je kan eigenlijk 14dagen na punctie testen(dat is je kunstmatige eisprong)Maar ziekenhuis plakt er wat dagen aanvast omdat de bollen je ongi tegen kunnen houden.

12. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Denise, het kan innesteling zijn hoor. Mijn schoonzusje had dat zelfs nog voor haar testdag! Maar als je niet meer in de zenuwen wilt zitten, zou je morgen al wel een testje kunnen wagen!! ik duim voor je!!

13. Sterre1977

Tess, weer lekker druk :) ook weer fijn om terug te zijn? ik vind het thuis ook weer heerlijk, hoewel we het super fijn hebben gehad. Beetje jammer dat nu de zon schijnt en wij die de hele week niet hebben gezien, maar goed het was droog, dat is al heel wat. Bovendien heb ik vandaag optimaal van het zonnetje genoten! vanmorgen eerst rondje hardgelopen en vanmiddag met een stalvriendinnetje een heerlijke bosrit gemaakt! Genoten!

Tess, bij mij ging het planningsgesprek als volgt. Ze kijkt in de agenda wanneer er plek is, dan gaan ze terug rekenen. Ik zat daar ergens in juni en ze had geloof ik 30 augustus plek. Ging dat bij jou ook zo voor Icsi 1 en 2? Ik denk dat je vanaf je volgende menstruatie aan de pil moet, ik hoop in ieder geval dat je lekker snel kan starten!!

Ik vind het wachten of Vu plek heeft inderdaad wel spannend, maar nog spannender vind ik of mijn cryo (s) het ontdooien gaan overleven!!

ik had trouwens iets raars vandaag. Ik was wezen hardlopen, ga ik naar de wc daarna, flink helderrood bloed in mijn onderbroek! Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus (na mislukte ICSI). Dat is dus veel te vroeg om al ongesteld te gaan worden. Of zou het door die hormoonzooi ontregelt zijn of tussentijdse bloeding?

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterrw het kan een ei bloeding zijn.
    Heerlijk dat je zo geniet van het weer.
    Hier ook lekker aan de wandel.

15. Sterre1977

lekker snippie, ook heerlijk weertje om te wandelen!

Snippie, dacht ook aan een ei bloeding, omdat ik altijd eisprong heb rond dag 18, maar ik geloof toch echt dat het ongesteld is...Bij mijn laatste iui had ik ook utro gebruikt en daardoor cyclus verlengt. Mijn cyclus daarna was toen ook maar 24 dagen (normaal 29). Maar een cyclus van 18 dagen lijkt mij wel heel kort. Dat betekent wel dat ik maandag een afspraak al kan maken voor een echo om deze cyclus de cryo terug te plaatsen. Ik twijfel alleen of ik niet nog een extra maand in zal lassen om mijn lichaam weer helemaal op de rit te hebben. Het is natuurlijk niet ok dat je cyclus na je icsi maar 18 dagen duurt. Aan de andere kant, misschien is cyclus die nu begint, wel weer helemaal normaal...

nou ja..even afwachten maar, maar het zet nog steeds door en is ook geen kleine bloeding, moet echt al maandverband gebruiken, geen inlegkruisje, dus ik denk echt dat ik ongesteld ben...

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @denise ik denk dan toch innesteling meid je mag nu ook testen als je niet meer in kunt houden

@sterre heerlijk he even lekker genieten met de paarden met het mooie weer, ik zou zelf gokken op een tussentijdse bloeding door dat alles zo ontregeld is door de hormonen nu nog steed bloed verlies? ik zou zelf denk ik de cryo wel meteen doen maar tussen de icsi wel echt een tijd laten , bij ons ziekenhuis moet er 2 maand tussen zitten

17. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,678
    770
    113
    Sterre, ontzettend balen zeg! Op naar een mooie cryo!

Poeh, ik ben zo ontzettend druk, ik lees wel bij op de telefoon, maar van reageren komt het niet echt, en 's avonds gaat mijn lampje al vrij op tijd uit!

Heb vandaag trouwens wel het eerste pakje gekocht! Was eigenlijk niet de bedoeling, maar ach!

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oeww espoir leukk!!!! eerste pakje blijft toch iets magies als hij/zij er niet meer in pas is het toch "het" pakje dat je bewaard voor later hihi

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Lekker dagje dus Sterre! Ja is heerlijk weer thuis.. Kat is helemaal omgeslagen naar veeeel liever.
    Ik zou maandag gelijk ff bellen zkh, best snel idd.. misschien toch ontregeld door hormonen.. 1ste icsi ging goed en dagen klopte precies en 2de keer er voor langer als 47 dagen :s...
    Ze ging bij mij ook terug tellen vanuit de agenda.

Denise, wel spannend allemaal, duimen en duimen..

Espoir, zo leuk!! Schattig natuurlijk!

20. Sterre1977

yep nog steeds bloedverlies. Begon echt na het hardlopen vanmorgen en is best flink! Toen ik aan de pil ging voordat ik met ICSI begon, heb ik ook wel wat tussentijds bloedverlies gehad, dat herkende ik ook als tussentijdsbloedverlies, maar dit lijkt echt op menstruatie.

Ik denk dat ik mij gewoon maar aanmeld maandag bij het ziekenhuis en dan zien ze op de echo's wel of het goed gaat. Dit was dan mijn eerste en ontregelde cyclus na ICSI, ik ga ervan uit dat deze die nu is begonnen weer gewoon goed is en als het bms bijvoorbeeld niet goed groeit, dan zien ze dat vanzelf op de echo's. Een voordeel, ik kan wel onverwachts snel met de cryo starten :) Mits hij het ontdooien overleeft natuurlijk...

espoir, wat leuk, eerste pakje!!

Share This Page