in afwachting om te starten:[/color] ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 1/10 3de fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: denise -- donderdag 3 oktober testen wolffje -- maandag 7 oktober testen gezegend--dinsdag 8 oktober testen zwanger: jolin kahlan espoire elise van het wachtbankje afgevallen:
Nou wolfje weekje is redelijk snel voorbij gegaan vin je niet? Haha.. Morgen de spannende week in!! Pffff voel nog steeds he-le-maaal nikszzz..
nou eigenlijk ook wel ja maar idee dat nog zo lang duur hihi nou moet zeggen dat ik sinds vandaag ook niet echt wat voel, wat voor mijn idee meteen helemaal negatief is he brr
om het hele gekkenhuis hier compleet te maken hebben we hier net gependeld, dit hebben ooit als is gedaan 7 jaar terug ofzo daar kwam uit dat wij 3 jongetjes zouden krijgen, nou heeft mij man net boven mijn buik gedaan die krijgt dat hij er geen antwoord uit kan krijgen (dan draait hij rond) en als ik zelf doe zegt hij ja, haha weet tis misschien dom maarja somssss
Lieve gezegend en wolffje je hoeft echt niet iets te voelen hoor. Ken voldoende mensen die niks voelde!!
snippie denk het ook maar voor het idee had vandaag een domper dag ff een opkikker. espoir ook wel fijn dat je nog niet zo veel voelt, sommige vrouwen hebben zo veel kwaaltjes. nou heb ik toch een vraag stel dat ik de dag positief test (na 18 dagen) hoeveel weken ben ik dan zwanger 2 weken toch ? of vanaf welke dag begin je met tellen?
oke ik vond namelijk al apart dat bij sommige al zover stond haha ik snapte hem al niet helemaal , vind nog raar omdat er pas op de punctie dat een bevruchting plaatst vind maar zal toch ook wel kloppen
Sorry dat ik niet gereageerd heb dit weekend. Het was nogal druk en we zijn naar mijn schoonouders geweest. Zij wonen op Texel dus dat betekent automatisch een overnachting. Ik verwacht mijn menstruatie ergens volgende week dus dan mag ik beginnen. Erg spannend vind ik het. Morgen mag ik mijn medicijnen halen. Sterre, zit jij helemaal bij de VU? Mijn ziekenhuis werkt ermee samen en die gaven aan dat er voor cryo's een wachttijd is van 5/6 maanden. (Dat is dan een keer, dat geldt gelukkig niet voor elke cryo) ze vertelden inderdaad ook dat ze beperkte mankracht hebben en dat je dus ook eens een maandje moet overslaan maar dat dit dan weer eenmalig is.
in afwachting om te starten:[/color] ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 1/10 3de fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: wolffje -- maandag 7 oktober testen gezegend--dinsdag 8 oktober testen zwanger: jolin kahlan espoire elise van het wachtbankje afgevallen: Denise
@snippie 2 weken kado is ook wel fijn na alles hihi @ivy lekker even een nachtje er tussen uit ook lekker, hopelijk komt je ongie snel en mag je beginnen @denise heeft bloeden door gezet meid? hele dikke knuff!!! @dames nog plannen voor aankomende weken? @hier vanmorgen zhuis gebelt ben in 2 dagen 1,4 kilo afgevallen, kon geen kwaad aangezien ik ook 1,1 kilo was aankomen. maar wel goed in de gaten blijven houden. bn wel heel erg kortademig
Die twee weken krijg je altijd cadeau hihi . wolfjje meis goed in de gaten houden he. Nee geen plannen heb druk he haha!
in afwachting om te starten:[/color] didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 1/10 3de fm punctie/terugplaatsing: wachtbankje/nod: wolffje -- maandag 7 oktober testen gezegend--dinsdag 8 oktober testen zwanger: jolin kahlan espoire elise van het wachtbankje afgevallen: Denise Ik heb het lijstje van Denise gekopieerd, alleen is nu alle kleur er vanaf gevallen. Mezelf op de start gezet voor het lange protocol. Och, Denise, wat kl*te zeg. Van mij ook een digitale knuffel. Wolffje, ai pas maar goed op jezelf. Hopelijk voel je je snel weer beter. Kortademig is echt geen pretje. Ik zit te wachten op mijn menstruatie. Ik zat vanmorgen al even te kijken en volgens mij is mijn ei al gesprongen dus dan wordt het echt aftellen. (wow dat ik er nog eens naar uitkeek om mezelf te prikken ) Morgen mijn medicijnen halen (ik ben eerlijk gezegd ook gewoon erg nieuwsgierig wat ik allemaal krijg ) en nog even het patientennummer voor de VU aanvragen, dan ben ik daarna helemaal klaar. (en dan moeten we nog een keertje langsrijden om te kijken waar mijn man moet zijn als ie de eitjes moet brengen)
Ivy, nee mijn ziekenhuis werkt ermee samen... Ik zit bij het Flevo, maar tp gebeurt in VU. Een wachttijd van een half jaar! wow!! ik hoop niet dat ik dat heb, dat zou ik echt niet tof vinden. En dan ontdooit hij straks niet goed en heb ik voor niets een half jaar gewacht... ik twijfel nog steeds of ik nu het ziekenhuis bel om mij aan te melden.. aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk verder, kan niet wachten, aan de andere kant twijfel ik of ik ongesteld ben. Vandaag is het alweer bijna weg, dat betekent krap drie dagen "ongesteld" na een cyclus van 19 dagen! Bovendien ging ik vanmorgen tempereraturen. 37.0 Ik heb altijd op dag 1 t/m19 36.5. Dan op dag 19 of 20 eisprong en daarna gaat temp naar 37.0 Tot mijn laatste dag van de cyclus, dan keldert hij weer, waardoor ik weet dat ongesteldheid eraan komt. nu kan ik natuurlijk ook verkoudheidje onder de leden hebben, maar ik denk echt dat ik van het weekend eisprong heb gehad en pas over 10 dagen ongesteld ga worden. Waar alleen die bloeding dan vandaag komt?? Misschien toch maar bellen voor een echo...