ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ivy, ben ook benieuwd, ik had ook lange protocol, en had echt 3 tassen vol!! ik had alleen al iets van 8 dozen decapeptyl, heb ook ruim 30 dagen deca gespoten..

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amc heeft niet zulke lange wachttijden!

3. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal geen wachttijden eigenlijk:)

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ivy.. spannend he!! Ons zkh werkt samen idd met het VU (sterre en ik hebben t zelfde zkh) maar over cryo s weet ik niks.. Mijn vriend heeft idd ook gekeken waar ie moest zijn.. Succes

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ohhh.. zie alle andere berichtjes weer niet..

Aan de ene kant ben ik best zenuwachtig voor mn gesprek 8 okt.. wachten af ;)

Verder lekker huisje gepoetst.. Ontbijt gemaakt en ik mis vriendlief nu die weer werken is.. Altijd fijn zo lekker lang samen..

6. Sterre1977

Tess, gaat al opschieten je gesprek, ben benieuwd wat eruit komt! hoop dat je snel weer mag starten en in jou geval 3x echt scheepsrecht is!

ik ga maar even het Flevo bellen en rondje hardlopen...

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ivy spannend!!! Ik ken iemand die daar loopt en kon meteen door voor cryo en haar werd ook verteld dat ze misschoen moest wachten.
    Ik kreeg maar 3 dozen deca.Maar heb ook kort protecol.
    Als het mee zit deze week al klaar met spuiten

Sterre zou bellen dan kunnen ze met een echo zien idd of je een ei gehad hebt.

Tess snap je spanning meis.
    Heerlijk aan de poets dus.

Hier vanmiddag weer werken. Heb er wel zin in zo gaan de dagen lekke snel hihi!

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre zou misschien toch een tussentijdse bloeding kunnen zijn in combinatie met je eisprong, normaal verlies je ook iets bloed bij eisprong? misschien nu meer bloed door alle hormonen. benieuwd wat zhuis heeft gezegt? 3 tassen vol met medicatie poehey das me een eind spuiten.

@tess toch wel spannend? hoop echt dat het deze keer wel afloopt in een isci en een mooie zwangerschap

@snippie werk ze vanmiddag , ik heb morgen weer gesprek met baas om te kijken wanneer weer ant werk

9. Sterre1977

nog nooit een tussentijdse of ovulatiebloeding gehad. Ik had voor het eerst in mijn leven tussentijds bloedverlies toen ik twee maanden terug met de pil starte, maar dat was veel en veel minder dan dit. Bovendien was dat bruin en dit rood. Nou ja...hoor het zo wel :) ik moet om half twee even terug bellen met de verpleegkundige. Wil liefst nu starten, maar wil natuurlijk ook dat mijn lichaam gewoon weer hersteld is, anders heb ik sowieso geen vertrouwen in de cryo..

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Spannend sterre

wollfje ben benieuwd meis. Je zit nu al een tijdje thuis he?

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre ik meende dat je bij je eisprong altijd iets bloed verlies had, sorry foutje van mij, ben benieuwd wat de verpleegkundige zegt.
    en net wat jezelf zegt je wilt natuurlijk ook het beste voor je lichaam

snippie klopt nu 2 weken en 3 dagen, komt vooral door de overstimulatie, ben benieuwd wat ze morgen weer zeggen

12. Sterre1977

Geeft niet hoor Wolfje :) maar nog nooit gehad. En dit is denk ik teveel voor ovulatiebloeding..maar goed, weet het ook niet :) mijn lichaam is in ieder geval best in de war door de hormonen. Wanneer mag jij eigenlijk testen Wolfje?

ik heb gebeld, verpleegkundige vond het niet raar, een cyclus van 18/19 dagen. Door de hormonen volgens haar en kon gewoon deze cyclus een cryo terug geplaatst worden. Mocht ook nog een extra maand wachten als ik me daar prettiger bij voelde. Nou ik ga toch maar voor deze maand en dan zien we het vanzelf wel op de echo's :) maandag 7 oktober mag ik weer voor een echo..

13. Sterre1977

Wolfje, heb dat even gemist, sorry maar waarom zit je thuis? en wat voor werk doe je? zie je er tegen op gesprek met baas, of kijk je er ook naar uit om langzaam aan weer wat te gaan doen?

14. Sterre1977

Elize, hoe is het nu met jou?

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn Sterre dat je gelijk door mag voor een cryo.

Oef, soms mis ik gewoon van alles hier. Wolffje overstimulatie? Bah, als ik alle dingen hoor wat je kan krijgen aan problemen dan mag je altijd wel in je handjes knijpen dat het allemaal goed gaat.

3 tassen?? Pfff, nou ik ga het zien.

@snippie, al bijna klaar met de spuiten, dat is toch wel prettig :). Ja, een half jaar wachten is echt niet leuk maar ik had dan wel verwacht dat iedereen dat had. Aan de andere kant hebben we geen wachtlijst om te beginnen. Fingers crossed dat het gewoon lekker in één keer raak is :D.

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre wel fijn dat je weer mag beginnen, nu duimen dat de cryo goed ontdooit, ik werk in de thuiszorg huishoudelijke hulp, ik mocht toch niet meer werken voor de punctie omdat ik toen overstimulatie had, na de punctie mocht ik ook helemaal niks doen omdat ze bang waren voor overstimulatie, na de tp heb ik vergrote eierstokken gehad daar heb ik heel erg veel pijn aan gehad dat ik niks kon behalve op mn rug liggen op zij liggen deed ook te veel pijn, en nu ik zo veel afval willen ze nog even aan kijken maar ik zou graag wel weer aan werk willen, gelukkig kan ik mijn eigen tijd in delen en denk ik dat ik donderdag met 2 uurtjes begin en dan vrijdag een client van 1,5 uur en volgende week halve dagen dat stelde de baas ook voor, dus nog even afwachten. ik mag a.s. maandag testen maar mocht het zo ver komen dan testen we zondag al dan zijn we lekker samen

@ivy tis echt geen pretje overstimulatie dan heb je wel dubbele bijwerkingen van de hormonen, ik weet al mn hele leven dat ik extreem reageer op medicatie daarom hadden ze me al lager in dosis geplaats maar helaas heb ik ook te veel (en te hard) gewerkt.

@hier nu net 1,15 uur na inzetten van de bollen ga ik plassen komt er wel een halve bol weer uit :s iemand dit ook mee gemaakt?

17. Sterre1977

wolfje, ja heb ik ook gehad hoor, vaak is dat het plasticje wat zeg maar om de bol zit, de inhoud is denk ik wel gewoon opgenomen hoor! heb je 3x2 bollen per dag? dan is het sowieso een hele hoge dosis en niet erg als je wat verliest.

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ja heb der 3x 2 was ook niet veel maar schok wel ff

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hoop echt dat je cryo goed ontdooit Sterre, korte cyclus dus nu, hoop dat ik dat ook heb :p .. Eerder langer..

Wolffje , dat had ik ook hoor met die bollen , dat omhulsel kwam mee..

T was heerlijk weer maar t is echt kouder binnen.. Brr..

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre wat spannend meis. Ben benieuwd.

Wollfje snap dat je schrok inderdaad lijkt net de hele bol maar is idd de huls.

Tess lekker warme trui aan doen meis.

Hier klaar met werken. Nu wachten tot zoonlief weer thuis is. Dan hem naar bed.ik koken en dan benen om hoog.
    Morge ochtend vroeg echo

Share This Page