@denise oke ik meende altijd dat een ivf poging en icsi poging niet bij elkaar geteld werden, das dan zeker balen vooral omdat de eerste keer niks bevrucht is, zou zeker even goed gesprek aanvragen in zhuis en kijken wat je het beste zou kunnen doen @ khalan ik heb geen idee hoe het komt, moet wel zeggen ik was cola verslaafd dronk 10 liter in de week maar daar ben ik al hele tijd mee gestopt dus of het daar van kan komen, heb gisteren gebeld met zhuis al ik nou morgen nog weer zo veel afval dan bel ik ze zo weer op vind toch wel eng
Elise , hele fijne vakantie!! Heerlijk weertje , ik mis het Denise, ook hier een knuffel.... Lastig hoor allemaal , en wat shitt van je 1ste poging en geen bevruchtingen , idd denk goed na en vraag veel info op...en wat een geld zeg , hoop die t kunnen maar ook een hoop niet , zo oneerlijk verdeeld qua kosten. Wolffje , wel beetje oppassen hè met afvallen..ook al cola verslaafd , ik vroeger ook , nu drink ik s'avonds 1 glaasje , verder s morgens thee en tussen door sap of iets.. Heb een tijdje veel water gedronken, bleh , klinkt raar maar ik vind het vies haha...waar ik ook zo gek op ben is cherry coke ,ohh dat mag ik alleen t weekend van mezelf , drink verder geen koffie. Gezegend, brr spannend hè bij jou!! Nou ik ben niet meer ongesteld , yes , normaal moest ik een echo ben benieuwd of ze dat op de planning doen dan volgende week..
denise dat is zeker een heeeel groot bedrag kahlan ik ben ook wel nieuwschierig net zo als gezegend op je in je 2e wachtweek nog wat gevoeld hebt? snippie houd het nog even spannend hihi tess ik drink veel ranja water vind ik ook zo vies blehh ik wil eerst vol houden met helemaal geen cola en dan misschien in de loop van de tijd bijv. 3 glaasjes per week ofzo
@Gezegend en Wolffje: Ik heb de tweede wachtweek eigenlijk heel veel kramp gehad alsof ik ongesteld zou moeten worden. Verder heb ik nergens echt last van gehad.
blijft toch afwachten, mocht het zo ver komen testen wij zondag want dan zijn we samen, die ene dag zal wel niet veel uit maken
He Denise, dat is inderdaad nogal een geld. Ik weet niet of dit per zorgverzekeraar anders is? Misschien heeft het zin om per 1 januari over te stappen naar een andere zorgverzekeraar. Volgens mij is er een redelijke wachttijd voor dusseldorf en kun je daar pas in januari /februari terecht als je nu belt. Ik zou dat eigenlijk lekker doen. Afzeggen kan altijd nog Oei Wolffje, dat gaat wel hard bij jou zeg. (zouden veel mensen een moord voor doen denk ik ) Oppassen hoor.
Denise meissie wat naar allemaal zeg!rot is dat he dat IVF en ICSI in 1 wordt gezien!! Goed over na denken meis en praten in het ziekenhuis!! Hele dikke knuffel! Wolffje oppassen hoor meis. Hou het maar goed in de gaten. Spannend allemaal.en inderdaad je kan zondag testen hoor en kan inprenciepe al 14dagen na punctie testen dus dan al helemaal. tess ben benieuwd meis.! Wie weet mag je sneller beginnen als gedacht! Hier alles goed. rechts 4 die mee gaan doen en links 2 als het goed is.Donderdag terug! maar zeer wss zaterdag dus punctie.
snippie das een mooie echo op naar donderdag en hopelijk zaterdag punctie ondanks dat ik afval blijf ik wel steekjes houden onder in de buik, alleen zondag niet, als je na 14 dagen mag testen zou ik morgen ook al wel testen hihi
dus ik zit pas op dag 8 ipv 9: ( Haha..Tis ook geen verschil hoor...Telde dag van tp ook bij. Ma goed Tis gwn afwachten.
gezegend vandaag is dag 14 maandag mag ik testen op dag 18 jij mag dinsdag testen dus zit nu op dag 13, snippie daar moest ik dus ook aan denken maar ben zo bang dat ik mezelf dag moed is spreek haha kijk morgen wat ik weeg ben ik weer een halve kilo kwijt in 1 dag dan bel ik weer