ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre weet ik maar ik blijf vergelijken met mijn vorige twee icsi's
    snap je.

Wollfje Hopelijk dat wondje!! Spannend! !

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Truste dames

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ga je nog een testje wagen vandaag Wolffje? Je had er van de week over om het misschien te gaan doen, ben je er al uit?

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    goedenmorgen

weeg schaal - 0,1 kilo temperatuur 37 graden
    en nog steeds gevoel onder in mijn buik (kan niet omschrijven)

manlief blijft standvastig en gaan zondag pas testen haha, denk ook dat als het wel zo ver mag komen het beste is, maar oewww wat zou ik al wel graag willen testen haha

hoe ist bij de rest van de dames? nog plannen voor vandaag?

5. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Wolfje, temp kan je niet teveel van uitgaan vanwege de utro, die houdt hem hoog. Maar hoe is het met je bloedverlies, is dat al gestopt?

Ik heb trouwens ook al dagen 37.0. Ik heb altijd 36.5, behalve de 10 dagen na mijn eisprong 37.0. Daarom denk ik ook niet dat wat ik in het weekeinde had ongesteldheid was, dan had mijn temp meteen naar 36.5 moeten zakken. Ik houd het toch op een ovulatiebloeding. Maar goed, maandag een echo, dan weet ik vast meer!

Mijn plannen voor vandaag :) nu eerst uurtje aan iets van mijn werk werken, dan uurtje hardlopen, vanmiddag naar de accupunctuur en eind van de middag bosritje met stalvriendinnetje. heerlijk dagje voor de boeg dus!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh jammer zeg Wollfje Hihi was wel erg benieuwd.
    Maar snap je man.hihi.

Spannend hoor meis.

Ik had gisteren en vandaag gewogen na erg veel wikken en wegen en was sinds gisteren 0, 6afgevallen.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Heerlijk sterre het is ook prima weer he.

Hier oppassen straks even uurtje speeltuin, boodschappen doen en verven.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker dagje Sterre, geniet er van!

Wolffje , goed van je mannetje zeg.. Bijna zondag.. haha..

Hmm Kyra (de kat) ligt nog in haar mandje beneden, normaal al druk.. ze kijkt zielig.. ff in de gaten houden want vertrouw het niet.

Verder vanmiddag ff amsterdam centrum in,piercing verloren in de bus in Turkije.. En daarna naar vriendlief zn zus rn kids.. gezellig eten

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre jup geen bloed meer gelukkig, temp vind zelf wel fijn idee dat hij hoog blijft hihi, blijft spannend bij jouw wat het nu is geweest, en dan maandag de echo spannend. stel dat het je eisprong is wanneer zou je dan weer mogen beginnen? 1e x accupuntuur?

@snippie ik hoorde gisteren dat de utro bollen ook wel gebruikt kunnen worden voor mensen die willen afvallen, maar dat de medice wereld er niet een label op wil drukken omdat het zo veel andere werkingen heeft. dus vandaar dag ik zo afgevallen ben. vind niet zo erg iets er af hihi.

@tess ja als hij ergens standvastig in is dan houd hij dat ook, weet niet waar je de piercing hebt maar is altijd leuk weer nieuwe uitzoeken kun je weer is wat anders doen. veel plezier bij zus en kids :)

@hier vandaag de slaapkamer en loge kamer maar is even schoonmaken en heel veel knuffelen met mijn dogys

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat zielig even in de gaten houden inderdaad! !
    Ohh gezellig zeg veel plezier alvast.

Wollfje dat wist ik niet. Wel van pregnyl. Dat die soms worden gebruikt in afval kliniek s.
    Ik ben nog niet aan die bollen.

11. Sterre1977

Nou Wolfje, ik vind vooral dat je geen bloed meer verliest toch een heel goed teken hoor!! ik ben nog steeds super hard voor je aan het duimen!!

als die bloeding mijn eisprong was, dan word ik hoop ik maandag echt ongesteld, als dat niet ook in de war is en dan is ongeveer 20 dagen daarna de tp van mijn cryo.

Oh echt! ik weeg altijd 80, maar door spuiten opeens 83. Na de terugplaatsing, zat ik opeens met een week weer op 80. misschien inderdaad door de utro!

Tess, balen dat de kat niet helemaal happy oogt, maar even goed in de gaten houden!

Heb jij ook meerdere honden Wolfje? ik heb er ook twee, een chihuahua en een flatcoated retriever. Wat heb jij voor honden?

12. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeieuuu morgen dames..

Ik besef net dat mijn bolletjes bijna op zijn kunnen er nog 2in vandaag dus straks even langs de apotheek.

Hier begin ik mij een beetje zorgen te maken.. Totaal geen zw sympotomen,vanacht gedroomd dat ik ongesteld werd..wat was ik blij dat ik wakker werdt en door had dat het een droom was:)

Zucht...

13. Sterre1977

gezegend, wanneer mag je testen? er zijn meer mensen zonder symptomen hoor, dus dat hoeft niets te betekenen...

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @snippie klopt ik had ook verwacht van de pregnyl aan te komen, maar daarbij bleef ik op zelfde gewicht, ik had gisteren in andere topic stukje geplaats en die meid zei dat het ook wel in de bijsluiter staat, maar die lees ik nooit want dan krijg ik alles wat er in staat haha

@sterre dat is het belangrijkste geen bloed verliezen!dankje wel je bent een schat :) ik heb 2 jackrussels en het is ook nog vader en zoon, ik heb een tijdje de oudste als dekreu gehad, hij heeft ong. 60 kindertjes rond lopen haha en de aller aller aller eerst geborende hebben we ook vond ik toch wel speciaal

@gezegend oeww zeker snel even bij halen, ik ga ook even tellen of ik wel genoeg heb dat ik niet in weekend in een keer zonder zit. niet iedereen voelt wat hoor meis!! en drogen is echt zooo piep soms word je wakker en voelt het zo echt. maar komt goed hoor meis we blijven duimen!!!

15. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dinsdag.. Ik hoop maar op een klein steekje, of een krampje, of een straaltje van misselijkheid maar helaaszz haha tis afwachten.

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kan me voor stellen meid, ik voel juist heel veel voor mijn idee, maar daardoor heb ik ook elk moment het idee dat ik ongie word, omdat het soms die zelfde pijn geeft

17. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duim voor je wolfje we zitten zo op dezelfde schema dus kom hier elke keer gluren om even te kijken hoe het gaat:)

Hoop dat de rest ook gauw op wachtbankje komt te staan!

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @gezegend ik kijk en lees ook heel veel mee met jouw, komt toch omdat je zo dicht bij elkaar zit, hopelijk ook snel iedereen op wachtbankje op zwangerbankje hihi

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    zit nu tlc te kijken daar is om deze tijd altijd een programma over vrouwen die zwanger zijn maar een probleem hebben, nu is er een vrouw op die anorexia heeft en zwanger is en niet te veel wil aan komen en daardoor haar kind ook te weinig voeding geeft waardoor het kindje groeiproblemen kan krijgen

nu heb ik zelf ook anorexia gehad 10 jaar en weet echt hoe moeilijk de strijd is echt waar het sloopt je, maar op de een of andere manier ben ik nu boos op die vrouw, je hebt toch alles voor je kind over oeww.sorry ik overdrijf misschien of het ligt aan de hormonen maar moest het even kwijt

20. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook hoelang is ze zwanger?

Deel Deze Pagina