ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klein buikie heeft ze zeg;)

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha wat een mooi groot gezond kind!

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    nou he snap niet dat er nog zoon groot ventje uit is gekomen

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik zou toch wel graag een grotere buik willen hihi wilt er toch ook mee pronken

5. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha indd! Hey maar ze heeft dus meerdere kids dacht haar eerste kindje.

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is toch wel een vreemde gewaarwording als ik de laatste pagina open. Wat heeft ze een klein buikje? Waar gaat dit over, heb ik iets gemist?? Haha maar ik snap hem nu. Wel een leuke zender tlc.

Spannend voor jullie Wolffje en Gezegend. Die 2e week is echt killing denk ik. Hopelijk komen jullie snel bij de rest op het bankje. Ik zie dat je gewicht ook weer netjes blijft wolffje dat is dan ook weer een zorg minder.

Fijne dag voor de boeg Sterre, bosritjes zijn altijd zo leuk! (hardlopen vind ik dan wel iets minder maar je zinnen verzetten is toch ook wel prettig)

Gisteren heb ik de medicijnen opgehaald. Het schiet al op. Inmiddels ook het patientennummer van de VU binnen, nu moeten we alleen nog even een keer langs de VU rijden en ik moet toch eens kijken waar ik een inbrenghuls voor de Utro kan krijgen. (hm nou ik dit schrijf bedenk ik me dat ik ook wel dat preseed heb gebruikt, daar zitten ook hulzen bij. Zouden die ook werken?)

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @ivy haha kan ik me voor stellen als je zo de laatste pagina leest,cker ik kijk eerst laink dan die moeder die hun kinderen zo optutten en dan dat programma (helemaal vast prik nu ik thuis zit)

2e week valt me nog mee dagen gaan nog wel aardig snel nog maar 4 dagen en dan testen hihi

heb even op google gezocht naar wat je hebt gebruikt, maar denk dat die huls nog best wel is goed kan helpen goed idee!!

8. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga die hulzen vanmiddag thuis wel eens bekijken. Ik heb er nog genoeg van.

Haha, ja die amerikanen zijn echt niet helemaal lekker soms. Die kinderen optutten als kleine popjes brrr (maar idd wel leuk om te bekijken)

Nog 4 dagen? Oh, dat gaat snel. Dan mag je al eerder testen dan ik mag beginnen. Hopelijk is ie lekker positief.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ik ga geen inbreng huls gebruiken. Vond dat helemaal niks. Heel even gebruikt maar al snel legde ik hem weg.

Evy wat spannend zeg allemaal.

Wollfje had jij niet een gesprek op je werk?! Of was dat morgen?
    Hoe is dat afgelopen? !

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Oja MVM mag ik helaas niet meer aan mee doen. Ik heb bloed transfusie gehad na mijn ks.

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @ivy kunt altijd proberen is niks dan weet je dat ook weer, ik denk dat ik toch liefste zelf met de hand doe weet ik ook zeker dat ze er helemaal in zitten hihi

ja echt erg hoe sommige moeder die kinderen aankleden en optutten

@snippie heb gisteren contact gehad, morgen is er een vergadering duurt uurtje daar ga ik heen en hebt op de vrijdag middag een client van 1,5 uur alleen stofzuigen en dweilen heb gevraagd of ik daar heen mogt, maar ze hadden me voor hele week al ziek geplant dus hoor morgen of ze ik dr zelf heen mag.

ik ben blond hoor maar mag ik vragen wat ks inhoud? vind je wel jammer dat je ni kan doen aan mvm?

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Mn gevoel had gelijk.. toch ff naar de dierenarts geweest.. 40.5 koorts , alles verder oke dus misschien virus.. spuit gehad en pilletjes mee.

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ivy.. hier was een inbreng huls vinden niet gelukt, nergens kende ze het.. en met mn nagels aardig vervelend

14. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies, ik vind het met mijn nagels ook niet echt prettig dus ik ga even kijken hoe dit gaat. Helaas kan ik niet even oefenen ermee :p.

@Tess, oei, zieke poes? Bah beterschap.

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ahh wat zielig tess:(!!

Wollfje ben benieuwd meis wat ze zeggen.

Kijzersnee . Ik twijfelde heel erg of ik dat zou doen.maar nu is die twijfel dus in 1keer weg genomen want mag gewoon niet.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ik heb geen lange nagels kan niet met mijn werk.

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    aah tess beterschap hopelijk knapt ze snel weer op!! heb je van die nepnagels dan of iets in die richting? hier geen lange nagels door dat ik elke dag met handen in water zit breken ze af.

snippie oke weer wat geleerd, maar is er ook echt een rede waarom het dan niet mag of?

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ja omdat ik bloedtransfusie heb gehad dus dan mag het niet.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ik weet niet waarom precies maar hoorde dat van een kennis van mij.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wolffje , gel nagels , ik beet eerder heel erg nagels , toen op 1 of andere dag stopte dat en braken ze steeds af , toen ging m'n vriendin toevallig nagels zetten en ik dus ook , doe t nu alweer bijna 2 jaar , werk nu dan tijdelijk niet maar voorheen altijd goed gegaan met werk , deed thuiszorg en ook soms bij mensen poets adresje , breekt alleen af als ik me hard stoot haha..

Word echt zo spannend deze week voor jullie Wolffje en gezegend !!

Share This Page