snippie oke zullen de regels wel voor zijn wel jammer dat je niet mee mag doen? tess aha zo ja schijnt een heel goed middel te zijn voor nagelbijters heeft mn tante laatst ook gedaan, die werd er saggerijnig van haha jaja elke dag is weer spannend hihi
Ik heb nog een doosje kunnen vinden vond al raar dat ze nu al op waren...dat scheelt want heb totaal geen zin om naar buiten te gaan zit lekker in mn badjas op de bank met een dekentje..
Fijn gezegend gelukkig maar meis. Lekker lui dagje gehad?! Hier rustig oppas dagje. Loop wel nog steeds leeg!! Heb maar een dikkere kruisje in gedaan werd nu zo erg dat ik door lekte.
wij zijn voor 2 jaar geleden verhuis en de helft van mijn administratie bestond nog uit oude papieren dus dat heb ik maar is even uitgezocht, wat een bende kan er dan allemaal weg he haha gezegend hihi toch nog doosje terug gevonden heb je nu wel genoeg om weekend door te komen? snippie ook wel is lekker een rustig middagje
klinkt niet zo charmant maar heeft iemand van jullie ook wel is steken gehad in in dinges (daar beneden zo als ze in 50 tinten grijs zeggen) ? van buiten na binnen? beetje raar uitgelegd
haha denk zet het er even half op in de schaamlip het is nu om en om dan steek onder in mn buik dan steek in mn schaamlip dan weer steek in onder in mn buik enz.
Haha ik denk ach niks mis mee. Ik heb het over onwijs vocht verlies dan mag jij het ook bij de naam noemen. Dat kan een heel goed teken zijn. Maar jah lichaam is stom.
Wollfje ik duim verder! ! Zo ik ga slapen ben gesloopt. Vandaag laatste puregon. En morgen laatste spuiten!
Zo ik lig.. Sterre, maandag echo dus.. hoe laat? Ik mag woensdag 11.45 , denk Ingeborg van planning.. Volgens mij doet niemand anders dat verder Poes ligt naast bed in der mandje , eet wel weer maar niest nu ook, morgen maar ff na vragen of dat bij t virus hoort...
@sterre ooo ik hoop het zo, nu ook heb gewoon idee dat ik precies voel waar mn baarmoeder ligt en dat er een bepaalde druk op(in) is. maar durf nog nergens van uit te gaan word gek van mezelf haha. @snippie wanneer moest jij ook al weer voor je echo? vandaag?succes meis hopelijk zaterdag punctie @tess goed idee om der lekker naast bed te zetten is voor poesekind ook fijner bij jouw vertrouwd liggen, hopelijk knapt ze snel op. @denise hoop dat je je snel wel weer beter voeld!! dikke knuf voor jouw! @hier zelfde gewicht en temp als gisteren gelukkig
In afwachting om te starten: ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 3/10 4de fm Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: wolffje -- maandag 7 oktober testen gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: denise[/QUOTE]
@gezegend aan de ene kant wel maar aan de andere kant dr sinds soms ook ongie pijn bij dan ben ik weer helemaal stress haha kan niet wachten tot zondag @denise ik hoop dat ze in het zhuis je goed kunnen helpen en dat ze nu bij de 3e keer gaan knallen!!!