ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    yeess Snippie! Mooi lieverd!

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    denise als ik dat stukje van dusseldorf lees zou je het altijd kunnen proberen om die dhea te gebruiken. als het geen tegenwerking kan geven is altijd weer meegenomen

snippie joeppieejjj punctiedag:):) mooie tijd voor de pregnyl spuit haha word wekker zeten ga zoooo voor je duimen!!

hier net op vergadering geweest morgen1,5 uur werken en dan maandag weer dagje vrij (zeer apart) maandag weer bellen en dan eerst halve dagen aan het werk. ook wel weer lekker

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ze hebben tijd vervroegd! 11uur pregnyl zetten dat is te doe :)!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wolffje inderdaad wel lekker meis. Laat ze maar lekker hoor. Neem het er dan nu maar van he :)

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gelukkig een uurtje vroeger. want als je weet dat je de spuit om 12 uur moet doen slaap je toch nog niet echt van te voren nu kant nog

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nu blijf ik wakker tot 23uur. Dat is makkelijker vol te houden. Over twee uur de deca. Hopelijk de laatste.

Hoe is het met jouw verder? ! Lekker dagje gehad.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    komt wel goed komt miss nog wel leuk programma op tv,
    wij kijken meestal naar het wilde oosten maar geer en goor komen der ook weer op hihi,

hier rustig dagie vergadering stelde niet veel voor, mn buikje is nog steeds druk haha

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Goedenavond dames, beetje druk op het moment, lees wel mee, maar heb vaak niet de tijd om te reageren...maar nogmaals, volg wel alles hoor :)

Snippie, yes, punctiedatum staat! op naar zaterdag en een mooie score!!

Denise, is het voor jou geen optie om eventueel je laatste poging in het buitenland te doen? ik zit daar zelf ook aan te denken, hoewel ik natuurlijk nog niet zover ben, maar denk er toch wel af en toe over na. Ik heb zelf het gevoel dat ze daar toch wat verder zijn dan hier..

Wolfje, als ik jou zo hoor, klinkt het allemaal toch wel heel gunstig!! nog steeds geen bloed?? dat is goeeeedddd!! ben zo benieuwd zondag!!

Tess, hoe is het met je kat? Ik heb maandag om 11.20 mijn echo, maar ik denk dat ik toch een maandje ga over slaan. Ik heb nog steeds af en toe heel licht bloedverlies, mag echt geen naam hebben, maar is denk ik toch een teken dat mijn lichaam wat ontregeld is door de hormonen. Wil als mijn cryo terug geplaatst wordt, wel dat dat mijn lichaam helemaal hersteld is!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zo spannend Wollfje:)!

Sterre ben benieuwd wat de echo zegt. Als ze zien dat je bms hersteld is het goed

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre als jij je er beter bij zou voelen om een maandje te wachten moet je dat doen, anders krijg je achteraf spijt!!! hoop voor je meer duidelijkheid maandag bij de echo, krijg je ook nog een gesprek ?

hier zooo pijn in mn buik in een keer, en ook echt ongie pijn. met warme kruik nu op mn buik gaat beter brrrr kheb het soms zo vreselijk koud

11. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Gesprek heb ik al gehad, maandag echt alleen een echo. Ik wacht het gewoon nog even af maandag en heb ik er geen goed gevoel over, dan wacht ik nog een maandje :) overigens verwacht ik eigenlijk maandag echt ongesteld te worden, aangezien mijn temp nog hoog is, denk echt nog dat ik in fase na eisprong zit en die ongesteldheid van het weekend een tussentijdse bloeding was..

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wollfje Hopelijk snel over die buik pijn.

Hier steekjes enzo. Ben blij als het zaterdag is ben onbewust bang dat ze toch springen Hihi.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ben benieuwd Sterre.

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja je hebt gelijk , t werkt idd t beste wanneer je lichaam goed in orde is Sterre..

Nou gaat denk ik niet zo goed , vanmorgen at en dronk ze goed en vanmiddag.. En nu heel sloom en alleen maar slapen. Echt gek terwijl ze toch pijnstilling en ontstekingstemmers heeft, misschien toch antibiotica maar eerst bellen en weer langs denk ik

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ahh gets tess heel veel succes Hopelijk knapt ze snel op!!

Hier net laatste decapeptyl en straks even pregnyl klaar maken.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Pregnyl zit
    Dus nu snel maar bed!! Slaap lekker allemaal

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    goedjemorgen dames

@sterre vertrouw je gevoel en dan komt het helemaal goed :) ben zeer ernstig benieuwd naar je echo maandag!!!

@snippie tis nu nog niet erg minder :S

@tess zou ze misschien ook wat slechter kunnen zijn door de antibiotica? zou gewoon even bellen als je niet vertrouwd!!

@snippie spuiten zitten er in nu afwachten tot morgen, spannend gaan ze er mooi een paar aanprikken en veel bevruchten!!!

@hier van gisteren naar vandaag 1,4 kilo afgevallen nu in totaal 3,5 ga echt zo echt wel contact op nemen met zhuis. gezien mijn achtergrond (eetstornis) vind ik het toch ook wel beetje eng. ook omdat ik sinds gisterenavond echt wel weer veel pijn hebt.

18. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @Wolffje: Wel goed dat je het ziekenhuis even gaat bellen Wolffje. Beter voorzichtig zijn hiermee!!!

@Snippie: Wat lekker, even een dagje niks. En nu op naar een mooie punctie. Komt vast goed!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wollfje wat naar zeg! Ik ben benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen!!

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier gebeld niet te druk meer maken om mijn gewicht (eigenlijk niet meer wegen en temp) goed eten goed drinken deed ik allemaal al goed en blijven afwachten tot zondag zit nu 1,5 kilo onder mijn start gewicht dus lijkt niet op overstimulatie of een ontsteking afwachten

gezegend hoe ist bij jouw?

Deel Deze Pagina