Idd Wolffje heb ook gebeld.. Aankijken aangezien ze wel eet en drinkt.. net als wij konden hun s avonds ook zieker voelen.. Hmm goed dat he toch ff gebeld hebt... hoop dat je verder op gewicht blijft.. ben echt super benieuwd naar je test zondag. Hoe gaat t verder met iedereen???? (Mn zielige poessie ahh haha )
aaah wat ligt ze der lekker in heerlijk, das waar al zou ze alleen maar drinken als ze maar iets binnen krijgt, hopelijk knapt ze snel op. pff ja wachten tot zondag khad nooit maar dan ook nooit verwacht dat het toch zo zwaar zou zijn die 2e wacht week is killing!!
Hoi dames alles goed met jullie? 2e wachtweek is heel zwaar voor mij omdat ik niks voel en elke keer weer de neiging heb om even naar de kruidtvat te lopen gister wel wat lichte steekjes hier en daar maar dat was het ook...ik denk dat mijn menstruatie hallo komt zeggen hoe dichterbij de testdag komt hoe onzekerder ik ervan wordt.
hier zakt de pijn gelukkig weer wat af, echt he gezegend 2 week is echt killiing echt he hoe dichter je bij de datum komt haha zal iedereen wel hebben gehad
Idd ze lag er lekker in. Lijkt me vreselijk lastig dames , ik was op vakantie dus dat ging snel , komende x zou t ook lastiger worden dat wachten.. Hoop echt met jullie mee!! Morgen gaan we naar mn ma en ff langs oma en daarna ff naar vrienden in Apeldoorn.. Gezellig maar wou eerst niet gaan maar ja kat heeft rust nodig.. en uurtje rijden en we zijn weer thuis....
Tess wat zielig zeg!! Is ook goed voor jouw er even uit meis. Wolffjje wat goed dat je gebeld hebt. Ben benieud hoe het blijft gaan. Gezegend ook voor jouw spannend. Hopelijk dinsdag positieve test.
Gezegend wat kut meis!!! Ik ken helaas het gevoel wat door je heen gaat wanneer je dat bloed spot....had zo gehoopt voor je dat het raak was!! Dikke knuffel!!!
Hallo dames, Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en heb zo beetje doorgelezen. Nu kwam ik dit topic tegen voor de ICSI behandeling. Wel jammer genoeg moeten wij er ook aan beginnen. Maar pas eind januari 2014 omdat ik nog eerst 7 kilo moet afvallen. Ik had eigenlijk een vraagje, waarom moeten wij vrouwen eigenlijk die hormonen krijgen? Waarom kunnen ze gewoon niet de eitjes nemen die er op de natuurlijke manier komen? Sorry als het misschien een domme vraag is. Ik heb het er best lastig mee dat ik die hormonen (lees troep) moet gaan nemen omdat mijn man minder vruchtbaar is.. Liefs, Shanneke
Hi shanneke, welkom. Kortgezegd moeten wij die hormonen om te zorgen dat er meer dan 1 eitjes rijpen. In een natuurlijke cyclus rijpt er uiteindelijk namelijk maar één eitje. Met één eitje is de kans wel heel klein op een goede embryo. Vandaar de hormonen zodat er meer eitjes rijpen.