Net Kersjes van haribo en een starbucks van me man gehad blijer kan hij me niet maken hihi! Ben geen bloemen typ.
@snippie bij ons zhuis moet er tussen een icsi behandeling 2 maand zitten, lijkt me geen pretje als ze tijdens de punctie ook nog op je buik gaan drukken, heb jij even een lief mannetje geniet van elkaar, hoe is het nu? @tess hoe ist met poesekind? @sterre zoon diertje is het dubbel en dwars waard, en het is alleen maar fijn dat je op deze manier zijn leven hebt verlengd. vreselijk hoe je lichaam nu reageerd na al die hormonen, hoop wel voor je dat je snel de cryo behandeling kunt gaan doen!! @shanneke kun je altijd nog aan kijken stel dat je wel eerder bent afgevallen gewoon even bellen misschien dat ze net een gaatje vrij hebben. @gezegend wat krijg jij laat te horen of er nog wat in gevroren is? doe je rustig aan meid!! xx @hier gisteren bruinverloren niet veel maar toch gisteren was test negatief vanmorgen helaas ook, manlief heeft het gisteren heel erg moeilijk gehad veel gehuild, bij mij drinkt het nog niet echt door, net heel even met hondjes uit laten maar verder gaat wel goed, ik denk dat het pas komt als ik echt rood bloed zie. vd week had ik zo iets van als het wel mis gaat dan wachten we eerst nog een half jaar om weer te proberen, maar zou nu toch echt wel graag over nieuw willen beginnen het liefde nu nog. morgen zhuis bellen en afwachten
Ahh Wollfje meis wat zielig zeg ! Is natuurlijk weer extra bevesteging. Ook al zijn er zoveel meer factoren waarom een embryo niet innesteld en dat is niet door de mens te beinvloeden. Maar je man voelt het anders! Dikke knuffel meis!! Hopelijk over 2maanden voor jullie wel positieve uitslag!!! Hier gaat het wel. Goed geslapen. Net weer even para in genomen..een heerlijk uitgeslapen.
Laat he.. Je krijgt het met de bloeduitslag te horen en de slopende wacht weken en je elke keer afvragen of er nog wat ingevriesd is als blijkt niet zwanger te zijn... Dubbel stress dus. Wolfje balen zeg.. Maar blijf positief zolang het nog niet is doorgelopen is er een kans. Sneu van je man.. Snippie wat een eng idee dat drukken tijdens de punctie is de pijn wat mindere nu? Doe lekker rustig aan en veel water drinken!
Nou gezegend, ik had binnen een week een brief. Toen ik een paar dagen later ongesteld werd, had ik in ieder geval de wetenschap dat ik nog twee Cryo s had, ook al moet je maar afwachten of ze goed ontdooien. Vind het echt raar dat ze jou zo lang in spanning laten...
Gezegend pff nog slopender meis voor jouw. Gaat al wat beter. Zo even naar de boeken markt lopen en daarna weer rusten.
Hoor ik vaker hier sterre.. Belachelijk gewoon. Snippie als je kan lopen naar de boekenmarkt dan gaat het wel goed met je!
Gezegend ik ben niet iemand die stil kan zitten ook al moet dat. Toen ik mijn kijzersnee hadb gehad deed ik ook al vrij snel veel omdat ik dus niet stil kan zitten. Nu dus wel veel meer last van me buik.maar goed .nu even liggen op de bank en daarna strijken. En kijk met een kleine moet je wel.
Ik lees vanaaf bij weer op visite 2 verjaardagen.. poes leek beter te gaan, kwam knorren en knuffelen vanmorgen.. vriendlief krijgt pilletjes gelukkig wel makkelijk naar binnen
Fijn dat beter gaat met poezekind Hier mn broertje zijn verjaardag in 3 dagen gevierd was een fijne afleiding
Hier goed hoor, morgen echo, maar die ga ik denk ik afzeggen omdat ik op cd3 zitipv cd10, vvanwege die tussentijdse bloeding die ik als menstruatie aanzag.
sterre woon je dicht bij het ziekenhuis? als je niet zo ver hoeft te reizen kun je hem ook gewoon doen dan kunnen ze je ook even hoe of wat vertellen misschien wel fijne gerust stelling
Wolfje, je hebt gelijk, ik werk op 1 min fietsen van ziekenhuis, dus denk dat ik inderdaad maar gewoon even ga dan. Afspraak staat nu toch al
Daarom misschien steld het je even gerust en heb je er wel heel veel aan. Als hun zeggen tis nog te vroeg dan weet je dat ook weer. En de afspraak word toch al in rekening gebrachy omdat je anders te laat zou zijn om af te bellen.
Sterre dan zou ik gewoon gaan meis. Ja morgen ochtend hoor ik of er dinsdag een terug plaatsing is. Vanavond iets meer pijn.maar zou wel teveel gedaan hebben haha. Heb voor nu even para genomen om goed te kunnen slapen. En dan morgen ochtend druk met zoonlief weg brengen.