In afwachting om te starten: ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 3/10 4de fm Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: denise wolffje[/QUOTE][/QUOTE]
Ohhh Wolffje wat k*t... hoe voel je je nu?? Snippie heel veel succes vandaag met de terugplaatsing! Geniet ervan meis!! ik ga voor je duimen de komende 2 weken!!
In afwachting om te starten: ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Denise - beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI Stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 3/10 4de fm Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: wolffje[/QUOTE][/QUOTE] __________________ start aug/sep ISCI 2013 1e ICSI poging 3cellige embryo bij tp Nu afwachten of je blijft plakken bengeltje Test Datum 7 - 10 - 2013
In afwachting om te starten: ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Denise - beginnen 18 december decapeptyl , laatste poging ICSI Stimulerende fase: snippie 23---18/9deca en 20/9 puregon erbij 3/10 4de fm Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: wolffje
In afwachting om te starten: ivy 1979 27 sep gesprek over medicijnen/oktober starten didder zeer wss oktober starten. Sterre 27 september gesprek arts inzake cryo tess 9oktober planning Onderdrukkende fase (lange protocol): ivy 1979 wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Denise - beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- Dinsdag 8 oktober tp gezegend--dinsdag 8 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise Van het wachtbankje afgevallen: denise wolffje
Ik mag van het wachtbankje afgevallen af... volgende maand beginnen met de pil en dan december beginnen met decapeptyl...
@denise wel fijn dat je weer een datum hebt om te beginnen, gewoon bij zelfde zhuis? @snippie oewww mooie score!! op naar morgen!!! @hier gisteren was de ochtend test ook negatief, nog steeds donkerbruin verlies nu net zhuis gesproken door gaan met de bollen en als ik niet volledig ongie word morgen eerst weer een test doen, gisteren een cb gedaan maar haal dan de Kruidvat testen
Dag lieve meiden! Wat fijn dat jullie aan mijn echo gedacht hebben. We hadden een prachtig mooi kloppend hartje! Ik wil de meiden waar het niet zo gaat als gehoopt, veel sterkte wensen.. Snippie, das een mooi aantal zeg! Verder klets ik te weinig mee.. ik vind het vervelend om vrolijk over mijn zwangerschap te praten terwijl de meesten het hier juist moeilijk hebben. .
aaah espoir fijn dat 1e echo goed ging, heerlijk he nu lekker je echo showen aan iedereen!!! geniet er van xxxxxxx echt niet rot voelen tis je echt gegund!!!
Wolffje ik blijf voor je hopen!!!! Ja weer bij t AZM.... laatste poging die vergoed word... en als we naar duitsland gaan komen we nog 4000 euro bij te betalen... kunnen we beter dan bij een 4de poging leggen... Hoop zo dat het niet nodig is... (nooit gedacht dit te zeggen en dat ik een tweeling krijg!!
Wollfje wat spannend. Ik duim ook voor je. Espior gefeliciteerd met je goede echo meis!! Denise dan hoop ik met je mee op een tweeling.