Meiden...... ik kon me zenuwen niet meer bedwingen en heb vandaag getest......vandaag officieel 13 dpo.
Whaaaaaaaaaaaaa we hebben een positieve test!!!!! WE ZIJN ZWANGER !!!! Sta helemaal te shaken en tranen met tuiten gejankt van blijdschap!
WOEHOEEEEEEEEEEEEEE VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OH MAN GENIETEN NUU HEEEEEE!! IK ZOU ECHT JANKEN VAN BLIJDSCHAP HAHAH Superrrrrr!!!!!!!!!!!!
Zo pregnyl gezet, op naar de punctie! @Kramertje zie het ook in je onderschrift maar spannend zeg, kan ook gewoon een tweeling zijn!
Vandaag punctie gehad. 7 eicellen maar liefst, terwijl er 6 grote en 1 klein follikel zijn aangeprikt. Erg blij mee. Na punctie wel even kort niet lekker geweest, waarschijnlijk door fentanyl. Nog een extra echo gehad om bloeding uit te sluiten en lig nu lekker op bed thuis. Maandagmiddag word ik gebeld over terugplaatsing. Dag hangt dus ook af of we meedoen aan de loting van TOF.
IVF/ICSI 2019 najaar ♥️ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 ♥️ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - IVF-2 ♥️ LunaKyra - 31 jaar - 1e kindje - ICSI-3 ♥️ Punto - 32 jaar - 2e kindje - ICSI-1 ♥️Afspraken/echo's 16 september: telefoontje terugplaatsing Punto ♥️Testdagen Kramertje: 16 september Mauzy82: 25 september (testdag zh) ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND
Hey @Punto wat goed zeg ! Hoort zich goed aan meid. Ik ga duimen op een mooi aantal bevruchtingen en cryo's. Nu lekker rustig aan op bed blijven en goed drinken blijven. Dikke knuff ♥️ @Kramertje je moet je nog op zwanger zetten hier
Hele nette score!! Wat vervelen dat je niet lekker was.... nu lekker lief zijn voor jezelf en even je rust pakken! En spannend weer maandag!!
IVF/ICSI 2019 najaar ♥️ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 ♥️ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - IVF-2 ♥️ LunaKyra - 31 jaar - 1e kindje - ICSI-3 ♥️ Punto - 32 jaar - 2e kindje - ICSI-1 ♥️Afspraken/echo's 16 september: telefoontje terugplaatsing Punto ♥️Testdagen Kramertje: 16 september Mauzy82: 25 september (testdag zh) ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kramertje: 22-05-2020
Hier toch vervelende nasleep nog. Enorm geprikkelde buik door vocht en bloed van de punctie. Kon gisteren alleen maar stil liggen en verder niks anders enorme pijnscheuten. Wel regelmatig gebeld met ivf arts, heb ook een verleden met punctie die niet goed is gegaan. Maar vanochtend lijkt het eindelijk wat rustig en beter te gaan. Kan weer rechtop staan. Lig verder alleen maar in bed, hopelijk snel beter
Oow meis dat klinkt niet fijn en een rottige nasleep. Hopelijk knap je snel weer op ♥️ Deze keer ook meer last gehad van de punctie begin nu weer beetje op te knappen gelukkig.
Jeetje Meis wat enorm vervelend. Hoe kan dat toch he dat je zo’n last hebt. Hoe was de punctie zelf? Heel veel beterschap en rustig aan ❤️
Punctie zelf was heel goed te doen, beetje gevoelig maar fentanyl hielp zeer goed. Weet niet zo goed hoe deze reactie kan. Heb in het verleden een grote bloeding gehad na punctie, ook aan geopereerd toen. Dit geeft een beetje zelfde klachten alleen nemen ze gelukkig weer af. Misschien gewoon gevoelig buikvlies? Doe in elk geval rustig aan komende dagen.