Icsi augustus 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maan14, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    301
    179
    43
    Vrouw
    Nederland
    Ahh nee.. ik wilde net een bericht typen dat het een mooi streepje is toen ik alles terug las.
    Wat balen, ik wenste je een positieve test.
    Hopelijk is het de volgende keer raak en blijft het ook zitten.
    Knuffel ♥️

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik begin morgen met de gonal. Ik snap je helemaal dat jullie even rust nemen. Al hoop en duim ik dat de laatste tp voor dit jaar gewoon een plakker is!!

@LunaKyra mag ik vragen waarom ze de hystroscopie willen doen? Heb er zelf ook een gehad omdat ze dachten dat ze niet alle weefsel verwijderd hadden ong 8 maanden na de kz ik vond het toen eigenlijk reuze mee vallen kwa pijn.

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Hè Meis, hier alles goed. Heerlijk allerlei kwaaltjes. Kan alleen al meer dan 48 uur niet naar het toilet....

Gaan jullie de volgende cyclus de cryo laten terugplaatsen?

Misschien hebben jullie een bepaalde reden om eventueel na ivf/icsi 3 te stoppen. Maar mocht je wens toch nog niet in vervulling zijn gegaan maar je zou wel door willen. Kijk
    Dan eens einde van het jaar naar UMC verzekeringen? Zij vergoeden 4 ivf/icsi pogingen. Je kan daar verzekerd worden zonder medische keuring. Wellicht een optie om einde jaar over te stappen... dan heb je sowieso nog 2 betaalden pogingen.

Maar..... die mooie cryo blijft straks lekker plakken joh! Dat flesje lijm welke je meestuurt gaat het gewoon doen :thumup:

4. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Gaat best oke. Wel idee dat het niet gelukt is, voelt alsof ik ongesteld ga worden. Weet nog van m’n zoon dat ik toen wel andere symptomen had. Maar ja, nog maar 8 dpo dus echt nog afwachten.

Snap jullie besluit wel. Wat Kramertje zegt, ook nagedacht over evt bijverzekeren voor een 4e poging?

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Zit jij ook alweer op 8 dpo..? Wauw gaat snel zeg. Wat heb je voor symptomen en weet je al wanneer je wilt gaan testen?

6. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Ja gaat snel! Vorige week zaterdag punctie gehad. Ik had gisteren beetje buikpijn en menstruatiekramp. Vandaag meer zwaar gevoel onderin, beetje als blaasontsteking. Toen ik zwanger was, had ik echt meer steekjes etc.
    En wanneer testen weet ik nog niet zo goed. Zaterdag misschien, maar dat duurt nog wel even.

7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Maar je weet wat ze zeggen.... geen enkele zwangerschap is hetzelfde of hoeft dezelfde symptomen te hebben.

Haha ja zaterdag duurt nog even. Dan ben je 14 dpo.

Gebruik je ook nog iets van Utrogestan oid? Heb je daar geen klachten/symptomen van verder?

8. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Nee helaas geen cryo’s :( Echt heel jammer. En dan met de verplichte rustmaand en lang protocol met de pil vooraf zit je zo in januari voor een volgende kans.
    Ja 14 dpo, zou wel eerder willen maar wil ook niet de pregnyl testen zeg maar. Liefst morgen of dinsdag al

9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Zo dat duurt lang. Is er een bepaalde reden dat je lang protocol moet volgen?

Pregnyl zou met een dag of 10 uit je lichaam zijn. Heb je donderdags gezet dan toch, dus vandaag 10 dagen geleden..? Dan zou je woensdag wel veilig kunnen testen hoor. Dan is het 13 dagen na pregnyl. Spannend meid, mijn duimen draaien voor je :thumup:

10. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Ah woensdag is te overzien. Zal maar eens testen halen ook, stukje zelfbescherming.
    Lang protocol is standaard bij ons ziekenhuis dus ik ga er vanuit dat dit nu ook moet. Weet niet of dat zo is na een hyperstimulatiepoging, maar eerst maar even afwachten.

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Sorry voor ego post. Hier weer een plot twist. Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Zoals jullie weten.
    Utro gestopt ibru gepakt voor de krampen. Vandaag wakker geworden. Voel me niet lekker. Rug/buik krampjes en misselijk. Zh gebeld verteld van de ongi en die zegt. Doe testen en wachten tot woensdag. Goed vanuit gaande op een nega test. Krijg ik verdorie een duidelijkere test in handen dan zaterdag. Nog steeds heel erg licht maar zh bevestigd zwangerschap. Nu maar wachten wanneer het echt mis gaat want ja dit zit natuurlijk niet goed voor dit termijn. Of weet ik veel wat m'n lichaam aan het doen is.
    Onderste test is van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

12. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Heeeeeee wat raar zeg. En wat een onzekerheid op deze manier :cry:. Tja voor wat betreft je testen..... deze lijken me inderdaad wel te licht voor het termijn. Nu maakt iedereen wel anders hcg aan. Ik had een knaltest op 17 dpo, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook hefet natuurlijk. Mag je geen bloed prikken voor hcg? Dat zou je in ieder geval meer duidelijkheid kunnen verschaffen..?

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Zh vermoed een tweeling geweest en 1 is weg in combi met late innesteling. Heb sinds vandaag ook symptomen. Misselijk en krampjes steekjes. Utro weer proberen in te brengen. En we zien wel hoe t afloopt.

14. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ja idd mag je niet bloedprikken??

15. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Termijn is naturlijk nog vroeg, maar je kan wel al "iets"" zien. Mag je niet een echo laten maken om e.e.a. eventueel uit te sluiten oid? Een conclusie trekken zonder dat ze bloed prikken of een echo maken lijkt me ook een beetje vreemd... dit is ook een beetje speculatie en je weet nog steeds niet waar je aan toe bent of hoe of wat...

16. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Oh ja jeetje, wel duidelijker inderdaad. Ik had bij m’n zwangerschap ook niet echt knallers met 17dpo. Maar snap dat dit heel verwarrend is.

17. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Even ter vergelijking misschien. Deze was 13 dagen na een 10-cellige cryo-terugplaatsing. Officieel 5 daagse cryo dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.

Bijgevoegde bestanden:

18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee precies t zijn allemaal speculaties weten helemaal geen bal.
    En bloedprikken wil ik overigens zelf niet. We zien wel hoe het afloopt. Wil die stress niet nog maals hebben. Doe ik niet. Moet gewoon wachten tot woensdag meer zit er niet op dames. Protocol zh en dat wist ik.

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Het kan alle kanten op gaan idd. Tis gewoon afwachten. Meer kunnen we niet doen. En laat het gewoon op zijn beloop.

20. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Pfff wat een ellende meid. Mijn duimen gaan in ieder geval wel weer voor je draaien. Dat er maar een plakkertje mag zitten en je testen nu mooi gaan oplopen. Je weet het nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! :thumup::thumup:

Deel Deze Pagina