Icsi augustus 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maan14, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja ellende is t goeie woord. Had van alles verwacht. Geen oplopende test joh.
    Schrok me kapot zeg ik je. Meteen weer verdriet want ja what are the odds dat het goed zit! Nihiel dus hè...
    Bloed als n rund nog steeds wel iets minder al. Heb tampons gebruikt. Heb ibrupufen geslikt een volle dag. Dus ja we zien wel wat er woensdag nog voor streep staat. Denk gene meer.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw

Tja... stel dat het er inderdaad 2 zijn en eentje wordt afgestoten, dan kan je best flink bloeden denk ik. Ik zelf was de vorige keer ook zwanger van een tweeling, maar bij mij was het bij 8,5 week een Vanishing twin. Hartje gestopt en alles werd opgenomen door het lichaam, geen druppel bloed. Bij jouw is het toch gek dat je testen dan oplopen..... Zo klote, enige wat je kan doen ook is afwachten helaas dan.
    Ik zou wel even stoppen met de ibuprofen en overstappen op paracetamol als je iets pijnstillends wil nemen.

je mag/moet misschien best realistisch zijn, maar probeer toch ook een sprankje hoop te houden. Ik Hbe gekkere verhalen hier op zwangerschapspagina gelezen.

3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Hahah ja je hebt helemaal gelijk.
    Ja vanisching twins vroeg me dat al af. Alleen het lef niet om je te vragen :oops: maar wist niet goed wat ik me daar bij voor moest stellen eigenlijk.

Ja wij hebben net echt samen besloten dat we gewoon gaan zien wat moeder natuur wilt met deze ja mag wel zeggen zwangerschap.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Vanishing twin is vertaald "verdwenen tweeling". Als dit al vroeg in de zwangerschap voorkomt en je hebt nog geen echo gehad weet je het gewoon niet eens. Ik had vroeg een echo met 6 weken, dus wist zanger van een tweeling. Bij 8,5 week is een van de 2 al gestopt (of iets eerder, maar bij echo van 8,5 week zagen we het) dat de vruchtzak en vruchtje al aan het krimpen waren en een week later al bijna helemaal verdwenen was.

Ja meid je kan ook niets anders helaas. Sowiso even afwachten tot woensdag en wat je testen dan zeggen. Dan zou ik wel i.o.m. het ziekenhuis kijken wat mogelijk is, een vroege echo of bloedprikken, in ieder geval om een klein beetje geruststelling te krijgen van hoe het nou zit.

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dank je wel voor je uitleg! En verschrikkelijk dat je dat hebt moeten mee maken op dat termijn bah! Miss dubbele regenboog voor terug nu ♥️

Ja mocht woensdag het streepje duidelijker zijn (waar ik niet van uit ga) dan zet ik zeker verdere stappen. Voor nu probeer ik beetje terug te landen op de aarde want ben behoorlijk bang en van slag af. :roflmao: ondanks dat ik er geen vertrouwen in heb. Is m'n hoop gestegen natuurlijk. Ik leg mij neer bij de uitkomst welke dat ook moge zijn.

6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    @Sara190 hoe is het met je Meis..? Inmiddels al de uitslag van je AMH waarde of kreeg je die nou morgen?

@Maan14 Hoe gaat het spuiten bij jou?

@Mauzy82 Hoe voel jij je lieverd? Heb je nog getest vandaag of wacht je morgen af? En hoe is het met het bloedverlies?

@Punto Vandaag 10 dpo..... heb je het al aangedurfd of wacht je nog even met testen?

Hier sinds gistermiddag niet helemaal lekker, hoofd vol snot, ontzettende keelpijn en overal spierpijn. Bijna de hele nacht niet geslapen door slijmvorming in mijn mond/keel. Al 5 jaar niet ziek geweest maar me vanmorgen toch maar ziekgemeld, want kan bijna niet op mijn benen staan. Echt een griepje te pakken helaas :(

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Hier alles goed. Bloeden is zo goed als gestopt is spotting nog. Af en toe een veeg/drup. Rot gevoel in de buik. Voel me niet lekker. En met vlagen misselijk. Da's alles eigenlijk. Ben als de dood voor de test morgen,bang dat streep weg is. En heb daarom bewust niet getest vandaag. We wachten af tot morgen.

Wat shit dat je een griepje te pakken hebt. Hopelijk voel je je snel weer beter meid. Beterschap.

8. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Heey

Ja ik zie toevallig net op de site dat me uitslag binnen is.

1.4..

Vind wel krom tegen mij zeiden ze dat het woensdag zou komen dus daarom had ik niet gekeken pff, miss was die gisteren al binnen i dont know..

Het wordt helaas de volgende cyclus... weer wachten dus

9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Hè wat fijn het is binnen!! Ja wel balen dat je nu een cyclus moet wachten. Ik heb een AMH van 1.73 en jij van 1.4. Ik begin met 225 eenheden spuiten dus verwacht dat jij dat ook wel zal krijgen.

10. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Is normaal denk ik toch? Ben 29 jaar.

Ja baal wel enorm heb nu niet veel aan de uitslag pff

11. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Ik wil je niet bang maken maar je AMH is redelijk laag helaas voor je leeftijd. Ter vergelijking, ik ben net 40 geworden en mijn AMH is 1,73. Hoger dus als die van jouw en ik ben 11 jaar ouder. Een AMH onder de 1,5 betekent lage fertiliteit (je eicelreserve vermindert al). Jouw AMH past bij de leeftijd van 35-38. Er is hierdoor verder nog niets aan de hand. Enige is dat je eicelreserve al wel afneemt en je qua stimulatie een hogere dosering zal krijgen voor meer opbrengst. Met een AMH van boven de 1 kan je ook nog natuurlijk zwanger worden. Maar je hebt ook nog een gesprek met je arts toch? Deze zal ook nog wel eea uitleggen dan!

12. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ze belt me vrijdag ja..

huh minder vruchtbaar dan? Hoe kan dat dan?

13. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Wat betekent de uitslag?
    Normaal
    De hoeveelheid AMH is bij vrouwen afhankelijk van de leeftijd. De normaalwaarden liggen tot 40 jaar tussen de 1,0 en 12 μg/L; na de menopauze minder dan 0,1 µg/L.De hoeveelheid AMH in bloed is afhankelijk van de meetmethode. Daarom kunnen de referentiewaarden per laboratorium verschillen.

14. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Ja klopt de normaalwaarde ligt tussen de 1 en de 12 maar 1,0 (de laagste waarde) is wel voor vrouwen van ongeveer 40 jaar. Jij bent 29, dus jij zou theoretisch nog ergens rond de 4-6 moeten zitten. Voor stimulatie van hormonen val je onder de 1,5 onder lage fertiliteit. Dus waarschijnlijk een hogere dosering hormonen nodig. Zie hieronder:

FFAE5541-EA9B-4053-A015-94D022F4C0F4.jpeg

15. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Hoe dat dat kan, dat is al bij je geboorte bepaald helaas. Bij de een gaat het nou eenmaal wat sneller als bij de ander. Bij mij lijkt het iets langzamer te gaan. Rond de 40 is 1,0 normaal maar ik heb bijna 2,0.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zou even het gesprek met je arts af wachten ♥️

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Kramertje het spuiten gaat zoals altijd. Heb het kort progamma. Dus op dag 6 cetrotide er bij. A.s maandag folikel meeting.

18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Aha okai.. ik kan dus wel zwanger raken maar dan hoge dosering hormonen?

Jemig en slechte zaad en dat ik minder vruchtbaar pff dat gaat niet samen dan

19. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Je kan met een amh tot 1,0 nog gewoon natuurlijk zwanger raken, dus nogmaals je moet je echt geen zorgen maken. En je bent niet zozeer verminderd vruchtbaar, je eicelreserve neemt alleen al wat af. Is alleen dat het getalletje relatief laag is voor je leeftijd. Mijn man heeft ook slecht zaad en ik ben 40. Al een keer natuurlijk zwanger geweest, vorige icsi zwanger en nu weer via icsi. Komt goed meid!

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik zou ook even de gesprekken afwachten idd.

Deel Deze Pagina