Hoe dit tot stand is gekomen is een raadsel opzich. Dus vertrouw op onze kleine Bikkel. Heeft al heel wat overleefd. Dus ja... Ik hoop het ook. Dank je wel meis ♥️
Voorzichtig gefeliciteerd ik duim voor jullie!! @Punto hoop dat je een mooie oploop krijgt @Sara190 ik geef je een dikke virtuele knuffel, onze zoon word maandag 5, wat betekent dat we weer bijna 4 jaar bezig zijn. Gelukkig hebben wij al een kindje dus ik zou niet weten hoe het voel om met lege handen te staan. Maar weet wel hoe de wanhoop voeld. Ik kreeg vandaag de uitslag van de receptivity test. En het meest gunstige profiel dus 52% kans dat een terug plaatsing in nesteld.
Ja, zo fijn te weten dat een evt Emmy het gunstig zal hebben voor in te nestelen. Sinds vanavond opeens best wel erge ei pijn. Vanaf morgen de cetrotide er bij spuiten. Heeft iemand van jullie kort protocol gehad?
Daar kijken ze op basis van een swipe van down under. Wat de kansen zijn dat er een innesteling zal plaats vinden en of een tp wel of niet slaagt.
Wat fijn dat ze zoiets kunnen voorspellen. Had er nog nooit van gehoord. Ik had de punctie pas op dag 21. De groei van mijn follikels liep in het begin wat traag. Zelfs op het punt gestaan de poging af te breken omdat er maar 3 groeide bij de dag 9 echo. Echo erna ineens 5-7 folikels en bij de punctie gewoon 12, maar daardoor dus wel pas op dag 21....
Oké, je lees zo veel verschillende dingen. Vind het nu wel spannend worden voor maandag. De eerste folikel meeting.
Ja klopt, is bij iedereen verschillend. Kennis van mij had op dag 12 de punctie. Ligt eraan hoe de follikels op de stimulatie reageren en ze willen zoveel mogelijk tussen de 17 en 24 mm. Komt vast goed meis. Is het dag 9 echo dan ook?
Ook nog nooit van gehoord maar mooi dat de uitslag positief was. Hier verder ook lang protocol gehad dus geen ervaring met kort. Bij mij ging het wel snel met stimuleren, na dag 9 werd punctie gepland.
@Mauzy82 Hoe gaat ie daar? Nog getest of wacht je nu af? Ik probeer tot zaterdag te wachten, twijfelde wel even vanochtend. Ben nog steeds sceptisch, voel er nog niks bij behalve wat steken. En ben me altijd heel erg bewust van alles in m’n lijf. Weet dat elke zwangerschap anders is maar voor nu echt nog even afwachten.
Hier alles goed hoor. Test niet meer laat het lekker op z'n beloop nu. We gaan t zien hoever we komen hopelijk nog 8 maanden ! Oehw je maakt het ook spannend zeg. Ben toch wel heel benieuwd nu
Yaa ze had me gebeld.. Uitslag was goed zei ze, als het onder de 1 zou zijn dan is het iets om zorgen te maken, maar voor nu is het goed.. 12 Eh ofzo? wordt er dan gespoten.. Moet bellen wanneer ik dan ongesteld ben en dan wordt echo gepland en dan krijg ik ook uitleg over de injecties...