Zo zie je ze een stukje beter inderdaad met hetzelfde licht. Ik duim uiteraard voor een mooie oploop en een plakkertje
Dankjewel lieve meiden. Ben zelf bang dat het toch niet gelukt is. Maar mischien dat die vertrouwen gaat komen zodra de testen donkerder worden. Na bijna 4 jaar durf je gewoon niet meer zo te hopen.
Nee dat kan ik me begrijpen meid. Dat gevoel zou ik ook hebben. Maar niets is minder waar dat de test duidelijk is opgelopen en dat is toch wel heel erg mooi ♥️ m'n duimen gaan op blauw voor je!
Het is echt onwerkelijk. Duim nu dat het goed blijft gaan. En we maandag een mooie bloedwaarden hebben. Dan word de echo over cq 3 weken ingepland. Ik moet weer via de gynaecoloog kwa controles dus wordt dan pas door verwezen naar het ziekenhuis hier.
Kan ik me begrijpen meid dat het onwerkelijk is. Maar het is toch echt werkelijk hoor oow wat een genot in een keer ZWANGERRRR op naar een mooie echo jij ! Gefeliciteerd ♥️
Ja apart gevoel he, echt onbeschrijflijk gewoon! Oh ja mag volgende week maandag HCG prikken? Spannend momentje nog even. Maar voor nu super goed resultaat!!!
Ah ja duim voor jullie dames! @Mauzy82 jij morgen eerste meting? En wanneer kan jij ongeveer starten @Sara190 ?
Hey Nog niet zeker, verwacht eind deze week de rode duivels... Heb alleen sinds gisteren spierpijn gevoel onder in me buik, is nu wel iets minder, en rare pijn links en rechts onder in de buik, gisteren was het links en nou rechts.... Zal vast me darmen zijn i dont know.. en eisprong weet ik niet, zit al op CD 24...