Icsi augustus 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maan14, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Nee hoor ik morgen..

    maar ik heb nog steeds zo veel pijn in me buik, is dit normaal? Werd vannacht 04:00 uur wakker en geen 1 houding was goed pff doet nog steeds veel pijn, verder niet benauwd, niet misselijk, niet overgeven, geen koorts
     
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    moet zo naar ziekenhuis..bloedprikken en echo :cry:
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dat is alleen maar goed meisje dat ze gaan kijken of alles oké is.
    Ben je al geweest inmiddels?
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Jaa bloed was goed.. en echo zit wat vocht en eierstokken die vergroot zijn...

    Ze zei dat ik rustig aan moet doen en dat ik te veel doe..drm kreeg ik gi avond en vannacht veel pijn omdat ik overdag veel heb gedaan..ik werk namelijk fulltime en huishouden koken enzo...

    Heb me werk ingelicht en ben naar huis gegaan..terugplaatsing gaat gelukkig wel door..ma ze zei luister naar je lichaam en neem echt je rust..we willen het zo houden nie dat ik dadelijk toch overstimulatie krijg..vind zo lastig ook op werk we zitten al te kort en dan kom ik nu ook niet...weet ni zo goed wat k moet doen of ik morgen ochtend en deze week wel moet gaan of echt me rust moet nemen..arts adviseerde om echt rustig aan te doen..is echt niks voor mij om niet te werken en niet te koken en huishouden etc...


    Arts kon in dossier kijken van tilburg..en het zit er goed uit..11 bevruchtingen waarvan 7 al heel goed waren..rest is afwachten of het goed gaat en ze niet falen...:( Weet nie echt wat k me daarbij moet voorstellen maja er zal toch wel 1 goeie zitten??

    Moet vrijdag weer bloedprikken en weer een echo laten doen..
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Lieve meid, nu luister even heel goed naar je lichaam en anderen. Doe echt kalm aan en pak je rust. Veel drinken. En vooral rusten! Het werk kan ook makkelijk zonder jou. Je bent te vervangen evt. Dus echt om complicaties te voorkomen neem je rust echt waar. Als je overstimulatie krijgt dan ben je verder van huis.

    Wat je bevruchtingen betreft dat komt wel goed meisje. Niet te veel zorgen maken hoor. Het klinkt en hoort zich prima aan.

    Hou je sterk en bovenal rustig ♥️
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Dankjewel voor je lieve woorden! Yaa heb een schop onder me kont nodig om even stap achter uit te zetten. Moet wel goed gaan met me embryotje morgen!

    Dankjewel nogmaals.. zo fijn dat jullie er zijn en me steun geven..verder weet niemand anders het bij ons dus kan niks delen met familie/vrienden..
     
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik had natuurlijk veel folikkels die aangeprikt zijn, maar mijn linker eierstok 'zaten 15 folikkels' is nog vergroot en ze zien een soort van blauwe plekken er in. En rechts waar maar 5 folikkels zaten zit een cyste.

    Ze hebben dit vanwegen de hoeveelheid folikkels na gekeken omdat je door hcg ook overstimulatie kan krijgen na een punctie.

    @Sara190 goed rustig aan doen en evt paracetamol in nemen. Bij mij deed het Savonds na de punctie ook het meest pijn.
     
  8. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Echt rustig aan doen hoor! Niet niks wat er in je lijf gebeurd. Ik heb 4 dagen op bed gelegen laatste keer. Van rust herstel je het snelst dus te vroeg weer aan de slag laat het alleen maar langer duren. En je wil echt geen complicaties hebben.
    Aantal bevruchtingen klinkt goed hoor! 7 goede klinkt super! Er valt altijd een gedeelte af.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  9. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Thanks meis..

    Ya ga ik doen denk dat ik deze week niet meer ga.. baal gwn omdat k vorige week ook 3 dagen thuis was met flinke keelonsteking en nu dit...

    Dikke pech altijd:(
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

  11. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Met de pijn iets minder maar heb last van obstipatie.. pffff

    Ging naar wc en ik ging persen toen viel ik flauw..alles draaide en ging meteen op grond liggen..k was wel bij maar allrs draaide..toen d8 ik stom ik ga het weer proberen want zat ng steeds vast..nou toen gebeurde het weer..denk dat het door persen kwam.omdat ik druk gaf in me buik..

    Heb huisarts gebeld of ik iets van laxeermiddel kan krijgen..
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oow jasses gaat echt niet goed met jou hè meis. Idd maar gauw even de arts bellen of je iets kan krijgen.
    Wat mij hielp was een glas lauwe Roosvicee laxo. Dat kon wel helpen. Tis ook even proberen denk ik.
    Maar gewone laxeermiddel kan ook idd.

    Hou je taai meid dikke knuff ♥️
     
  13. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Jah pff en vanmiddag de terugplaatsing..ben zo bang dat het dadelijk niet goed gaat innestelen..ik blijf sowieso thuis deze week en rusten..

    Op hoop van zegen dan maar

    Duimen jullie voor me plz :cry:
     
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    ♥️ Ik duim m'n duimen blauw meid ♥️
     
  15. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Dankjewel lieverd!!!
     
  16. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Terugplaatsing gehad..

    12 embryo's..en de beste is terug geplaatst...

    Kon er nie echt van genieten omdat me lichaam zo op is en nog steeds geen ontlasting heb gehad..als ik op wc zit en ik voel die drang dandoet et zo'n pijn pfff zat straks zelfs beetje bloed omdat het zo erg vast zit..pff over het invriezenhoor ik nog..moet vrijdag zowiezo voor bloedprikken en echo controle dan kan de arts in dossier kijken...
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  17. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Wauw! 12 is een super score. Wat naar van je obstipatie zeg. Heb je al wat gehoord van de huisarts? Nu lekker rustig aan en ga voor je duimen!
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Woehoe !!! Wat een goed nieuws. 12 cryo's wat een feest.
    Maar nu weet alle duimen en hoop op deze cryo. Lekker broeden meid ♥️
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  19. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden...

    Pff heb nooit in me leven zo'n erge obstipatie gehad..ya heb movicolon zakjes gekregen bah zo vies maja wil van de pijn af.. is zo bizar als ik op wc zit en die drang komt en zoveel pijn dan voel ik meteen dat ik flauw ga vallen.. nooit meegemaakt zoiets..doe mij ma liever diarree lol..

    Denk als ik beetje beter wordt dat ik dan besef dat we gelukkig een goede opbrengst had!! Ben blij dat het voorbij is..nu alleen deze klacht nog weg en dan hoop ik dat ik met iets beter ga voelen..echt beu van alles..me lichaam is helemaal op..

    Fingers crosseddddddddd
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Obstipatie is vreselijk.
    Hopelijk ben je er nu vanaf en voel je je alweer wat beter.
    Had je vandaag de tp?
     

Deel Deze Pagina