Icsi augustus 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maan14, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dat is volgens mij 225 IE.
    Heb bij menopur nog niets iets hogere gehoord voorals nog.
     
    LunaKyra vindt dit leuk.
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Bij veel ziekenhuizen/klinieken is de hoogste dosering 225 IE, maar er zijn er aan aantal waar 300 IE wordt voorgeschreven. Bij onze kliniek geven ze ook max 300 IE.
     
    LunaKyra vindt dit leuk.
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Nou dames, waren gisteren zo teleurgesteld, dat ik meteen een intake in Gent heb aangevraagd. Willen ook niet meer aan blijven modderen hier in Nederland, zeker niet omdat wij inmiddels in de zelf betaalde pogingen zitten. Heb net al een mail gehad en 2 oktober hebben we de intake al. Op de een of andere manier voel ik me meteen weer wat beter. Geven deze poging nog niet helemaal op, maar ben er wel bang voor dat het toch gaat gebeuren.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  4. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw

    Ah ja dat is dan wel even een tegenvaller. Hopelijk gaan de kleintjes nog mee doen! Wat zou je minimaal aal follikels willen hebben? Las dat je je aangemeld hebt bij Gent, kan me voorstellen dat je al een vervolgstappen wil hebben. Zo was ik er vorige keer ook mee bezig, dan heb je iets om je aan vast te houden. Snelle reactie ook van ze!
     
  5. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Ik heb vanochtend eerste prik deca gezet. Viel me reuze mee, scheelt denk ik dat ik recent nog geprikt heb. Deed t zo even tussen broodje smeren en koffie door haha.

    Ook maar besloten alle papierzooi etc van voor zwangerschap zoon op te ruimen. Had alles bewaard en was wel nieuwsgierig naar stimulatieschema van toen. Heb toen 10 dagen 150 menopur gespoten zag ik en toen al
    punctie. Had 5 eicellen, 3 embryo’s als opbrengst toen.
     
    LunaKyra en Maan14 vinden dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Sorry dat zo lang even niks heb gepost. We heb en net de sleutels van ons nieuwe huis wat verbouwd word. Dus heel erg druk. Straks de afspraak in het etz zo blij eindelijk verder te kunnen.
     
    LunaKyra en Mauzy82 vinden dit leuk.
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ohhh gefeliciteerd met jullie nieuwe woning meid ♥️
    En nu lekker verbouwen en aankleden denk ik he?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  8. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Ook fijn wat afleiding door het huis denk ik? Succes straks met je gesprek!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes zo met het gesprek!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    We gaan het afwachten, morgenochtend gaan we het zien. Vorigjaar een punctie geahd met 4 follikels en maar 1 eicel. Gezien mijn leeftijd weten we dat we gewoon niet i iedere follikel een eicel hebben. we willen daarom toch wel minimaal 5-6 follikels.

    Ja had me dinsdag meteen aangemeld en kreeg vanmorgen al een mail dat we 2 oktober verwacht worden voor de intake... WHAAAAAA Echt super snel. Had overal al gehoord dat er een wachtlijst was van ongeveer 3 maanden dus had het nog helemaal niet verwacht. Maar wat je zegt inderdaad, je hebt iets om aan vast te houden en voel me meteen ook weer een stuk rustiger met dit in het vooruitzicht.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat fijn datje al terecht kan. Ik had het met de iuis dat steeds met veel eitjes begon maar ze uit eindelijk allemaal 'verdwenen' zelfs eitjes van +14mm verdwenen. Was zo frusterend.

    @Kramertje @Punto @Mauzy82

    Dankjewel. De boven verdieping begint nu af te raken. Zo fijn!! Beneden moeten de leidingen nog vervangen worden. De muren gestuct nieuwe tegels en keuken en deuren kozijnen. Dat is dus echt een projectje hahah.
     
  12. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Echt hoor ik krijg een rolberoerte.... stom lichaam!
    Vanmorgen weer een echo gehad en had me al voorbereid op Gent en het afbreken van de poging.
    Hebben nu 5 follikels van 14 mm en nog een paar (stuk of 4 kleine) van rond de 11.
    Het lijkt erop dat mijn eierstokken/follikels deze ronde wat opstart problemen hebben.
    Zondag weer terug voor een echo.
    Naar alle waarschijnlijkheid (als het beeld niet weer veranderd) ergens eind volgende week de punctie!!
     
    Punto, LunaKyra en Mauzy82 vinden dit leuk.
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dat is een mooie positieve wending zeg !
    Ja lichaam kan gekke streken uithalen soms... Ik duim met je mee
     
  14. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd! :D
    Wij hebben ook pas een nieuw huis gekochte dat we flink aan het verbouwen zijn. Ik vind de afleiding wel fijn.

    Hoe is het gesprek gegaan?
     
  15. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Oh wat een super fijn nieuws!
    Ik ben blij voor je, ik blijf door duimen dat ze allemaal mooi doorgroeien ❤
     
  16. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Bij onze kliniek ook maximaal 300 IE maar wist niet dat ze dat niet overal doen.
     
  17. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Hebben ze al gezegd hoeveel je deze keer mag spuiten? En ga je ook weer met Menopur stimuleren?
    Ik heb van eerdere pogingen alles bewaard en er een soort van document van gemaakt, was voor mij een stukje verwerking.
     
  18. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Nee ik heb geen idee hoeveel. Wel menopur inderdaad maar hoor het wel bij de echo van 3 september.

    Nu 3 dagen decapeptyl gehad maar merk het wel. Beetje wattengevoel in m’n hoofd, af en toe juist wat druk alsof ik hoofdpijn krijg en last van droge mond/dorst. En wat vermoeid maar kan ook komen door slecht slapen van zoon.
     
    LunaKyra vindt dit leuk.
  19. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Hopelijk morgen nog meer mooie groei!
     
  20. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Ja verschrikkelijk die hormonen.. Vermoeidheid heb ik ook veel last van en honger haha, best erg ik eet een beetje veel. :oops:
    Zal na de behandeling wel een paar kilo meer wegen verwacht ik.
     

Deel Deze Pagina