Icsi augustus 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maan14, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Qua innesteling niet zoveel verstand van, wel de grote teleurstelling die je voelt na zo’n eerste terugplaatsing en witte testen. Alle hoop is daar dan op gevestigd. Was ook echt even stuk toen maar daarna wel weer de draad proberen op te pakken voor de volgende kansen. Het is net een loterij soms..
     
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Pff ja voelt alsof ik nooit geluk krijg hiermee :cry:
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ook voor jou komt het geluk meissie.
    Blijf daar ingeloven!!!
    Tis loodzwaar en alles behalve eerlijk traject zowel voor lichaam en geest maar blijf geloof hoop en liefde houden dat ook een wondertje voor jullie erbij zit ♥️ kop op en hou vol meid.
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Voel zo intens verdrietig.. wil steeds huilen..

    nou gaat de arts me vandaag nog ff dood leuk terug bellen om te vragen hoe met me klachten gaat pfffff
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    De teleurstellingen zijn heel heftig meid. En ja je moet er gewoon doorheen op 1 of andere manier.
    Miss hulp zoeken van een psycholoog of dergelijke waarmee je deze zaken kunt bespreken en relativeren. Zit daar zelf ook over te denken gezien je echt wel vast kan lopen.
    En het is niets om je voor te schamen in elk geval.
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Me man zegt steeds dat ik er te veel mee bezig ben en dat het daarom elke keer niet lukt :cry:
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    In een traject is het helaas onmogelijk om er niet niet mee bezig te zijn. Dat gaat 24 u per dag door en daar verander je helaas niets aan. Je kunt wel afleiding zoeken om de wachttijd uit te zitten. Maar in mijn optiek kun je het niet stop zetten in je hoofd.
     
  8. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Verpleegkundige belde me net.. en ik vroeg nog over de embryo die terug geplaatst was..het was een prima embryo een 8-cellige :cry: zij denkt ook dat ik de innesteling dan al eigenlijk gehad moeten hebben...:( kan pas over 2 maanden starten met de volgende evt :cry::cry::cry::cry:
     
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Nee ze hebben mij nooit ergens op getest, mijn ervaring hier in Nederland is sowieso dat ze je nergens op testen. Wij hebben een ICSI indicatie omdat mijn man weinig zaad heeft en al een 16 jarige ICSI zoon uit een vorige relatie. Er was geen aanleiding voor het ziekenhuis hier toen wij het traject in gingen om mij ergens op te testen. Nu wij de overstap naar Gent hebben gemaakt, hebben ze wel 12 buisjes bloed afgenomen en dus ook de schildklier getest.
     
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Het is heel bizar maar in ons groepje zijn we begonnen met 5 dames, waarvan 1 niet zwanger (LunaKyra), jij, Punto, Maan en ik zwanger en van de 4 zwangere 2 missed abortion en 1 vroege miskraam. Vindt het ook echt ongelooflijk!
     
  11. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zo ging het in mijn Whatsapp groepje ook. Bijna allemaal zwanger. En toen nog 1 en nu dan net nr 2 weer zwanger.
    Tis echt ongelofelijk jongens. Word er triest van.
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Punto hoe gaat het meid ?

    @Kramertje en met jou ?

    Hier gisteren een dikke week na menstruatie een vette veeg bloed in de ochtend en voor de rest niets meer.
    Vermoed nog een restje. Dus ws en hopelijk is t nu echt klaar.
     
  13. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Hier wel oké hoor. Ben dit weekend aan het werk, voelt een beetje gek maar ook wel prettige afleiding. Gebeurt ook verder nog niks in m’n lichaam. Morgen hopelijk afspraak en verder plan. Heb me al wel ziekgemeld voor aankomende week.
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Vind het zo erg voor iedereen. Ben ook heel onzeker deze zwangerschap. Ben zo bang dat het alsnog mis gaat.
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ik lees het nu net pas wat erg dikke virtuele knuffel.
     
  16. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Daar gaan we niet vanuit lieve Maan.
    Dit kleintje blijft lekker bij jullie
    Ook dit groepje heeft al pech genoeg gehad hoor. Laat het jou dan goed gaan aub.
     
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    ❤️♥️❤️
     
  18. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Hier gaat het nog niet helemaal lekker. Vandaag is het 3 weken geleden dat ik met de tabletten begon en heb nu dus al 3 weken bloedverlies. Vorige week woensdag een controle echo gehad en helaas nog veel weefsel en bloed in mijn baarmoeder. Moet 4 december weer terug voor een controle. Als er dan nog weefsel zit willen ze dit middels een hysteroscopie weghalen. Ik hoop dat alles dan toch weg is 4 december want ga 6 december 2 weken op vakantie. Heb in mei toen we de 1e missed abortion kregen helaas onze vakantie ook al moeten annuleren een dag voor vertrek.... zou toch graag even lekker met mijn man weg willen.
     

Deel Deze Pagina