Mooie score zeg! En spannend weer vrijdag! Hopelijk ook een paar mooie cryo's. Wij zo weer richting ziekenhuis voor (denk ik) de laatste echo..
Whaaaaaaa 12 follikels..... 12 gewoon!! we hebben er nog nooit zoveel gehad (oke en nog nooit zo lang gespoten). Kanttekening is wel dat van die 12 er 4 aan de kleine kant zijn (12 mm) en het de vraag is of die nog mee gaan doen, maar dan nog hebben we 8 goede! Zit momenteel te wachten op een telefoontje voor inplanning van de punctie op aankomende donderdag.... spannend!!!
Net gebeld, de punctie wordt vrijdag om 08:30. Embryoloog denkt dat als we nog een dag extra spuiten (gezien de groei afgelopen dagen) dat de grote niet te groot worden en de iets kleinere zeker nog mee moeten kunnen komen en we zo een optimale opbrengst kunnen genereren...... (bijt nagels nu)...
@LunaKyra mooi aantal bevruchtingen! Spannend tot vrijdag, hopelijk groeien ze mooi! @Kramertje klinkt goed zeg! En ze denken ook goed mee zo te lezen. Spannend vrijdag! Ik voel me vandaag stuk beter dan gisteren. Heb nu ook last van bruinverlies dus zal wel ongesteld worden. Pil pas 1 dag niet gehad maar zal dan wel effect van deca zijn? Kan me iets herinneren vorige keer wel doorbraakbloedingen te hebben gehad. Prik rustig verder tot volgende week.
@Punto wat ik me kan herinneren van mijn eerste ivf is dat ik ook een dag na pilstop bruinverlies had. Deze keer zonder pil een lang schema gevolgd. @Mauzy82 heel veel succes morgen met de echo, ik duim voor mooie groei en veel follikels!
Waahaa dames, ben er zo klaar mee hè m'n buik voelt als een slagveld. En hoop zo dat er vanmiddag genoeg en al groot genoeg te zien zijn hè wil al heel graag de punctie hebben en de druk en ongemak kwijt in m'n buik. Het belemmert me al in m'n dagelijks leven en met name met werken. Maar genoeg te geklaagd. Vanmiddag rond de klok van 17u weten we meer... Duimennnn...
@LunaKyra Jij vrijdag de terugplaatsing, ik de punctie! Hopelijk voor ons beide een super goede dag vrijdag. @Mauzy82 Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik heb zelf wel wat druk op mijn onderbuik, maar er verder in het dagelijks functioneren geen last van gelukkig. Hopelijk ene goede echo vanmiddag en een afspraak voor de punctie! Ik duim voor ons allemaal dames <3
Hier 4 eitjes 10mm. 2 rond de 9 en nog 2 a 3 rond de 8mm. Vrijdag weer terug komen om te zien of die ook mee gaan doen. Ik ben tevreden voor nu
@Mauzy82 wat een goed nieuws, hopelijk nog meer mooie groei! @Mauzy82 en @Kramertje En wat is het spannend, dan mogen we alle drie vrijdag komen. Ik blijf ook duimen ook voor ons allemaal!