Spuiten zijn we klaar mee nu. Vanaf de dag van terugplaatsing moet ik 3x daags duphaston slikken ter ondersteuning (zelfde als utrogestan maar dan gewoon tabletten).
Ja super spannend voor ons allemaal morgen! Hoelaat mogen/ moeten jullie? Ik 08:30, dus 08:15 in de kliniek
Oh fijn dat je kan slikken. Ik vind die bollen altijd zo’n smeerboel Ik zal aan jullie allemaal denken morgen
Ja bah, vindt het ook vervelend spul die bollen. Bij ICSI 3 kreeg ik ineens die tabletten en nu ook weer. heb je ook minder kwaaltjes van dan van de bolletjes. Dank je wel!!
Wij mogen morgen om 12.00 uur komen, vind het heel spannend. We laten er ook 2 terug plaatsen en had vandaag maar even gebeld om te vragen naar de kwaliteit. We weten namelijk nog niet goed of we 2 goede embryo's of een goede en mindere terug willen plaatsen. Mijn gevoel zegt wel 2 goede maar vind het een hele moeilijke beslissing. Ze gaf aan dat er in ieder geval 3 goede waren die netjes op schema waren en er mooi uitzagen. De andere 5 waren ook mooi maar lagen 1 dag achter op schema. Wat zouden jullie doen?
Oh wat een lastige keus, die moeten jullie zelf ook maken? Zou t zo niet echt weten wat ik zou doen eigenlijk...
Van de Duphaston heb je veel minder bijwerkingen. Enige wat ik had was even een halfuurtje misselijk nadat ik ze had ingenomen. Verder durf ik niet te zeggen of de symptomen die ik had van de tabletten kwam of van het hcg want werd die ronde oom zwanger.
Je hèbt zoals het er nu naar uitziet 8 embryo’s? Wij laten er ook 2 terugplaatsen indien mogelijk (vorige keer ook gedaan) en onze keuze zou zijn een goede en iets minder goede. Al vind ik 1 dag achterlopen ook wel meevallen op dag 4-5. Maar uiteindelijk ligt de keuze uiteraard bij jullie zelf. Heb je verder nog ondersteuning nu van iets (pregnyl, Utrogestan of Duphaston)..? Ik ben inmiddels doodzenuwachtig voor morgen. Blij dat ik als eerste ben. Wat had je trouwens voor verdoving bij de punctie?
Er zijn in totaal 8 bevruchtingen ontstaan alleen zijn er 3 goede volgens schema en de andere lopen een dag achter. Ze zagen er wel allemaal mooi uit alleen of de andere ook mee zouden komen kunnen ze morgen pas zien. Vind het een lastige beslissing mijn verstand zegt dat ik 1 goede en 1 mindere terug wil alleen me gevoel zegt 2 goede. Haha wordt langzaam gek van mezelf Morgen maar even horen hoe en wat.. Verder heb ik ondersteuning met utrogestan. Ja snap ik, is allemaal super spannend. Ik mocht een uur vooraf 2 pcm en een diclofenac 100 mg innemen. Ik had morfine via infuus tijdens de punctie en het was daardoor goed te doen. Bij de linkse eierstok drukte ze het spuitje in en de rechtse nog een keer. Heel veel succes morgen, ik duim voor een hele mooie en goede opbrengst! <3
Ja vind het ook erg lastig, we wachten morgen even af wat alle embryo's hebben gedaan en maken dan een beslissing maar mijn gevoel zegt 2 goede terug alleen verstand zegt weer iets anders
Ja ik snap het. Kan je vooraf nog overleggen hierover...? Succes met de keuze! Ik hetzelfde, om half 8 2 paracetamol en 100mg diclofenac en tijdens de punctie rapifen (morfine). Vorige keer kreeg ik wat last toen ze de andere kant prikte en kreeg een shotje erbij. Daardoor alleen licht gevoelig, geen pijn. Maar toch nu weer stik zenuwachtig.
Wij gaan straks weer op naar het zh voor echo nr 2. Ben benieuwd wat de eitjes gedaan hebben in die anderhalf dag. Dus verwacht er niet te veel van. Denk zelf maandag weer terug komen en dan woensdag donderdag ongeveer de punctie. Is even zelf berekening. @LunaKyra : Dat is een hele moeilijke keuze. Waarvan ik je zelf niet kan helpen. Wel zou ik zeggen, volg je hart en gevoel dan zit je nooit fout ook niet achteraf. Succes met de keuze. @Kramertje : heel veel succes straks met de punctie meid ♥️
Lieve meiden, ben weer lekker thuis en lig op de bank met een kruikje! Ben zo blij, want ze hebben 12 follikels aangeprikt en daar zijn 10 eicellen uitgekomen Nu lekker bijkomen en wachten tot zondag voor het telefoontje van de bevruchtingen. @LunaKyra hoe was je terugplaatsing Meis en wat hebben jullie uiteindelijk besloten? @Mauzy82 hoe was jouw 3e fm? Ik duim voor ons allemaal!!!
Wat een super goed nieuws! Ik ga duimen voor veel bevruchtingen en goede embryo's! Hoe vond je de punctie verder gaan? We hebben voor de 2 beste gekozen. Er zijn 2 embryo's terug geplaatst. 1 jonge blastocyst en 1 van 10 cellen. Ze zijn nu 4 dagen oud dus 1 is iets sneller en de ander iets langzamer. Ze hebben bij beide assisted hatching uitgevoerd voor een hopelijk betere innesteling. Ze zeiden dat ik het nog rustig aan moet doen en veel moet drinken omdat er nog wel vocht in mijn buik zit. We worden morgen of maandag gebeld of er nog iets ingevroren kan worden. We hopen dat deze 2 blijven plakken. Ik verwacht alleen geen cryos helaas. Wat is het toch spannend, we gaan weer duimen! @Mauzy82 hoe is jou echo gegaan?
Benen omhoog dan! Ik ga ook heel hard voor je duimen. Geen cryo’s omdat ze slecht groeiden? Spannend zeg..