Punctie was weer goed te doen. Halverwege nog een half shotje bijgekregen. Vraag me altijd af waarom ik van te voren zo zenuwachtig ben, het valt toch altijd weer mee gelukkig Wat goed, we gaan duimen draaien voor mooie plakbaby’s!! Spannend ook voor jou nog even v.w.b. de cryo’s. Met 8 emmy’s zou het natuurlijk top zijn als er ook wat de vriezer in kunnen! We gaan dubbele duimen draaien ❤️
Zo wat een mooie berichten hier... Begint het wachten voor jullie... Spannend weer m'n duimen gaan weer draaien. Hier vandaag 5 eitjes van tussen de 10/12 mm en moet maandag weer terug komen. Wellicht dan punctie planning. Ik hoop dat ze er gauw uit mogen. Heb het gehad ermee. Doet inmiddels flink pijn en rot gevoel heb ik ervan.
Hè Meis goed om te horen! Verwacht je zelf dat ze maandag de punctie gaan afspreken..? Ik denk dat het nog te vroeg is. Bij ons moeten de meeste follikels tussen de 17 en 22 mm voor ze een punctie inplannen. Tot 14mm groeien ze maar 1 mm per dag dus ik denk dat ze maandag nog wel te klein zijn. Ik hoop het uiteraard wel voor je, want ik lees dat je er aardig klaar mee bent. Ik heb deze keer ook echt langer moeten spuiten omdat die van mij ook niet zo hard groeide. Zat vandaag op cyclusdag 21 en op dag 3 met Menopur begonnen. Ik ga voor je duimen hoor datzelfde maandag groot genoeg zijn om een afspraak te maken! Dikke knuffel voor jou!
Lief, dankjewel! Ja waarschijnlijk hebben we geen cryo's omdat er een aantal al gestopt zijn met delen sinds gister(dag 3). Er zijn er nog 3 die evt. nog kunnen doorgroeien maar ik heb gevraagd naar de verwachting en dat is dat we geen cryo's zullen hebben helaas We hopen dat deze 2 mooie embryo's bij ons mogen blijven.
Super! Ben blij dat het weer is meegevallen. Lekker rustig aan doen en laat je maar goed verzorgen door je man Ja elke stap is toch weer super spannend ook al weet je hoe het stap voor stap gaat. Ik dacht van tevoren ook dat ik niet zenuwachtig zou zijn maar ben dat toch weer iedere keer. Cryo's hebben we waarschijnlijk niet omdat de andere achter blijven in groei, morgen of maandag wordt ik daarover gebeld. Maar ik verwacht er niet teveel van. Hopelijk mogen deze 2 embryo's bij ons blijven. Ik blijf duimen en hopen voor iedereen!
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Gisteravond de kalender erbij gepakt en gister was nog maar prik dag 9. Dus nog heel erg vroeg. De reden dat ik zo'n last heb kunnen ze niet verhelpen helaas is uitzingen. De eitjes liggen dus prachtig op schema eigenlijk. Alleen door m'n klachten duurt het gevoelsmatig dus te lang. Hier word ook pas bij 18mm punctie gesproken dus vermoed nog een week wachten. Dan zitten we ook ruim op 14 dagen wat voor mij heel snel is. Weet ook niet wat het is deze ronde haha maar snel gaat het niet
**NOD-lijst 1 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 1 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje 2 september (0) ♡ 3 september (0) ♡ 4 september (0) ♡ 5 september (0) ♡ 6 september (0) ♡ 7 september (0) ♡ 8 september (0) ♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (0) ♡ 12 september (0) ♡ 13 september (0) ♡ 14 september (0) ♡ 15 september (0) ♡ 16 september (0) ♡ 17 september (0) ♡ 18 september (0) ♡ 19 september (0) ♡ 20 september (0) ♡ 21 september (0) ♡ 22 september (0) ♡ 23 september (0) ♡ 24 september (0) ♡ 25 september (0) ♡ 26 september (0) ♡ 27 september (0) ♡ 28 september (0) ♡ 29 september (0) ♡ 30 september (0) ♡ Totaal (0) Punctie (0) Wachtend op terugplaatsing (1) Wachtbankje testdag (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken: ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en welk wachtbankje (maak het hartje de kleur van je wachtbankje) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik had op prikdag 9 (cd 11) ook allemaal nog rond de 10. Heb uiteindelijk de punctie pas op dag 21 gehad.... nog even doorbikkelen meis, het is voor een goed doel!!
**NOD-lijst 1 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 1 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 2 september (0) ♡ 3 september (0) ♡ 4 september (0) ♡ 5 september (0) ♡ 6 september (0) ♡ 7 september (0) ♡ 8 september (0) ♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (0) ♡ 12 september (0) ♡ 13 september (0) ♡ 14 september (0) ♡ 15 september (0) ♡ 16 september (0) ♡ 17 september (0) ♡ 18 september (0) ♡ 19 september (0) ♡ 20 september (0) ♡ 21 september (0) ♡ 22 september (0) ♡ 23 september (0) ♡ 24 september (0) ♡ 25 september (0) ♡ 26 september (0) ♡ 27 september (0) ♡ 28 september (0) ♡ 29 september (0) ♡ 30 september (0) ♡ Totaal (0) Punctie (0) Wachtend op terugplaatsing (1) Wachtbankje testdag (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken: ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en welk wachtbankje (maak het hartje de kleur van je wachtbankje) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
**NOD-lijst 1 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 1 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 2 september (0) ♡ 3 september (0) ♡ 4 september (0) ♡ 5 september (0) ♡ 6 september (0) ♡ 7 september (0) ♡ 8 september (0) ♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (0) ♡ 12 september (0) ♡ 13 september (0) ♡ 14 september (0) ♡ 15 september (0) ♡ 16 september (0) ♡ 17 september (0) ♡ 18 september (0) ♡ 19 september (0) ♡ 20 september (0) ♡ 21 september (0) ♡ 22 september (0) ♡ 23 september (0) ♡ 24 september (0) ♡ 25 september (0) ♡ 26 september (0) ♡ 27 september (0) ♡ 28 september (0) ♡ 29 september (0) ♡ 30 september (0) ♡ Totaal (0) Punctie (0) Wachtend op terugplaatsing (1) Wachtbankje testdag (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken: 2/9 Mauzy82 - 3e FM echo ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en welk wachtbankje (maak het hartje de kleur van je wachtbankje) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
IVF/ICSI 2019 najaar ♥️ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 ♥️ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - ICSI-2 ❤️ Afspraken/echo's 2 sept: 3e FM echo Mauzy82 ♥️Testdagen ❤️ ZWANGER/UITGEREKEND
Ik verveelde me een beetje en ben ff zo vrij geweest een ander lijstje met kleurtjes te maken @Kramertje vind het een leuk en goed idee maar die nod lijst kom ik geen wijs uit zo 123. Hopelijk vind je t niet erg. @Maan14 : Hoe gaat het met je ? En met jullie nieuw huis ?
IVF/ICSI 2019 najaar ♥️ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 ♥️ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - ICSI-2 ❤️ Afspraken/echo's 2 sept: 3e FM echo Mauzy82 2 sept: TP 2 embryo’s Kramertje ♥️Testdagen ❤️ ZWANGER/UITGEREKEND
Nee vandaag gaat het verrassend goed. Moet eigenlijk zeggen nergens last van te hebben alleen dan wat druk in de buik. Maar dat is wel normaal. Voel me goed genoeg om straks nog even naar een markt te gaan hoe gaat t met jou?
IVF/ICSI 2019 najaar ♥️ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI-4 ♥️ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - ICSI-2 ♥️ LunaKyra - 31 jaar - 1e kindje - ICSI -3 ❤️ Afspraken/echo's 2 sept: 3e FM echo Mauzy82 2 sept: TP 2 embryo’s Kramertje ♥️Testdagen LunaKyra: 11 september ❤️ ZWANGER/UITGEREKEND
@Kramertje hebben ze al gebeld hoeveel bevruchtingen er zijn ontstaan? Hoe gaat het verder met de pijn? Meiden ik wil jullie heel veel succes wensen morgen met de echo en terugplaatsing, ik ga weer hard duimen!