Gezocht positieve ervaringen met IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sterretjeindenacht, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Mijn verhaal is ellendig lang :) en wil het wel graag vertellen.

    Maar ik ben op zoek naar positieve ervaringen met kunstmatige inseminatie.

    Ben een beetje bang dat dit niet veel meerwaarde heeft maar ik moet het straks zo 6 cycli proberen.

    Ik heb pco..

    Groetjes
     
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf geen pcos, maar ik weet wel dat het goed te behandelen is met IUI, dus daar zou ik niet teveel schrik voor hebben! :) Ik denk dat het in het begin gewoon goed zoeken is naar de juiste dosis dat ze je moeten geven van hormonen.

    Ik ben 3 keer zwanger geraakt van 5 iui's, dus voor mij werkt iui wel heel goed. Helaas zijn die 2 eerste wel misgelopen, maar dat is nu gewoon eenmaal de natuur en heeft niets met de iui zelf te maken.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier 6x zwanger van iui. Heb geen pcos.
     
  4. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ja daar ben ik dus bang voor dat het even duurt eer we de juiste dosis zullen hebben.. ik heb weinig tijd te verliezen met asherman. Maar ik heb het helaas niet te plannen :( ik duim dat het goed mag blijven lopen. Aan je onderschrift te zien heb je ook al het één en ander mee gemaakt X
     
  5. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Jeetje 8 miskramen :/ ook wel wat bang van met asherman. Momenteel 1 afbreking op 15w met asherman als gevolg en 1 vroegtijdige miskraam achter de rug.
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier was er geen oorzaak te vinden voor de miskramen.
    Dus was het een kwestie van de aanhouder wint.

    Ik wens je veel succes. Waarom iui ipv ivf?
    Bij ivf kun je tussen de pogingen door de boel plat leggen waardoor de asherman niet of minder snel terug komt toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
     
  7. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ze willen helaas nog geen ivf ik heb erom gevraagd. Ze denken dat ik zo ook kans maak. Wij zijn telkens heel snel zwanger geweest de eerste keer 1ste ronde, 2de keer minder om gedaan 3de ronde geheel zonder hulp. Maar die laatste helemaal fout met een enge nasleep die helaas nog niet ten eind is. Na groen licht (na operatie asherman met spiraal) biochemische miskraam. Nu begint pco ook de kop op de steken waardoor onze kansen zeer schaars zijn cycli van +-40d. Vandaar letrozol met combi IUI. IVF wouden ze nog niet, te belastend voor men lichaam en ze denken dat het niet nodig is.. goed zaad en snel zwanger. Maar ja door asherman is het niet meer wat het geweest is.. dus vraag is of het goed komt..
     

Deel Deze Pagina