oeioei, wij moeten een zaadsample inleveren, maar manlief moet erg vroeg weg voor werk... ik blijf achter met het potje. maar hun zijn pas over 2 uur open... echt balen zeg, maar 9 uur is ook echt te laat naar mijn idee. ik geloof niet dat iedereen dat red... wie heeft dat ook dat je op het nippertje in levert?
Waar bewaar je dat sample nu? Het beste is op lichaamstemperatuur bewaren, bijvoorbeeld tussen je borsten ofzo, ik noem maar wat. Hier moesten we het altijd binnen het uur inleveren........
Ja, hier ook binnen een uur inleveren. ik denk dat er na twee uur misschien wel al wat meer zaadjes zijn gestorven, maar als je man goed zaad heeft blijft er hopelijk nog genoeg over. Raar dat ze jullie niets verteld hebben over hoelang en hoe te bewaren. En idd op lichaamstemp bewaren dan gaan ze veel langer mee! Ik stopte het potje ook vaak in mn decollete, haha . EDIT: pffff, spuit 11 hoor. Het is natuurlijk al na 9-en . Ik hoop dat er genoeg het hebben overleefd!
Vorig jaar tijdens het eerste zaadonderzoek had ik er ook een hard hoofd in.. Die ochtend was er 15cm sneeuw gevallen en had dik een uur in de file gestaan naar het ziekenhuis, plus de normale reistijd.. Ik kon geen fatsoenlijke parkeerplaats vinden, dus moest nog zeker 500m lopen door de kou, met het potje tussen m'n boobies. Het was gedoemd om te mislukken.. Maar wonder boven wonder een toch een hele goede uitslag! Dus blijkbaar kan het toch wat meer hebben dan ik dacht
Twee uur? Bij ons moest het binnen 30 minuten... En het advies was zelfs hun 'trekkershutje' te gebruiken.
Hier moest het binnen een uur op het laboratorium zijn en in de tussentijd moest het op lichaamstemperatuur bewaard worden. Twee uur is dus echt te lang en ik neem aan dat je ook niet met het potje tussen je handen of op je buik zit. Ik ben bang dat de uitslag dus niet betrouwbaar zal zijn.
Dan trek je een hele grote onderbroek aan en stop je het daar in . Maar ff serieus, zolang je het ergens onder je kleren dicht tegen je lijf aan bewaart is het goed. Je kunt ook een strak hempje aantrekken en dat goed in je broek stoppen en het in het hempje doen of hoog in je mouw onder je arm, etc. Er is altijd wel ergens een plekje te vinden, zeker in de winter wanneer je zoveel kleren aan hebt.
Hahahaha pippeke, ja hier zou dat niet gaan haha..dus dan maar een grote onderbroek Bij ons ook binnen het uur. Liefste half uur. Heb je het nog gered ts?
hoihoi, ja ik had op tien minuten af de 2 uur gehaald. lekker warm tussen mn boobs. de uitslag was goed
Fijn dat goed was. WEl raar die verschillen van tijd. Hier noest ook binnen uur binnen zijn. Nou gaan ze hier om 8.00 u open maar mijn man altijd om half6 van huis dus moest hier steeds vrij voor nemen.. Maar ja wilde ook graag weten wat er was dus dan geb. He dat er wel voor over.