Dinsdag 16 september punctie gehad. 13 eitjes, 9 bevrucht en vrijdag 19 september 1 terug geplaatst, en 3 zijn ingevroren. 6 oktober bloedprikken. Maar al een paar dagen gevoel dat ik menstruatie moet krijgen. Is dat bekend bij iemand? Betekend het dat het eraf is gekomen? Of is het de innesteling? ik hoor het graag. Moet dinsdag menstratie krijgen...... hoop van niet natuurlijk.
Ik ben nog niet zover, maar ik hoop voor je dat het normaal is bij een zwangerschap en dat je positief test... Je banner geeft aan dat je zwanger bent?
8) De banner rekent vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Die eerste weken krijg je zeg maar 'kado'. Ik had (via ICSI zwanger) zelfs een beetje bloedverlies (oud bloed) en dacht dat ik niet zwanger zou zijn. Dit wil dus niets zeggen. Moeilijk he dat wachten.... Nog even volhouden!
ook ik zit te wachten... woensdag mag ik testen... maarrrrrrrrrr ik voel totaal niks! hoe staat dat met jullie... bij 1e poging voelde ik dat wel.. (.)(.) gevoelig.. en nu heb ik af en toe ongipijn, hoofdpijn, misselijk (heeeeeeeel soms), dikke pukkel op kin, verkouden geweest... eerste keer was ik stellig overtuigd dat de poging ging lukken vandaar ook misschien dat ik die dingen voelde, ik wilde ze voelen en nu ben ik nuchterder, het kan nog zoveel misgaan... hoe is dat met jullie? dat ongigevoel heb ik trouwens ook heel erg hoor.. al na de 3e dag na de Tp begon dat.. af en toe even weg en dan ist er weer...