Hallo Dames, Mijn vorige onderwerp is gesloten. Vandaar dat ik een nieuwe heb geopend... Wij zijn op dit moment is afwachting van onze ISCI behandeling. Wij hebben 15 juli eerst weer een afspraak in Nijmegen voor de uitslagen van het bloed; chromosoomonderzoek, hormomen en HIV Hepatitis) Afgelopen maandag 22 juni naar de informatieavond over IVF ICSI geweest! Echt super interessant... Uitleg over de behandeling, terugplaatsingen van 1 of 2 embryo's, verschillende informatiestandjes (secretaresses, lab, verpleegkundige, freya, artsen enz enz) Na 15 juli zullen wij wel een oproep krijgen voor het PRE IVF spreekuur. In september gaan we op vakantie dus we zullen onze eerste behandeling na onze vakantie starten. Nog meer dames die op dit moment in hetzelfde schuitje zitten??? Liefs Ingrid
Hoi Ingrid, wij zitten nog niet helemaal in hetzelfde schuitje maar we gaan binnenkort wel overstappen. We zijn nu bezig met onze 6e IUI behandeling, en als deze mislukt wordt het voor ons waarschijnlijk IVF. Maandag 6 juli gaan we naar een voorlichtingsavond. En dinsdag bij mijn 1e FM voor IUI 6 ga ik om een intake gesprek vragen. Wij gaan eind augustus met vakntie, dus mocht het zover komen starten we ook pas na de vakantie. Heel veel sterkte en succes met alles!