Hallo dames, Wie kan mij helpen? Ik snap er namelijk niets meer van. Heb PCOS en slik nu voor de 3e ronde clomid 100, en deze keer voor het eerst met een pregnyl spuit op dag 12 om eisprong op te wekken die geresulteerd heeft in een eisprong op dag 14 (zie kaartje). Tot nu toe alles goed en wel dus, maar nu heb ik ineens bruinverlies maar zit pas op 10 dpo en ik heb normaal een luteale fase van 13 of 14 dagen??? (ronde 7: ei op maandag, ongesteld op dinsdag 2 wkn later, ronde 8: ei op zondag, ongesteld op zondag 2 wkn later, nu dan ei op zaterdag, ongesteld op dinsdag 1,5 wkn later??) Als mn ongesteldheid door zou zetten zou ik nu ineens een lf van 9 dagen hebben. Hoe kan dit? Kan je luteale fase korter worden door de pregnyl? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ken juist alleen maar verhalen dat je luteale fase langer wordt door de pregnyl.. Zou ik echt al ongesteld worden of zou dit ook nog kunnen komen door een innestelling (in combinatie met mn temp dipje dat normaal ook pas later (cd 12) komt?). Shit ik ben zooo bang dat ik al ongesteld wordt, t voelt wel echt zo ....
Hier een lf van 12 en normaal van 14 was bij de eerste ronde met pregnyl, dus ja het kan. Bij mij begon het op 9dpo al met bruinverlies.
thanks voor je antwoord! niet waar ik op hoopte maar wel fijn dat er iemand meedenkt. Heb ook enorme krampen, t brandt echt daaronder, veel erger dan normaal