hallo iui meiden. ik wil graag weten of jullie 3/4 dagen na de iui ook last hebben van jullie buik? ik bedoel een weeig ongi gevoel wat sterk aanwezig is. zou dit komen omdat er echt iets je bm in is gegaan? ik kijk uit naar jullie antwoord. xxxx
ik heb dat niet elke iui gehad, 1 keer maar. En nu deze ronde heb ik 4 dagen bloedverlies gehad, maar niets om je zorgen over te maken. Het is eigenlijk wel logisch dat het allemaal gevoelig is dan, er gebeurt daar zoveel, en zeker als een iui niet altijd even gemakkelijk gaat kan het wel even nazeuren. En als je twijfelt, gewoon even bellen naar de gyn. Dan ben je gelijk van je twijfels af. succes!
Hallo Esther, Ik had ook altijd na de IUI last van mijn buik. Erg opgezet en pijnlijk altijd. Gaat na een paar dagen wel verdwijnen. Groetjes
ik heb iets anders gehoord hoor van mij gyn. die zei dat je de eerste dag pijn mag hebben in je baarmoeder (en de 2e dag ook wel een beetje) maar houd je de pijn dan moet je goed op je lichaams temperatuur letten ivm infectiegevaar.
bedankt voor jullie antwoorden. het is niet echt pijn hoor. het is gewoon zo'n gevoel van ongesteld zijn. ik heb idd vanmorgen maar mn temp opgenomen en die is 36,9. dat is ie eigenlijk altijd na mn ei dus ik wacht af en anders bel ik mn gyn. xxx