ah nee vietje.Ik had zon goede hoop voor je. Ben je dan ondertussen ook al ongi?En hoe komt dat dan dat je dat nog niet was, door de utrogestan?Balen zeg!Dikkkkee knuffffffff
oh wat erg zeg! ik dacht ook al dat je vast een beetje aan het uithuilen was. heel veel sterkte voor jou en je mannetje. wat ongelooflijk zuur.
Ach lieverd, wat een naar bericht. Ik had het je zo gegund. Daar heb je natuurlijk niets aan, maar toch. Ik vind het echt heel naar voor je. Hele dikke knuffel!
Oh Vietje, wat spijt me dat voor jullie. Ik wens je veel sterkte toe voor de komende tijd en dat jullie de moed weer kunnen vinden om verder te gaan. Tot die tijd: kalm an en neem de tijd. Groetjes van Kiki
Lieve Vietje, wat ontzettend jammer voor jullie, het was jullie zo gegund... Ik hoop dat jullie het kunnen verwerken en de volgende poging meer succes hebben.... Dikke knuf Daffie
Dag Vietje, Je kent me nog niet, ik ben vrij nieuw op het wachtbankje maar ik heb al je verhalen gelezen en heel erg met je meegeleeft en er ook steun aan gehad. Ik wil je alleen even heel erg veel sterkte wensen. Ik vind het heel erg verdrietig voor je, ik had zo gehoopt op een positieve uitslag. Sterkte ! Liefs, Ciara
oo Vietje,zie dat ook jij ongi bent geworden..echt balen ,had gehoopt dat het bij jou wel raak zou zijn! Zijn er bij nog cryo s?
Lieve meiden, allemaal onwijs bedankt voor de lieve berichtjes! Lees ze stiekem allemaal, had alleen geen puf om te reageren. Donderdag veel gehuild, vrijdag lekker naar dierenpark blijdorp geweest. Veel gelachen, alleen af en toe zo'n dikke buik die langsloop Heb van vriendlief een knuffel uit mogen zoeken... heb een nijlpaard gekozen een hele lieve zachte... Gister trok ik t niet, t doet nog zo'n pijn... heel hard en heel lang gehuild... Weet niet zo goed wat ik met dit verdriet moet... Moet ik erbij stilstaan, of gewoon doorgaan, hoe geef je t een plekje? 7 juli hebben evaluatiegesprek in t ziekenhuis. Gister hevig ongi geworden, volgende ongi zou ik mogen beginnen als ik wil. Weten t nog niet. eerst dit een plekje geven. Weet iemand of t wel beter is om meteen door te gaan, aangezien je lichaam t dan misschien herkent? Straks lekker softballen en lekker alles van me af slaan... Nogmaals, allemaal super bedankt, heb veel steun aan de berichtjes! xxx
ook nog maar even in je eigen topic: EEn hele dikke knuffel.En van lief van je vriend dat je en superzachte knuffel mocht uitzoeken.Hopelijk ga je je vanaf nu elke dag weer ietsjes beterder voelen, want het is begrijpelijk dat je je rot voelt, maar ik vind het niet leuk voor je dat je je zo voelt!