ik had er ook hoofdpijn van. ze zeggen hierboven dat het bij het volgende hormoon weer weggaat, dus dat zal wel zo zijn! succes ermee!
Bedankt voor de reacties. "blij" om te horen dat t beetje erbij hoort. Weer een vraagje (sorry); ik ben zondag de hele dag op t veld en daarna lekker bbq-en, maar ik spuit altijd rond etenstijd. Kan die spuit dan wel hele dag uit de koelkast? Liefs, mij
decapeptyl mag je maximaal een week uit de koelkast bewaren dacht ik. een dag kan echt wel hoor. heb ik ook een keer gedaan. zou je tas alleen niet in de zon leggen.
Ik heb diverse malen de decapeptyl moeten meenemen voor een dag tijdens de spuitweken en het mag ook gewoon hoor. Inderdaad niet in de zon leggen (misschien inpakken in foliepapier, blijft ie toch wat langer op temperatuur).... Veel plezier zondag Knuf Daffie
Hi flam, ja een heerlijk maar superdruk weekend gehad! zaterdag vierde mijn mannetje z'n 30ste verjaardag en gister lekker getraind wedstrijdje gekeken en heerlijk gebbq-ed (of hoe je t ook schrijft, hi) Hoest met jou? x
Hi rach, ja was heerlijk weer en dus een lekker dagje! Hoest met jou? Nog geen sporen van rood las ik al?! Wat misschien nog wel eens helpt is klussen met je mannetje ... Ik hou je topic in de gaten, hoop dat je snel kan starten! Ik wacht nu ook op m'n ongi, dan kan de volgende spuit erbij... x
Hij is lekker hoor! Heb hem ook geproefd Denk dat ik vanmiddag ook eens een appeltaart ofzo ga bakken....bezigheidstherapie en nog eens lekker ook
Hij was idd erg lekker die appeltaart. Maar mijn stuk was zo groot dat ik hem met mijn mannetje gedeeld heb, hi. En mijn ongi heeft zich gisteravond (officieel vandaag dus) aangediend. Ik word vanmiddag tussen 14.00 en 16.00 gebeld voor afspraak echo. Nog ff dus, en dan mag ik gaan kweken! kus
Spannend Vietje, nu gaat het echt beginnen...dat gevoel had ik tenminste wel toen ik ging kweken Ik ga ook hard voor jou duimen hoor! Knuf Daffie
thnx dames, morgen om 8.40 een echo, en dan volgens mij vanaf morgen of donderdag gonal erbij. Vind t enorm spannend. Bij de eerste spuit gonal gaat t echt van start! Liefs, Vietje
thnx Flam! Vanmorgen de echo gehad, alles was goed. (hoopte stiekem toch een beetje dat ik zwanger was, stom he?!) Morgen starten met Gonal F, en dan 29 mei voor de eerste FM. (denk dat t de eerste FM is, ze praten alleen bij mijn ziekenhuis over echo) Ook hebben we dan meteen een gesprek met de arts over de piijnstilling mbt de punctie. Dan weet ik of en wanneer ik thuis een spiegel kan opbouwen. En ik wil 2 slaaptabletjes ipv de normale 1. Dus spannend, spannend allemaal. Liefs, Vietje
in mijn ziekenhuis noemen ze het 'termijnecho' maar ik noem het ook een fm (fm= follikel meting, dus kijken hoever en/of hoeveel de eitjes zijn) en natúúúrlijk duim ik voor je dat je goede eitjes kweekt!
Vietje, ik neem na mijn 3e mislukte ICSI poging afscheid van de MMM. Ik blijf het algemene ICSI/IVF forum volgen en je kunt me natuurlijk altijd een PB-tje sturen. Ik ga heel hard voor je duimen Groetjes Flam