Hey Vietje, Ook ik heb steeds bij de eerste meting 2 grotere en de rest is dan stukken kleiner hoor! Volgende meting is al anders....geef de moed niet op...het komt goed! Dikke knuf Daffie
a.s. woensdag de punctie. Ze verwachten ongeveer 6 eitjes... Vind t allemaal erg spannend worden nu. Tegen de punctie zie ik best wel op, met name de pijn. Want die heb ik zeker denk ik., met maar 4 paracetamolletjes... Ach komt vast goed. Liefs, Vietje
Ohh spannend Vietje. Heel veel succes alvast woensdag met de punctie, en hoop dat de pijn mee gaat vallen. Liefs wolly
Hey Vietje, De punctie viel mij de eerste keer echt honderd procent mee. Goed op je ademhaling letten en dan is het zo klaar! Spannend hoor meis...ik ga hard duimen voor een goede score! Dikke knuf Daffie
oh vietje we lopen bijna gelijk op, jij mag lekker eerst.Ik hoop dat het meevalt, het is bij mij ook de eerste keer dus kan je helaas niet gerust stellen ervoor,want weet niet hoe het is. Ik ga straks wat lekkers kopen voor op het wachtbankje,dan gaat de tijd vast sneller
lieve vietje, Woensdag al de punctie? Gaat toch nog stiekem wel snel he? probeer je niet te gek te laten maken voor de punctie.. Ik vond alle twee de puncties heel erg meevallen. Mijn pijngrens ligt wel niet heel laag weet ik uit ervaring maar waar ik me altijd op focus is mijn ademhaling. Met je ademhaling kun je heel veel pijn opvangen. Leg je handen op je buik en voel je ademhaling in en uitgaan door je buik: dus dwing jezelf je ademhaling naar je buik te sturen. Dan moet het gewoon goed gaan! We gaan voor een hele mooie uitslag! DIKKE KNUF
Thnx Jootje, ga idd op mijn ademhaling letten. Diana, we lopen zeker gelijk op. Leuk! Goed idee dat je wat lekkers voor op de wachtbank heb gehaald. Ga ik ook doen! Jullie horen t morgen wel hoe t gegaan is. Vind t wel spannend... nog 20,5 uur Liefs, Vietje
Lieve dames, ff een vraagje voor de mensen met medische kennis onder ons Ik heb gisteravond pregnyl gespoten, maar nu doet die plek flink pijn en heb ik een flinke paars/blauwe plek? Wat heb ik verkeerd gedaan? Is dit erg? xxx
hoihoi Ben niet medisch maar heb het al wel vaker hier gelezen, is niet erg hoor!Heb je een adertje ofzo geraakt. nogmaals succes
nee hoor Vietje, dit heb ik ook altijd. het is gewoon een vervelende spuit. ik had altijd een paar dagen last van! komt goed
Hey Vietje, Wil je alvast heel veel succes wensen voor de punctie van morgen! Er komen vast hele mooie eicellen uit Succes! Liefs Daffie
Hey meissie, Hoe is het gegaan vandaag? Ben je weer een beetje bijgekomen? Is het meegevallen? heb je een mooie oogst? Hele dikke kus
Hi Jootje, de puncie is me reuze meegevallen! Wel nog steeds wat slaperig van de valium, en wat pijn in de onderbuik. Maar voor de rest gaat t goed! De oogst was 9 eitjes! Waar ik superblij mee ben natuurlijk! Vrijdagochtend bellen of er emmy's zijn ontstaan en wanneer de TP is. Spannend... Kus, Vietje
oehhh Vietje, wat een mooi resultaat! Nu ga ik hard duimen voor vrijdag! Laat je lekker verzorgen en veel drinken he? Heel veel liefs
Wat fijn dat het is meegevallen Vietje en 9 eicellen...das een hele mooie score. Ik ga heel hard duimen dat er prachtige emmy's uit voortkomen. Dikke knuffel en rust maar lekker uit! Daffie