Marina, welkom op de wachtbank. Zie idd dat we gelijk oplopen en dat we dezelfde dag bloed mogen prikken. spannend he?! Diana, ja ieder zkh heeft zijn eigen protocol. Bij mij word wel bloed afgenomen ipv urinetest. Volgens mij kun je in t bloed al eerder t hsg hormoon vinden. Hoe testen ze bij jou? Zou je niet wachten tot de avond van je vriend z'n verjaardag? Als alle visite weg is... Hier gaat t weer goed. Was volgens de arts te hard van stapel gegaan. En moest meer drinken. Want de follikels waren weer volgelopen... Flink veel pijn van gehad. Maar rustig aan gedaan en mega veel gedronken. Nu gaat t weer. Gister hadden een wedstrijd (softbal, heb niet meegedaan) was er bij de tegenpartij een vrouw die deed gewoon mee terwijl ze een maand of 7-8 zwanger is! Dat geloof je toch niet! Die spoort echt niet! Zo dat moest ik ff kwijt, hi. xxx
he vietje....ik hoop voor jou dat je over 7 a 8 maanden ook voor gek wordt verklaart mocht je mee doen aan softbal hahaha....het schijnt wel goed te zijn gewoon doorgaan met sporten, maar hoewel ik normaal altijd 4 keer in de week fitness waarvan 2 keer bodyattack(best heftig) doe ik dat nu helemaal niet meer, komt vanzelf wel weer. Bedankt voor je opbeurende verhaal.Had ik echt ff nodig!
Rach, t schijnt dat als je dus na de punctie niet rustig doet en niet genoeg drinkt de follikels zich weer kunnen vullen met 'wondvocht'. Net als een blaar die je leegprikt en die zich weer vult. En door heel veel water te drinken neemt je bloed t vocht uit de eiblaasjes op en dat plas je weer uit. Nu doe ik dus heeeeel rustig en drink mega veel. Vandaag komt mijn mams lekker t huis doen en ik mag niks doen Hoest met jou, kan me goed voorstellen dat je niet zoveel online bent. Komt straks wel weer. Diana, ja gaat stukken beter hier. Drink veel en doe rustig aan (zie hierboven) Alleen gisteravond met t voetbal.... tja.... xxx
Spannend Vietje. Ja dat kan best, menstruatiekrampen kunnen besst van de innesteling zijn. Ik hoop het voor je.
[-o< Ik hoop het zo voor je. Ik had 3 a 4 dagen na de tp heel erg steken/krampen in mijn "zijkantjes"... Dus dat zou best wel eens de innesteling kunnen zijn. Duim duim duim xxx
Ik hoop t zo meiden. Maar heb nu ook bruin bloedverlies... Is toch nog veel te vroeg voor menstruatie...? xxx
Haai Vietje, Het kan ook nog wat oud bloed zijn, wat door de punctie nu is vrijgemaakt, het kan zijn dat dit een paar dagen later pas eruit komt. Maar wie weet is het van een innesteling zou super zijn toch? Succes. Groetjes Elvira
Pekske en Elvira bedankt voor jullie lieve reacties! Elvira, zou zeker super zijn! Ga er ook maar vanuit, altijd positief blijven toch?! xxx
precies, als ik weer ga beginnen komt dat echt wel weer. en laten we hopen dat elvira helemaal gelijk heeft! goed dat je zo positief blijft
hey vietje ik hoop natuurlijk dat het van een innesteling is, maar het kan ook zoals iemand anders hier al schreef(weet ff niet meer wie) dat het van de punctie is.De gyn vertelde me dat je daar wat bloedverlies van knt hebben en als het dan wat latereruit komt is het bruin, dus geen valse hoop krijgen hoor.Ik duim nog steeds voor je.
Hee Vietje, ook hier duimen in beweging voor je! Heb je nog meer bruin gehad, of was het maar eenmalig een beetje? Sterkte!
Hi Srb, was tot nu toe eenmalig. Blijf wel af en toe krampjes houden. Had de wachtweken denk iets te makkelijk ingeschat...ben er nu al klaar mee. Bah! En dan die emoties...~~~~ Zo dit lucht ook weer op xxx
Erg he? die wachtweken. Ik vond ze ook echt VRESELIJK. Je voelt van alles of eigenlijk denkt van alles te voelen. Je weet niet wat je ervan moet denken en dan neem je ook nog hormonen die ook nog bijwerkingen kunnen hebben. Houd de moed erin, Vietje NOg een weekje dan weet je meer. Ik duim me rot dat het helemaal positief gaat zijn! xxx
Hallo, Ja, die wachtweken zijn echt vreselijk! Want je kunt gewoon niets doen om ze te versnellen, maar ondertussen denk je nergens anders aan. Het is nu in ieder geval bijna weekend, en als dat voorbij is, is het echt bijna. xxx