thnx meiden, voor t duimen! Srb, ja als t weekend voorbij is dan gaat t snel, voor ik t weet is t donderdag/testdag... Eerst alleen nog vrijdag, zaterdag en zondag... hihi, ach als t wachten maar beloont wordt dikke kus voor jullie!
spanning wordt hier met de dag erger! M'n mannetje heeft t ook niet meer. Gister partij testen gehaald, maar weet niet wanneer ik ga testen. Dacht eerst woensdagavond, woensdagochtend, zondag al... Denk dat ik t op gewoon op z'n vroegst woensdag moet doen. Denken jullie? xxx
Wachten tot woensdag! Niet dat dat mij nu zoveel oplevert, bij nader inzien, maar toch. Sterkte met wachten! Welke testen heb je? xxx
Ohh spannend zeg Het beste is om het zo lang mogelijk vol te houden. Maar ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je het niet vol kan houden, ik kon het ook niet. Het risico is er miss wel als je eerder test dat de test miss nega is terwijl je toch zwanger kan zijn, alleen dan te vroeg getest. Heel veel succes met testen. Ik zal voor je duimen dat de test posi moet zijn. Liefs wolly
Hey lieve Vietje, Meis, wat een spanning he...ik vond die wachtweken echt killing! De eerste week kwam ik nog redelijk door, maar die 2e! rampzalig....alhoewel het resultaat mag er zijn en dat gaat bij jullie ook gebeuren. Wel wil ik je aanraden niet te vroeg te testen om teleurstelling te voorkomen. Te vroeg testen kan toch een foute uitslag geven! Mijn kaarsje brandt weer hoor meis! Knuf Daffie
Srb, ik heb de goedkoopste van kruitvat gehaald. Aangezien ik sowieso een bloedtest krijg, had ik zoiets van de definitieve uitslag krijg ik toch donderdag. Wolly, lief dat je weer ff langs komt hier! Vind t echt moeilijk worden nu... Daffie, weer lekker terug van vakantie. Lekker uitgerust? Nu hier volop genieten van je kleine in je buik! We worden samen erg moe hier, dat wachten is slopend. Ook m'n mannetje is al kapot. Ongeacht de uitslag, komen straks alle emoties eruit. En ik hoop van harte dat t van geluk zal zijn. [-o< Dikke knuffel, moi
Ja die wachtweken zijn echt killing....wie heeft dat in hemelsnaam bedacht hihi Ik mag altijd 2 weken na punctie testen...als het namelijk raak is, dan ben je 2 weken na punctie 4 weken zwanger. Spannend hoor meid...ik duim voor je!
Lieve Vietje, Het lijkt mij ook super erg om die 2 weken te moeten wachten. Wat zullen die lang gaan duren! ik haalde zelf altijd de testen pas 1 (max 2) dag(en) van te voren in huis. als ik namelijk een test in huis heb kan ik mezelf echt niet meer bedwingen haha nog 5 (of 4..) nachtjes slapen. ik duim voor je! liefs!
Thnx, Rach! De spanning wordt steeds groter en de testdag komt steeds dichterbij. Maar ben er erg positief en rustig onder. Veel mensen zeggen dat ik wel in m'n achterhoofd moet houden dat t mis kan gaan. Terwijl ik zoiets heb, positief blijven. Een klap is t toch wel als t mis gaat, of die klap dan harder is of niet. Toch? Voel nog weining qua borsten of misselijkheid oid. Of had ik dat nu al moeten hebben? Liefs, Vietje
Er is geen regel hoor dat je nu al pijn moet hebben aan je borsten o.i.d. Spannend. Ik heb via het net 9 testen besteld hahah. Kosten toch geen drol.
Spannend he Vietje en inderdaad positief blijven. In ons achterhoofd weten we allemaal namelijk heus wel dat het ook mis kan gaan, maar met een positieve instelling kom je veel verder is mijn mening Knuf Daffie
Ohhh wat is het toch spannend. Ik heb er een goed gevoel bij hoor Vietje, ik heb geen idee waarom. Maar volgens mij is het raak bij jou!
Baby, ik hoop zo dat je voorgevoel juist is! Heb zelf ook steeds een posi voorgevoel gehad. Maar nu de dag dichterbij komt... en ik zo stom ben geweest om al vanaf vaderdag te testen en steeds nega is.... begin ik toch ligt te twijfelen Om ff van daffie en jootje over te nemen: AAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHH! xxx
Lieve schat, waarom ga je dan ook zoooo vroeg al testen? De pregnyl of progestan moet eerst je lijf uit! Wanneer mag je de eigenljke test doen? Ik ga er namelijk gewoon vanuit dat je zwanger bent hoor.... En lekker door blijve AARRRGGGGHHHH-en, want dat lucht op haha Hele dikke knuffel en mijn kaarsje brandt voor je en mijn duimen draaien overuren! Daffie
Donderdag de bloedtest...en is dat dan 14 dagen na TP? Snap het best hoor, dat het niet vol te houden is die spanning
vietje wel moed blijven houden hoor.Nega wil nog niks zeggen. Daffie je zei dat eerst de progestan je lichaam uit moet?Ik moet doorgaan met progestan tot het op is.Maandag mag ik officieel testen en ik heb utrogestan tot woensdag ofzo.Kan dat een test beinvloeden dan?
Hey Vietje, Dikke knuffel voor jou deze laatste dagen, hopelijk krijg je donderdag positief nieuws! Wij gaan gelukkig vrijdag op vakantie dus hebben we 1 week even afleiding want de wachtweken zijn niet leuk! Liefs van mirjam