Lieve Vietje... Nu ophouden met testen hoor! En pas donderdag weer doen.. Het brengt zoveel onzekerheid met zich mee als je vroeger test dan de test-datum... Ik blijf doorduimen! En hoop dat het ziekenhuis je donderdag gewoon verteld dat je ZWANGER bent! xxx
Dames, hartstikke fijn dat meeleven! Fijn gevoel. Ga niet meer testen, wacht donderdag wel af. Wordt wel een zware dag. Tussen 8 en 9 bloedafname, en word pas na 14.00 gebeld! Hoe kom ik die uren door? Dikke knuffel voor jullie allemaal. Jullie zijn zo lief! xxx
Hey Vietje, mijn duimen draaien op volle toeren voor je. Die testen houden je voor de gek. Donderdag komt het verlossende woord: U BENT ZWANGER ! ! ! Liefs Hope
Hallo, Progestan beïnvloedt de test niet hoor, als ik zwanger zou zijn geweest, had ik tot en met week 9 progestan moeten gebruiken. Ik hoorde van mijn moeder (werkt in een apotheek) dat dat heel erg verschilt per arts: de een schrijft het voor 10 dagen voor, de ander voor 7 weken. Heel veel succes met de laatste paar daagjes. En die uren op donderdag... NOg meer sterkte daarvoor! We denken in ieder geval allemaal aan je! Hele dikke knuffel!
vietje, sterkte met deze laatste dag voor je bloed mag geven heb je stiekem nog getest of bewaar je het toch voor morgen? ik hoop echt op een positieve test voor je!
morgen om deze tijd weet ik t al een tijdje... Vanavond toch nog ff getest... helaas nog steeds negatief... Kan ik dan alsnog zwanger zijn? Dat je t wel morgen in t bloed ziet? Maak me nu wel zorgen... xxx
oh meid spannend hoor! hopelijk heb je te vroeg getest en ben je wel zwanger hoeveel dagen na tp zit je nu?
ik hoop echt voor je dat de bloedtest positief is die kan toch eerder hcg opsporen dan urine ik duim mee voor je meid!
Hee lieve Vietje, houd je het nog vol? Nog een paar uurtjes he. Ik duim ondertussen nog heel hard voor je door. Hele dikke knuffel!
Hey lieve Vietje, Ook ik hoop dat de uitslag morgen goed is. Mijn duimen draaien in ieder geval. dikke knuf Daffie