Vandaag gyn, nu elke 2 dagen ziekenhuis!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daan04, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal hier kwijt.
    Ik heb waarschijnlijk pco. Ik ben vandaag naar de gyn geweest, voor de 3e keer deze maand. Ik zit nu op dag 15 waarschijnlijk. En ze heeft gekeken hoe het ervoor stond met mn eitjes.
    Ik heb 1 eitje dat nu aan het groeien is, maar hij is nog maar 1cm groot nu. Wat ze mij nu vertelde. Ik moet nu onder strenge controle blijven om te kijken hoe/of dat eitje zich ontwikkelt. Ik vind het best heftig nu. Maar je hebt het er natuurlijk voor over. Aanstaande zondag hebben we dus weer een echo. Ik vond het al een hele verbetering dat er 1 eitje nu aan het groeien is, maar zij vond het niet bijzonder.
    Heeft iemand dit ook gehad? DIe ook pco heeft? Ik ben ondertussen al wel 4 kilo afgevallen, dus hopelijk helpt dat ook!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik baalde vandaag best wel.

Liefs!!

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ik heb er geen ervaring mee.... maar wil jullie wel veel succes wensen

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dankjewel voor je reactie, we hopen dat we snel goed nieuws mogen ontvangen! Hopelijk is zondag het eitje weer gegroeid. Vorige week donderdag was er namelijk nog geen eitje dat zich aandiende. En nu was er dus een eitje die gegroeid is, dat vond ik goed nieuws! :) Maar zij volgens mij niet :(

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Wij moesten ook om de dag voor een follikelmeting. Ik vond het geen probleem. Was juist blij om te zien dat het eitje goed ontwikkelde. Ben al snel zwanger geraakt door wat hulp...

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat gaan ze bij mij nu ook doen inderdaad. Maar het is voor mij iets lastig omdat het zh niet in onze woonplaats staan, dus mijn vriend meemoet (vrij van zijn werk) en ik zit met mijn studie doordeweeks. Dus vandaar is het even behelpen. Maar ik vind het allemaal dubbel en dwars waard hoor! Begrijp me niet verkeerd!!
    Maar hoe snel ben jij zwanger geraakt en wat voor hulp?
    Ze hebben het met ons al gehad over medicatie, maar nu zagen ze dat er een eitje was dat ging groeien, en nu willen ze die eerst observeren.

Liefs

6. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik had geen regelmatige cyclus en raakte maar niet zwanger. Toen zijn ze gestart met meten, en ik bleek wel een eisprong te hebben. Maar mijn zuurgraad was niet goed voor zijn zaad. Door de eisprong goed in de gaten te houden, kregen we "huiswerk" mee. Als ie op knappen stond moesten we gaan klussen. Zo hoefde het zaad geen lange tijd te wachten op het eitje zeg maar. Binnen 2 maanden waren we zwanger.

Ik moest voor de metingen ook tijdens mijn werk wel eens weg. Het was even behelpen. Maar heb altijd begrip gehad gelukkig.

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    OKe, dus dat is wel anders dan wat ik heb, want ik heb ook geen eisprong. Die gaan ze nu in de gaten houden! Hopen dat ik snel zwanger mag zijn.
    Verder geen dames die hier ervaring mee hebben/hadden?

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Niemand dus?

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Okee, als niemand reageert, mag van mij deze wel dicht!
    Liefs

10. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Er is een PCO-clubje hier op de site... misschien heb je daar wat aan?

Share This Page