Vragen over groei eitje met clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jessebel, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    Hoi dames,

Misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb wat vragen over het slikken van clomid.

Heb je elke maand rond hetzelfde tijdstip je eisprong met clomid? Of kan dit elke maand verschillen?
    Vorig maand had ik op cyclusdag 13 een follikel van 17mm, en mijn ei heb ik gehad op dag 15.

Nu heb ik afgelopen vrijdag op cyclusdag 12 een follikelecho gehad. Ik had links en rechts 1 eitje van 11 mm zitten. Maandag weer terug geweest, aan de rechterkant was het ene eitje helemaal weg. En aan de linkerkant was het ene eitje van 11mm, 12mm geworden, en er was een heel nieuw eitje van 11mm bijgegroeid. Morgen moet ik nu weer terugkomen. Ik hoop zo dat een van die 2 eitjes wel zijn doorgegroeid, maar ik ben er bang voor dat dit niet is gebeurd. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en kan mij hierover (het liefste iets positief ;)) vertellen??

alvast bedankt.

gr. Jessebel

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong komt met Clomid niet altijd op dezelfde dag. Elke cyclus kun je er anders op reageren. De ene keer gaat het snel, de andere keer juist erg langzaam. Dus het kan best zijn dat het deze keer allemaal wat langzamer gaat. De hoop nog niet opgeven.

En het kan ook nog zo zijn dat je eerst wel goed op een bepaalde dosis reageert en daarna ineens niet meer. Dan moet de dosis verhoogd worden.

Succes!

Deel Deze Pagina