ICSI en geen bevruchting, althans 1 te slechte 3 cellige

Discussion in 'MMM clubs' started by poppetje77, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @energy wat een moeilijk nieuws is dat hè! Weet nog niet hoe ik door moet verwerken. Hoop morgen antwoorden te krijgen en dat dit eenmalig zo is gelopen, domme pech. Weet wel dat ik er de volgende x niet zo relaxed in zal gaan! Wat zeiden ze bij jullie hoe het kon, en belangrijker is het een voorbode voor volgende keer.

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het EMC heeft bedacht dat ze ermee gaan stoppen. Ineens denken ze dat mijn eitjes ouder zijn dan mijn leeftijd. Nee ze hebben mijn eitjes niet onderzocht. Alle bloedonderzoeken bij mij waren goed, hun lab vond dat mijn eitjes er goed uit zagen en nu ineens moeten ze niet meer goed zijn. Ze wilde geen tweede poging kijken om te zien of het dan wel een goed resultaat heeft. Ze baseren hun conclusie dus op 1 enkele keer. Op internet zijn meer dames met hetzelfde, alle dames hebben een tweede poging gekregen om te zien of het resultaat hetzelfde was maar het Erasmus denkt daar anders over.

Heb het nog over DHEA gehad en AMH maar dat was allemaal maar fout en hielp niet. Vandaar dat Dusseldorf het voorschrijft natuurlijk en zij een beter slagingspercentage hebben.

Conclusie, wij gaan ons oriënteren en of naar België of naar Duitsland voor verdere behandeling. Puur omdat zij daar gewoon veel verder zijn in methodes etc.

Ik ben even klaar met het Erasmus. Moet ook zeggen dat toen mijn moeder terminaal was, zij ook heel veel fouten bij haar hebben gemaakt. Heb toen al een klachtbrief na haar overlijden ingediend. Mogelijk doe ik dat nu weer.

3. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Ik snap dit echt niet, naar ander ziekenhuis idd! Krijg je dit er ook nog bij.. Ik las het laatst ook bij een ander topic.. schrik er ook wel van.

Veel succes girl, volgens mij wisselt elke behandeling weer en het zou zomaar kunnen gebeuren, hoop dat dit snel voor je is! hou vol en sterkte x

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je wel.. Ik vond het ook zo stom.. Heb een officiële klacht ingediend.

5. energy

energy Actief lid

Oct 11, 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg dit dit had ik niet verwacht bij ons wisten ze geen reden ja ik had natuurlijk maar 4 eitjes dat is niet zo heel veel dus daarom dat maar proberen te verhogen. heel veel succes xxx

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje poppetje, wat belachelijk!! zeker een ander ziekenhuis! hopelijk kunnen ze je daar op een normale manier helpen en niet zoals hier!
    Hoop dat het een beetje oké met je gaat!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @energy bij ons kunnen ze het ook niet weten, ze hebben niets onderzocht. Ze denken.. maar wat heb je in zo'n geval aan denken.. onderzoek dingen en denk in oplossingen! Maar het EMC is gewoon bang dat hun slagingspercentage omlaag gaat.

@Fiona thanks meid, ik was donderdag zo verdrietig en gisteren vooral zoooooooo boos.. nog steeds overigens, wat een ziekenhuis is dat, reis nog liever daarheen dan ooit nog hierheen te moeten!!!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lang leve internet, net een soortgelijk verhaal gelezen. Bij dat stel werd langer en met andere hormonen gestimuleerd en zij waren zwanger bij poging twee!!! Fijn om dit te lezen.

9. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

Apr 15, 2011
    502
    0
    0
    Kijk dat geeft weer hoop!! Hoop zo dat jullie een ziekenhuis vinden waar je vertrouwen in heb en die jullie verder kunnen helpen.
    Ik blijf je volgen hoor! Had je verhaal nog tegen mn man verteld, kan er gewoon niet overuit dat ze meteen willen stoppen. Zal idd met de slagingspercentages te maken hebben.
    Succes meid!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je wel dame! Na één poging zonder onderzoek ga ik er vanuit dat ze ons wel willen helpen.. Ik zou overigens iedereen het emc af raden. Tot dit ging het goed hoor, maar hoe ze nu hebben gereageerd en dongen zeggen zonder onderzoek of bewijs, dat kan niet als ziekenhuis!!!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat ontzettend verdrietig zeg!
    Het lijkt erop dat het ziekenhuis het slagingspercentage ziet dalen bij zoiets en het daarom niet weer wil proberen...schande...

Je had het over de afstand van DD of Gent...Het is een reisje en ik ben in 2 weken 5x heen en weer geweest naar DD (daar doen ze korte protocol) maar het is het allemaal waard geweest, want ik was meteen zwanger.

Ons dochtertje is van een cryopoging en toen zijn we maar 1x op en neer geweest. Na een positieve ovulatietest 2 dagen later heen en terug om haar op te halen!

Klinkt echt heel positief en dat wil niet zeggen dat het altijd lukt, maar vaak maakt het resultaat de afstand echt goed!

Heel veel succes!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat is waar, we gaan morgen Gent bellen. Bloed kan hier onderzocht worden en de echos ook, Gent werkt met een ziekenhuis uit debuurt samen dus we gaan verder. Mijn vertrouwen in de kennis van nl is weg. In het buitenland zijn ze verder en doen ze meer aan onderzoeken.

Hoop jouw voorbeeld achterna te gaan

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Half februari al de intake in Gent! Ze klonk zo positief en vriendelijk.

Share This Page