Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Eerste ronde helaas niet gelukt. Wie gaat ook voor de tweede ronde clomid?

2. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Hai Knuffell83,

Bij mij is de 1e ronde helaas ook niet gelukt :(
    Ik ben gisteren begonnen met hevig vloeien, ik heb nog nooit zoveel krampen en pijn gevoeld als deze ronde.

Morgen weer beginnen met Clomid zit dan op dag 3

3 december heb ik een afspraak met de gyn.

3. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Nellie,

Ik ben zelf op de tweede dag van clomid en heb follikemeting op de 27ste. Het voelt wel eng dit keer. Eerste keer was ik best enthousiast maar ben nu echt bewust dat het makkelijk mis kan gaan.

4. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Hier ook 2de ronde clomid nu met 100mg.. bij de eerste meting afgelopen vrijdag zag het er goed uit 1van 15mm al. ben er zelf nog beetje verbaasd over en morgen weer terug. Ik heb ook heel erg het gevoel van rustig blijven niet te vroeg juichen...

5. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Hoi,
    Ook ik ga de 2e ronde Clomid (met IUI) in. Ben 3 dagen terug weer begonnen met Clomid en moet de 21e naar het ziekenhuis voor de eerste fm.
    Ik vind het ook weer erg spannend, het hakte er echt wel even in toen ik ongesteld werd, en ik probeer nu ook wel wat minder enthousiast erin te gaan omdat de teleurstelling anders zo groot is.

6. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn dat we met z'n allen deze ervaring kunnen delen!!

ik heb bij de eerste ronde 2 grote follikels gehad, nl. 24,5 mm en 17,9 mm, ze waren allebei ook gesprongen maar helaas toch in een hevige ms beeindigd.
    Nu hebben ze mij 3 rondes clomid van 50mg gegeven. nu afwachten..

7. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ook ik ben begonnen aan mijn tweede ronde clomid 50 mg. De 27ste ook een FM en dan maar kijken hoe het er voor staat. Vorige cyclus ook clomid gehad maar heelaas niet gelukt. Op zich wel een domper want we mochten het voor de laatste keer zelf proberen en zo voelde het ook echt. Nu gaan we een ronde clomid met IUI. De eerste IUI SPANNEND!

8. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hoi hoi, ik begin morgen ook met de 2e rondw clomid..de eerste ronde was het raak alleen werd helaas een ma. Ik heb toen trouwens ook pre seed gebruikt (dit is een vaginale glijmiddel) nadat ik pregnyl had gespoten. Deze ronde ga ik het weer gebruiken misschien heeft het geholpen met het zw worden.
    Allemaal veel succes. .!

9. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Super Fijn! We zijn echt veel die aan de 2de ronde beginnen! We houden elkaar op de hoogte!! Iedereen heel veel succes!

10. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Vandaag gestart met het eerste tabletje nog 4 te gaan.. :) 28-11 follikel meting op cd 13 bn benieuwd wat het dit keer gaat worden.. Vorige ronde met clomid had ik 3 grote follikels en was het ook gelijk raak.. Hoop dat het dit keer ook gelijk lukt en dat het dan ook goed mag gaan... :)

11. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Ik heb vandaag me tweede meting gehad op dag 12 en mag woensdag weer terug. Vrijdag klonk het allemaal erg positief maar nu was de follikel maar 1,5gegroeid naar 16,5 en ze had meer verwacht.. was beetje teleurstellend om te horen maar kan nog van alles gebeuren natuurlijk..

Leuk zo groot groepje succes allemaal!

12. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi babylo, hoeveel mg heb je trouwens gekregen? Aangezien je vorige keer 3 follikels heb gehad? Bij mij wouden ze eerst 25mg maar toch dit keer 50mg.

@lilmad, enerzijds wel fijn dat je vaak voor controle moet, anderzijds ben je wel constant op de hoogte hoe het precies gaat. volgens mij heb je een paar dagen te gaan, dus het gaat goed komen!

Ik moet nog 2 tabletten en dan afwachten. Voelde me vandaag wel niet zo lekker in mijn vel. Heb je wel vaak als je zolang bezig ben :(

13. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Knuffel ik gebruik 50mg.. ik heb van mijzelf wel een normale cyclus alleen geen spontane eisprong daarvoor gebruikte ik pregnyl en nu clomid samen met pregnyl de eerste ronde was om uit te proberen of dot zou werken en omdat ik zwanger raakte doen we weer dezelfde methode. . Dit is trouwens mijn laatste poging als ik niet zwanger raak moet ik overstappen op ivf dit omdat ik endometriose heb en in korte tijd 2 keer ben geopereerd hieraan.

Lilmad maak je niet druk het komt allemaal wel goed..! Duim voor je..

.

14. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Het is hier wel erg rustig.. hoe is het met de dames..?

15. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Babylo,
    ja het is nu afwachten bij iedereen.

Voelde me alleen even slecht omdat wij opnieuw (nu al de vierde keer in afgelopen 2 maanden) te horen hebben gekregen dat anderen in onze vriendengroep zwanger zijn.
    Ja, dan voelt het echt alsof je alleen voor staat. Lukt bij de meest toch zo makkelijk.:(

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Knuffel snap je gevoel heel goed, ookal gun je het iedereen maar toch..

Wie hebben al een fm gehad.. ik heb as donderdag een afspraak maar twijfel of het niet beter is om eerder te gaan.. do zit ik op cd 13 ik moet ook pregnyl zetten dus vandaar dat ik twijfel. . Kan me ook niet meer herinneren hoe ik het de vorige keer had gedaan..

17. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Babylo ,

Ik moet morgen voor FM meting. Ben erg zenuwachtig! Ik heb geen ervaring met pregnyl, dus kan helaas jou niet in adviseren. als je eerder kan is wel fijn denk ik.

18. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Knuffel,veel succes morgen bij de meting!
    Babylo, misschien gewoon even bellen? Ik heb er ook geen ervaring mee.

Ik ben aan wachten... donderdag bloedprikken om te kijken of er goede eisprong is geweest en dan weer week wachten.

19. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Knuffel veel succes morgen..
    Lilmad hoop dat je een goede eisprong hebt gehad ..

Ik heb vandaag gebeld en donderdag was gwn prima hoeft niet eerder te komen..
    Heb voor deze maand weinig moed we zijn allebei ziek.. met mij gaat het wel weer wat beter maar ml nog niet hij heeft ook koorts en dat is niet goed voor het kwaliteit van het sperma.. heb ik weer.. dit is onze laatste kans voor we starten met ivf..

20. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hier ben ik weer.

Vanmorgen fm gehad en er was een van 14 mm. Helaas maar 1. Maar dat mag de pret niet drukken. Nu moet ik vrijdag weer heen dn dan gaan we bespreken wanneer pregnyl en wanneer iui.

Deel Deze Pagina